• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації та улаштування системи пожежної сигналізації та сповіщення про пожежу у Антонівському навчально-виховному комплексі Михайло-Лукашівської сільської ради Запорізької області

Торги відмінено

310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 550.00 UAH
Номер: 146d7d877c464a55bfe434316eb98cb2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-30-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2022 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 30.08.2022 10:30 - 21.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 29.08.2022 № 39-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 29.08.2022 № 39-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 3. UA-2022-08-02-006345-a, Виготовлення проектно-кошторисної документації та улаштування системи пожежної сигналізації та сповіщення про пожежу у Антонівському навчально-виховному комплексі Михайло-Лукашівської сільської ради Запорізької області, яка проводиться Антонівським навчально-виховним комплексом Михайло-Лукашівської сільської ради Запорізької області;
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 61) 764-86-75, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 11, 17 частини другої статті 22 Закону, частини 3 статті 32 Закону, частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення порядку оприлюднення інформації передбаченого частиною другою статті 24 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «07 » вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Антонівського навчально-виховного комплексу Михайло-Лукашівської сільської ради Запорізької області (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.08.2022 № б/н; тендерну пропозицію учасника: товариство з обмеженою відповідальністю «Охорона Мастерс Сервіс» (далі – ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс»); протокол Уповноваженої особи від 22.08.2022 № 5; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 22 серпня 2022 року. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до інформації електронної системи закупівель, Замовником до умов тендерної документації неодноразово вносились зміни, та оприлюднено нову редакцію тендерної документації, проте не оприлюднено перелік змін, що вносились, чим порушено порядок оприлюднення інформації про закупівлю визначений частиною другою статті 24 Закону, де вказано, що Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Також моніторингом установлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону, зокрема: - тендерна документація для проведення даної процедури закупівлі не містить електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено вимоги пункту 17 частини 2 статті 22 Закону; - пунктом 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - частиною 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовником визначені підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників торів, які не відповідають підставам для відхилення таких пропозицій передбаченим статтею 31 Закону; - на порушення частини 3 статті 32 Закону, якою передбачено, що про відміну тендеру з підстав, визначених у частинах першій та другій цієї статті, має бути чітко зазначено в тендерній документації, ТД Замовника не містить у собі підстав стосовно відміни Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, визначених у частинах першій та другій статті 32 Закону; - пунктом 4 розділу VI ТД передбачено випадки змін істотних умов договору про закупівлю після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі в редакції Закону до 19.09.2019, які не відповідають випадкам, зазначеним у частині 5 статті 41 Закону. Водночас, статтею 17 Закону встановлено перелік підстав, за наявності яких замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. При цьому, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Проте, на час дії воєнного стану в Україні вільний доступ до відомостей, що містяться в інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних системах, а також публічних електронних реєстрах, тимчасово зупинено або обмежено. Однак Замовником, на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону не встановлено спосіб документального підтвердження для переможця щодо відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6, частини першої статті 17 Закону (вчинення кримінальних правопорушень, учинених з корисливих мотивів), внаслідок чого учасником-переможцем ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс» не надано відповідні документи для підтвердження відсутності таких підстав у визначений законодавством 10-тиденний строк. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 07.09.2022 10:30 - 22.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.09.2022 10:30