-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Апарат штучної вентиляції легень (експертного класу) (НК 024:2019 47244 – Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації)
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Номер:
263b274648d74b88912e2aab4ddc4def
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-05-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2022 00:00
Період моніторингу:
05.09.2022 15:13 - 27.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.09.2022 №51-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.09.2022 №51-З
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2022-07-29-006779-a 29.07.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої та частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКНА Україна», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 19 частини другої та частини третьої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КОСІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОСІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ на 2022 рік (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ЕКНА Україна», повідомлення про намір укласти договір від 17.08.2022 року, договір про закупівлю товару від 29.08.2022 №259 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін, додаткову угоду від 29.08.2022 №1 до Договору .
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Також, на порушення вимог частини третьої статті 22 Закону ТД не містить вимогу до переможця про надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, та 8 частини першої статті 17 Закону, як передбачено частиною шостою статті 17 Закону.
Зокрема, відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Згідно частини п’ятої статті 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Однак, у зв'язку із широкомасштабною збройною агресією російської федерації проти України, на період дії воєнного стану згідно постанови КМУ «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» від 12.03.2022 №263, доступ до більшості публічних електронних реєстрів тимчасово зупинено або обмежено. Зокрема, можливості роботи з реєстром, який пов’язаний з пошуком та переглядом відомостей стосовно осіб, притягнутих до кримінальної, адміністративної та/або дисциплінарної відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, а також аналітичний блок реєстру заблоковано до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні. Аналогічно, з метою захисту та збереження інформації, що міститься в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, на час дії воєнного стану обмежено відкритий доступ до відомостей з цього реєстру.
Період усунення порушень:
07.09.2022 10:51 - 22.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
07.09.2022 10:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі - UA-2022-07-29-006779-а Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо встановленого порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону повідомляємо, що встановлена пунктом 19 частини другої статті 22 Закону вимога зазначена Замовником в тендерній документації в пункті 2 розділу V тендерної документації.
Щодо вимоги до переможця про надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, та 8 частини першої статті 17 Закону, як передбачено частиною шостою статті 17 Закону, Замовником при складанні тендерної документації буде враховано дане зауваження. Додатково повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування Уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню порушень під час складання тендерної документації.
Дата публікації звіту:
07.09.2022 16:14