-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Знаки поштової оплати - поштові марки, код 22410000-7 Марки за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Завершена
7 000 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
36f6d6014491405aacc3c2e4567a1b2b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-12-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.09.2022 00:00
Період моніторингу:
12.09.2022 15:06 - 04.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2022 №31-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 12.09.2022 №31-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2022-08-01-004372-a від 01.08.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель що визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального управління державної судової адміністрації України в Львівській області (далі – Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 01.08.2022, договір купівлі-продажу знаків поштової оплати (ЗПО) від 12.08.2022 за №111.013.001.1164/123-22, пояснення Замовника з документальним підтвердженням від 13.09.2022, оприлюднене через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
15.09.2022 09:43 - 21.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.09.2022 09:43
Запити/Пояснення
Номер:
365c3830e2b94b41af65d6dc2a951fdd
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.09.2022 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Знаки поштової оплати - поштові марки, код 22410000-7 Марки за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-08-01-004372-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
befd542dc3b64cc6ab68df33154d5174
Назва:
Відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 12.09.2022 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Знаки поштової оплати - поштові марки, код 22410000-7 Марки за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-08-01-004372-a)
Дата опублікування:
13.09.2022 17:39
Опис:
Територіальне управління державної судової адміністрації України в Львівській області (далі – Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 12.09.2022 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Знаки поштової оплати - поштові марки, код 22410000-7 Марки за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-08-01-004372-a) повідомляє наступне.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються з урахуванням діючих державних стандартів якості, яким повинен відповідати відповідний вид товару.
Відповідно до Закону України «Про поштовий зв'язок» поштова марка - державний знак, виготовлений у встановленому законодавством порядку із зазначенням його номінальної вартості та держави, який є засобом оплати послуг поштового зв'язку, що надаються національним оператором.
Так, технічні та якісні характеристики знаків поштової оплати - поштових марок визначено відповідно до Галузевого стандарту України «Зв'язок поштовий. Марки та блоки поштові. Технічні умови. ГСТУ 45.027-2003», а також, згідно з вимогами Положення про знаки поштової оплати, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 24.06.2010 №388, яке визначає порядок видання, введення в обіг та організації розповсюдження знаків поштової оплати, до яких належить поштові марки, блоки, маркувальні конверти та картки, а також виведення їх з обігу (додається).
Щодо визначення розміру витрат та очікувану вартість предмета закупівлі.
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням кошторису на 2022 рік, фактичних залишків маркованої продукції, номінальної вартості поштових марок, встановленої АТ «Укрпошта» з урахуванням «Граничних тарифів на універсальні послуги поштового зв’язку», затверджених рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 02.11.2021 № 413, з метою забезпечення безперебійної роботи місцевих загальних судів м. Львова та Львівської області в частині пересилання поштової кореспонденції.
Так, Листом АТ «Укрпошта» від 20.12.2021 №10.7.1-413 (додається) повідомлено про зміну Граничних тарифів на універсальні послуги поштового зв’язку на основі рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 02.11.2021 № 413, та доведено до відома номінальну вартість поштових марок з 01.01.2022.
Відповідно до кошторису Територіального управління державної судової адміністрації України в Львівській області, затвердженого заступником голови ДСА України С. Чорнуцьким 26.01.2022, та розрахунків, які обґрунтовують показники видатків бюджету, що включаються до проекту кошторису та є невід’ємною частиною кошторису та паспорта бюджетної програми на 2022 рік (додаються), розмір видатків на придбання марок для відправки службової кореспонденції на 2022 рік становить 18 000 000,00 грн. Зазначена сума визначена відповідно до кількості відправок на рік та середньої вартості відправки.
Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. В планах асигнувань загального та спеціального фондів державного бюджету на 2022 рік (додаються) передбачено видатки по загальному фонду на КЕКВ 2210 "Предмети, матеріали, обладнання та інвентар", лише починаючи з серпня 2022 року. По спеціальному фонду видатки споживання передбачені з січня 2022 року, однак на час планування закупівлі не профінансовані, оскільки надходження судового збору до спеціального фонду бюджету зменшилися втричі.
Відтак, враховуючи номінальну вартість поштових марок, наявні кошторисні призначення та стан фінансування, а також скорочення видатків державного бюджету (довідка про зміни до кошторису на 2022 рік №732 від 07.04.2022), з метою забезпечення безперебійної роботи місцевих загальних судів м. Львова та Львівської області в частині пересилання поштової кореспонденції, визначено розмір очікуваної вартості предмета закупівлі: 7 000 000,00 грн.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), повідомляємо, що зазначене обґрунтування розміщено на веб-сайті територіального управління у підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» розділу «Державні закупівлі» за посиланням https://lv.court.gov.ua/tu14/inshe/16/1240 (доступний для завантаження файл у форматі Word).