-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль (Сіль технічна для посипання доріг)
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 3% або 12 000.00 UAH
Номер:
a06f63b855354da2b0f92def956e9c30
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-24-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2022 00:00
Період моніторингу:
24.10.2022 12:37 - 14.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.10.2022 № 77-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
24.10.2022 № 77-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2022-08-03-002126-a, 03.08.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасність надання відповіді замовником на вимогу про усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю − порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасність надання відповіді замовником на вимогу про усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КОМУНСЕРВІС» (далі − Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.08.2022; вимогу про усунення порушення від 31.08.2022 № UA-2022-08-03-002126-a.a1; тендерну пропозицію учасника ТОВ «СНАБСЕРВІС ГРУП»; протокольне рішення уповноваженої особи від 15.08.2022; повідомлення про намір укласти договір від 15.08.2022; договір про закупівлю товару від 06.09.2022 № 230; відповідь замовника від 02.11.2022 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «СНАБСЕРВІС ГРУП» укладено Договір про закупівлю товару від 06.09.2022 № 230 на суму 337449,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
Період усунення порушень:
02.11.2022 16:48 - 08.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.11.2022 16:48
Запити/Пояснення
Номер:
ac771c0fcaec4b4a9bb843fa18c29f19
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2022 11:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2022 23:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль, очікуваною вартістю 400000,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-08-03-002126-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
Згідно частині 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством… .» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлена вимога про надання Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону (згідно Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації).
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що необхідні документи не були надані учасником-переможцем ТОВ «СНАБСЕРВІС ГРУП». Натомість, за результатами процедури закупівлі між замовником та ТОВ «СНАБСЕРВІС ГРУП» укладено Договір про закупівлю товару від 06.09.2022 № 230 на суму 337449,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
З якої причини на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відсутні будь-які відомості щодо вказаного питання?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
a3986ad1fe6c4dc2907a4da99945b7df
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.11.2022 11:20
Опис:
У відповідності до отриманих питань, що виникли вході проведення моніторингу закупівлі по предмету ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль, очікуваною вартістю 400000,00 гривень, повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог ч. 6 ст. 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
При цьому, Законом чітко регламентовано, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель (ч. 5 ст. 17 Закону).
У відповідності до пункту 5 Розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації по закупівлі товару ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль
(Сіль технічна для посипання доріг)/Процедура закупівлі: відкриті торги, встановлено, що Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону (згідно Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації).
У відповідності до Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації:
1. Замовник перевіряє інформацію самостійно. У разі, якщо на дату подання документів переможця Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не працює, переможець процедури закупівлі має надати витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення або довідку в довільній формі або гарантійний лист про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
2. Замовник перевіряє інформацію самостійно. У разі, якщо на дату подання документів переможця Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не працює, переможець процедури закупівлі має надати витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
3. Перевіряється безпосередньо замовником у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу.
4. Замовник перевіряє інформацію самостійно. У разі, якщо на дату подання документів переможця Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство не працює, переможець процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі або гарантійний лист про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
5. Замовник перевіряє інформацію самостійно. У разі, якщо на дату подання документів переможця Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань не працює, переможець процедури закупівлі має надати інформацію/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в який містить інформацію про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна/відсутня інформація про переможця, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів).
6. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (службова особа).
Додатково, замовник може перевірити подану учасником-переможцем довідку на офіційному веб-сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/ за умови технічної можливості (функціонування вказаного веб-сайту).
7. Документальне підтвердження відсутності щодо переможця підстави визначеної п.13 статті 17 Закону у будь-який спосіб на вибір переможця, або інформація в довільній формі щодо того чи учасник-переможець має заборгованість/не має заборгованості зі сплати податків і зборів.
Відповідно до спільного наказу Мінекономрозвитку та Мінфіну від 17.01.2018 року № 37/11 “Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі” довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів формується системою закупівель автоматично. У разі наявності в учасника заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), такий учасник надає необхідні відомості з відповідного органу ДФС про здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Отже, ні Законом України, ні Тендерної документацією замовника не передбачено надання переможцями документів які містяться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зокрема, відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (п. 2 ст.17 Закону ), а також щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (п.3. ст. 17 Закону) є загальнодоступними у відритому державному реєстрі «Реєстрі корупціонерів» за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/
Відомості щодо визнання учасником процедури закупівлі у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура містяться у відкритому реєстрі за посиланням https://kap.minjust.gov.ua/login/index/.
Вказане підтверджується і листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у від 16.01.2020 вих. 3304-04/2361-06, згідно якого надано інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним.
Слід зазначити, що на виконання умов тендерної документації, вимог Закону, учасник торгів надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
У свою чергу відповідальною особою замовника під час визначення переможця відкритих торгів було здійснено перевірку відповідності тендерної пропозиції учасника до вимог статті 17 Закону, у тому числі і шляхом перевірки інформації пунктів 2,3,8 та не встановлено підстав для відхилення.
Після розгляду пропозиції замовником було визначено переможця торгів – ТОВ "СНАБСЕРВІС ГРУП" тендерна пропозиція відповідала тендерним умовам та була найбільш економічно вигіднішою. На виконання вимог до Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації ТОВ "СНАБСЕРВІС ГРУП" було надано відповідну інформацію в довільній формі, як цього і вимаголося замовником.
Крім того, у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України, та введення воєнного стану на всій території України указом № 64/2022 Президента України від 24.02.2022 та з метою збереження цілісності та конфіденційності інформації, недопущення несанкціонованого втручання та спотворення даних, недопущення випадків рейдерства Міністерством юстиції України та ДП «Національні інформаційні системи» було припинено функціонування державних реєстрів та баз даних, які адмініструються державою.
Також, слід звернути увагу, на те, що правомірність дій замовника підтверджує і лист Мінекономіки № 3304-04_34835-06 від 03.06.2020, яким уповноважений орган регламентує, що оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.