- 
                    Відкриті торги з публікацією англійською мовою
 - 
                        Безлотова
 - 
                        КЕП
 
Вiдеоендоскопiчний комплекс у складі НК 024:2019 – 35616 Система ендоскопічної візуалізації, Електрохірургічний апарат, НК 024:2019 – 44776 Електрохірургічна система
Дата і час розкриття тендерних пропозицій 02.09.2022 р 00.00 год
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                5 700 000.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
        мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
                    Номер:
                    6550d89cab234b41b7512fbdd0c85a16
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2022-09-26-000008
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    26.09.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    26.09.2022 10:01 - 18.10.2022 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення не виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.09.2022 №60-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.09.2022 № 60-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8	UA-2022-08-02-007354-a 	02.08.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
 - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ’Я ХХІ СТОЛІТТЯ та ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, з урахуванням пояснення Замовника – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 жовтня 2022 року. 
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП Державний заклад «рикарпатський центр репродукції людини» Міністерства охорони здоров’я України (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ’Я ХХІ СТОЛІТТЯ та ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА», протокол від 15.09.2022 №20, повідомлення про намір укласти договір, договір від 03.10.2022 №АЗС-2022 (далі – Договір), відповідь Замовника на пояснення від 06.10.2022.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    11.10.2022 09:43 - 15.10.2022 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    11.10.2022 09:43
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    80549fc7165b475ca311be8ab6b1c089
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит замовнику про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    04.10.2022 13:59
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    08.10.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Вiдеоендоскопiчний комплекс у складі НК 024:2019 – 35616 Система ендоскопічної візуалізації, Електрохірургічний апарат, НК 024:2019 – 44776 Електрохірургічна система Video endoscopic complex as part of NC 024:2019 – 35616 Endoscopic visualization system, Electrosurgical apparatus, NC 024:2019 – 44776 Electrosurgical system», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-08-02-007354-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8  Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.