• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль (Сіль технічна для посипання доріг)

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 12 000.00 UAH
Номер: a06f63b855354da2b0f92def956e9c30
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-24-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 24.10.2022 12:37 - 14.11.2022 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.10.2022 № 77-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 24.10.2022 № 77-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2022-08-03-002126-a, 03.08.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 618-52-87, ulyaska007@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасність надання відповіді замовником на вимогу про усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю − порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасність надання відповіді замовником на вимогу про усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КОМУНСЕРВІС» (далі − Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.08.2022; вимогу про усунення порушення від 31.08.2022 № UA-2022-08-03-002126-a.a1; тендерну пропозицію учасника ТОВ «СНАБСЕРВІС ГРУП»; протокольне рішення уповноваженої особи від 15.08.2022; повідомлення про намір укласти договір від 15.08.2022; договір про закупівлю товару від 06.09.2022 № 230; відповідь замовника від 02.11.2022 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «СНАБСЕРВІС ГРУП» укладено Договір про закупівлю товару від 06.09.2022 № 230 на суму 337449,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
Період усунення порушень: 02.11.2022 16:48 - 08.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.11.2022 16:48

Запити/Пояснення