-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
«Капітальний ремонт доріжки до училища в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Завершена
6 427 048.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 135.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 135.24 UAH
Номер:
a347521d18a049ee970dd3af666eaa7b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 13:36 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2023 № 11
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.01.2023 № 11.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-07-29-006676-a, 29.07.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, письмово звернутися до ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» щодо розірвання договору.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 27 січня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новояворівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-07-29-001831-b), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; опубліковане звернення за роз’ясненнями щодо результатів оцінки та розгляду тендерної пропозиції та відповідь Замовника на вказане звернення; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 22.08.2022; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» (щодо правомірності її відхилення Замовником), протокол уповноваженої особи від 23.08.2022; повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 30.08.2022; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС»; протокол уповноваженої особи від 05.09.2022; повідомлення про намір укласти договір; договір №1-21-09 від 21.09.2022; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення на запит органу державного фінансового контролю.
За нормами статті 16 Закону замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зазначених у цій статті Закону, та вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Умовами тендерної документації Замовника (пункт 5.1. частини 5 розділу III) визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження учасниками передбачені цим розділом та в Додатку №1 до цієї документації.
Так, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», відповідно до пунктів 1.1.та 1.2. розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку, складену у табличній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг). У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується або копії чинних договорів про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних чи інших робіт.
Учасником ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано довідку (лист №29/01/22 від 11.01.2022, файл «Довідка обладнання pdf») про підтвердження наявності матеріально-технічної бази, обладнання, будівельні машини і механізми, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт.
У вищевказаній довідці учасником ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» вказано перелік 25 одиниць будівельних машин і механізмів, які необхідно буде використовувати при виконанні робіт, із яких 5 одиниць техніки (бульдозер Т-130, коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий маса 8 т, екскаватор одноковшевий дизельний на пневмоколісному ходу місткість ковша 0,65 м3 JCB X3, автомобіль КРАЗ-256 Б1 (самоскид), кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 25т, КРАЗ КТА-25) залучено на договірних засадах, орендодавець ТОВ «Балмікс».
Водночас, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» на підтвердження права користування орендованих вищевказаних будівельних машин і механізмів надано договір оренди транспортних засобів та інших механізмів від 02.08.2019 з ТОВ «Балмікс» (файл «Договір оренди транспортних засобів pdf»), у Додатку 1 «Перелік транспортних засобів та інших механізмів, які є предметом Договору» до якого відсутній «коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий маса 8 т».
Отже, учасником ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» не підтверджено в повному обсязі його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», встановленому Замовником у тендерній документації (пунктів 1.1.та 1.2. розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації) щодо підтвердження права користування орендованого вищевказаного «котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 8 т».
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» підлягала відхиленню на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону).
Натомість Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС», визнав його переможцем та уклав з ним договір №1-21-09 від 21.09.2022.
Період усунення порушень:
27.01.2023 13:22 - 11.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.01.2023 13:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку
Уповноважена особа замовника ознайомилася із Висновком по моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт доріжки до училища в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) UA-2022-07-29-006676-a.
31.01.2023 року уповноважена особа звернулася до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку в порядку, визначеному ч.8 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі». На сайті уповноваженого немає відповіді на це звернення.
З огляду на вищенаведене, уповноважена особа повідомляє, що з висновком моніторингу не погоджується, оскільки у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» надано договір оренди транспортних засобів та інших механізмів від 02.08.2019 з ТОВ «Балмікс» (файл «Договір оренди транспортних засобів pdf»). У цьому ж pdf-файлі наявна Додаткова угода №1 від 07.10.2019 року до Договору оренди. Додатковою угодою доповнено Перелік транспортних засобів та інших механізмів, які є предметом Договору від 02.08.2019 року. При цьому, перелік доповнено такою одиницею техніки, як «котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 8 т» у кількості 1 од.
Отже, висновок моніторингу про те, що «учасником ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС не підтверджено в повному обсязі його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», встановленому Замовником у тендерній документації (пунктів 1.1.та 1.2. розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації) щодо підтвердження права користування орендованого вищевказаного «котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 8 т» є помилковим та не відповідає дійсності.
У зв’язку із вищенаведеним замовник не звертався до ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору, оскільки для цього немає об’єктивних і правових підстав.
Дата публікації звіту:
10.02.2023 10:15
Запити/Пояснення
Номер:
62f218ffb5ce4db1838d9929cb56f716
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.01.2023 14:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-07-29-006676-a, яка проводилась Новояворівською міською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку офіційного веб-сайту розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
У пункті 3.4. та 3.5. частини 3 розділу 6 тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності.. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги пункту 3.4 та 3.5 розділу 6 тендерної документації Замовника (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
1082a5d055a24db2916276eb3782b8b4
Назва:
«Капітальний ремонт доріжки до училища в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) UA-2022-07-29-006676-a
Дата опублікування:
23.01.2023 16:05
Опис:
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт доріжки до училища в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) UA-2022-07-29-006676-a, надаємо наступні пояснення.
1. Щодо інформації про обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі враховують потреби та інтереси Ноявояворівської міської ради, училища та його студентів.
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектно-кошторисної документації. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт доріжки до училища в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» Коригування.
Обґрунтування розміру витрат: відповідно до річного плану по закупівлі зазначено, що джерелом фінансування кошти місцевого бюджету. Конкретні суми фінансування узгоджуються у графіку фінансування, залежно від надходження коштів на рахунок замовника
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) уповноважена особа Новояворівської міської ради, підготувала обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке розміщене на власному веб-сайті https://novmiskrada.gov.ua/2022/07/29/obgruntuvannya-tehnichnyh-harakterystyk-zakupivli-ta-ochikuvanoyi-vartosti-remontu-dorizhky-do-uchylyshha-v-m-novoyavorivsk/?preview_id=5670&preview_nonce=64bcb6d6b4&_thumbnail_id=3814&preview=true&aiEnableCheckShortcode=true.
3. Щодо виконання учасником-переможцем вимог ч.2 статті 41 Закону та вимог ч.3 розділу 6 тендерної документації
При підписанні договору про закупівлю учасник-переможець ТОВ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" виконав зазначені вимоги Закону і тендерної документації та надав:
1) Копію Протоколу загальних зборів ТОВ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" №1 від 10.08.2016р.; Наказ №16 від 11.08.2016р., рішення учасника ТОВ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" №3/2022 від 04.08.2022року.
2) Ліцензію №29-Л від 12.07.2017р., яка видана ТОВ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС";
Номер:
0ad977043b5841fd8721567026085ef5
Назва:
Звернення за роз’ясненням по Висновку
Дата опублікування:
31.01.2023 10:11
Опис:
Уповноважена особа замовника ознайомилася із Висновком по моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт доріжки до училища в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) UA-2022-07-29-006676-a.
У висновку вказано, що:
«моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» на підтвердження права користування орендованих вищевказаних будівельних машин і механізмів надано договір оренди транспортних засобів та інших механізмів від 02.08.2019 з ТОВ «Балмікс» (файл «Договір оренди транспортних засобів pdf»), у Додатку 1 «Перелік транспортних засобів та інших механізмів, які є предметом Договору» до якого відсутній «коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий маса 8 т». Отже, учасником ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» не підтверджено в повному обсязі його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», встановленому Замовником у тендерній документації (пунктів 1.1.та 1.2. розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації) щодо підтвердження права користування орендованого вищевказаного «котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 8 т».
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» надано договір оренди транспортних засобів та інших механізмів від 02.08.2019 з ТОВ «Балмікс» (файл «Договір оренди транспортних засобів pdf»).
У цьому ж pdf-файлі наявна Додаткова угода №1 від 07.10.2019 року до Договору оренди.
Додатковою угодою доповнено Перелік транспортних засобів та інших механізмів, які є предметом Договору від 02.08.2019 року. При цьому, перелік доповнено такою одиницею техніки, як «котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 8 т» у кількості 1 од.
Просимо пояснити чому був зроблений висновок про те, що учасник не підтвердив право користування «котком дорожнім самохідним вібраційним гладковальцевим масою 8 т» при наявності Додаткової угоди №1 від 07.10.2019 року до Договору оренди від 02.08.2019 року.