-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021-2015: 98390000-3 Інші послуги (виготовлення окремих предметів речового майна (матрац ватяний одинарний, подушка ватяна, головний убір літній, куртка утеплена (на синтепоні), костюм (куртка та штани) бавовняний))
98393000-4 Кравецькі послуги
Завершена
12 471 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 20 700.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 20 700.00 UAH
Номер:
435bb1a0640741b9a01157942a820cef
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-03-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2022 00:00
Період моніторингу:
03.11.2022 17:16 - 25.11.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.11.2022 № 259
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2022-08-01-003784-a 01.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень на вимогу щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТМ Стиль текстиль» та ТОВ «Тканини Поділля», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень на вимогу щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.08.2022 (протокол № 1-01/08/2022) зі змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи від 19.08.2022 (протокол № 1-19/08/2022), вимогу про усунення порушення від 03.08.2022 та відповідь Замовника від 05.08.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТМ Стиль текстиль» (далі – ТОВ «ТМ Стиль текстиль») та товариства з обмеженою відповідальністю «Тканини Поділля» (далі – ТОВ «Тканини Поділля») за лотом ДК 021-2015: 98390000-3 Інші послуги (виготовлення окремих предметів речового майна (матрац ватяний одинарний, подушка ватяна)), протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.09.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.09.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.09.2022, повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2022, договір від 03.10.2022 № 95/1-К-22 (далі – Договір), додаткову угоду від 03.10.2022 № 1 до цього договору, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 15.11.2022.
Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель торги за лотом ДК 021-2015: 98390000-3 Інші послуги (виготовлення окремих предметів речового майна (головний убір літній, куртка утеплена (на синтепоні), костюм (куртка та штани) бавовняний)) відмінені через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
24.11.2022 20:11 - 30.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.11.2022 20:11
Запити/Пояснення
Номер:
b9607e91f3c9442d95790fdc3d46f282
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2022 12:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021-2015: 98390000-3 Інші послуги (виготовлення окремих предметів речового майна (матрац ватяний одинарний, подушка ватяна, головний убір літній, куртка утеплена (на синтепоні), костюм (куртка та штани) бавовняний))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-08-01-003784-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати:
1. інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за лотом «ДК 021-2015: 98390000-3 Інші послуги (виготовлення окремих предметів речового майна (матрац ватяний одинарний, подушка ватяна))» та визначено його очікувану вартість.
2. посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за лотом «ДК 021-2015: 98390000-3 Інші послуги (виготовлення окремих предметів речового майна (матрац ватяний одинарний, подушка ватяна))», розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за цим лотом відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин покращення якості предмета закупівлі за договором № 95/1-К-22 від 03.10.2022 відповідно до додаткової угоди № 1 від 03.10.2022 до цього договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bd31adf284844098bde21c5094b516c9
Назва:
Інформація, документи та пояснення на запит Департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
15.11.2022 14:20
Опис:
1. Потреба у предметі закупівлі визначена відповідно до норм належності (забезпечення) речового майна, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 08 жовтня 2014 р. № 527 «Про забезпечення норм забезпечення осіб, взятих під варту, постільними речами, одягом і взуттям» та наказом Міністерства юстиції України від 20.02.2012 №280/5 «Про затвердження Порядку забезпечення речовим майном та норм належності речового майна для засуджених, які відбувають покарання в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах» відповідно до фактичної чисельності засуджених і ув’язнених, та межах кошторисних призначень виділених на 2022 рік.
Технічні вимоги до предмету закупівлі визначені у відповідності до «Основних технічних вимог до предметів речового майна, взуття та мийних засобів, які закуповуються управлінням ресурсного, побутового та комунально-експлуатаційного забезпечення Державного департаменту України з питань виконання покарань для потреб Державної кримінально-виконавчої служби України», затверджених заступником Голови Державного департаменту України з питань виконання покарань 10.04.2008.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена шляхом моніторингу послуг з виготовлення предметів речового майна державними підприємствами ДКВС України з швейним профілем виробництва (моніторинг додається).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ДК 021-2015: 98390000-3 Інші послуги (виготовлення окремих предметів речового майна (матрац ватяний одинарний, подушка ватяна, головний убір літній, куртка утеплена (на синтепоні), костюм (куртка та штани) бавовняний)) (UA-2022-08-01-003784-a) розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України в рубриці «Державні закупівлі» підрубриці «Обґрунтування закупівель Генеральної дирекції ДКВС України» за посиланням https://minjust.gov.ua/derzh_zakup/purchases_dkvs.
3. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), враховуючи лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, положення підрозділу 9 розділу ХХ Податкового кодексу України, Замовник та товариство з обмеженою відповідальністю «ТМ СТИЛЬ ТЕКСТИЛЬ» домовилися додатковою угодою внести зміни до договору від 03.10.2022 № 95/1-К-22.
Зокрема однією із умов внесення змін до договору від 03.10.2022 № 95/1-К-22 було викладення пункту 4.2 договору в такій редакції:
«Фінансування видатків за цим договором здійснюється за КЕКВ 2210 програма КПКВ 3601020 «Виконання покарань установами і органами Державної кримінально-виконавчої служби України».
Відповідно до підпункту 7.1.1 пункту 7 розділу VII «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» договору від 03.10.2022 № 95/1-К-22 «ЗАМОВНИК зобов'язаний: Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за товар, що постачається, згідно з умовами цього Договору»
Таким чином додатковою угодою від 03.10.2022 №1 до договору від 03.10.2022 № 95/1-К-22 зокрема виправлено технічну помилку у номері бюджетної програми.
При цьому, додатковою угодою від 03.10.2022 №1 до договору від 03.10.2022 № 95/1-К-22 не передбачено покращення якості предмета закупівлі. Ця підстава була відмічена помилково (технічна помилка).
Водночас слід зазначити, що електронною системою Prozorro технічно не передбачено виправлення помилок.