• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021-2015: 98390000-3 Інші послуги (виготовлення окремих предметів речового майна (матрац ватяний одинарний, подушка ватяна, головний убір літній, куртка утеплена (на синтепоні), костюм (куртка та штани) бавовняний))

98393000-4 Кравецькі послуги

Завершена

12 471 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 20 700.00 UAH
Номер: 435bb1a0640741b9a01157942a820cef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-03-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.11.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.11.2022 17:16 - 25.11.2022 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.11.2022 № 259 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Галина ВАШЕКА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2022-08-01-003784-a 01.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень на вимогу щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТМ Стиль текстиль» та ТОВ «Тканини Поділля», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень на вимогу щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.08.2022 (протокол № 1-01/08/2022) зі змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи від 19.08.2022 (протокол № 1-19/08/2022), вимогу про усунення порушення від 03.08.2022 та відповідь Замовника від 05.08.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТМ Стиль текстиль» (далі – ТОВ «ТМ Стиль текстиль») та товариства з обмеженою відповідальністю «Тканини Поділля» (далі – ТОВ «Тканини Поділля») за лотом ДК 021-2015: 98390000-3 Інші послуги (виготовлення окремих предметів речового майна (матрац ватяний одинарний, подушка ватяна)), протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.09.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.09.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.09.2022, повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2022, договір від 03.10.2022 № 95/1-К-22 (далі – Договір), додаткову угоду від 03.10.2022 № 1 до цього договору, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 15.11.2022. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель торги за лотом ДК 021-2015: 98390000-3 Інші послуги (виготовлення окремих предметів речового майна (головний убір літній, куртка утеплена (на синтепоні), костюм (куртка та штани) бавовняний)) відмінені через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 24.11.2022 20:11 - 30.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 24.11.2022 20:11

Запити/Пояснення