• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з надання невиключної ліцензії на право користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро

Завершена

1 952 640.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 763.20 UAH
Номер: 1fa684d1bb964e548c2e8bfbd0c7c8f0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-31-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.10.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.10.2022 15:58 - 26.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 03.10.2022 № 293 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.10.2022 № 293 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2022-07-29-006525-a 29.07.2022 ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЄДИНИЙ ПАРКУВАЛЬНИЙ ПРОСТІР" встановлені порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону № 922-VIII, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 року № 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору про закупівлю товарів (робіт або послуг) за бюджетні кошти від 29.08.2022 № 27 зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план UA-P-2022-07-28-001333-b на 2022 рік Інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 28.07.2022 № 31, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ЄДИНИЙ ПАРКУВАЛЬНИЙ ПРОСТІР", протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника вiд 17.08.2022 № 39, від 17.08.2022 № 40, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 17.08.2022, договір про закупівлю товару (робіт або послуг) за бюджетні кошти від 29.08.2022 № 27, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель від 10.10.2022, від 24.10.2022. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону № 922-VIII переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 та частиною другою цієї статті. Слід зауважити, що листом Міністерства економіки України від 23.06.2022 № 3323-04/40967-06 “Щодо застосування статті 17 Закону у зв’язку із введенням воєнного стану” визначено під час проведення процедури закупівлі, за відсутності вільного доступу замовника до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, перевірка замовником інформації щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону № 922-VIII здійснюється з урахуванням особливостей законодавства правового режиму воєнного стану, зокрема наявних тимчасових обмежень у вільному доступі до такої інформації. Тому, під час проведення торгів, замовник самостійно з урахуванням вимог законодавства правового режиму воєнного стану та інформації, вказаної в тому числі у листах Міністерства внутрішніх справ України від 23.05.2022 № 12655/16-2022, Міністерства юстиції України від 24.05.2022 № 38570/44897-26-22/19.1.3, Національного агентства з питань запобігання корупції від 31.05.2022 № 23-06/12865-22, Державної податкової служби України від 31.05.2022 № 3694/5/99-00-13-01-05 визначає у тендерній документації у який спосіб підтверджується відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених у статті 17 Закону. Поряд з цим, ДП “ПРОЗОРРО” листом від 10.06.2022 № 206/01/659/11, повідомило щодо технічної можливості формування в системі електронних закупівель Prozorro звіту з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) та довідки з Державної податкової служби України про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Моніторингом установлено, що Замовником у підпункті 6 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації визначено вимогу, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Таким чином, Замовник самостійно визначив у тендерній документації спосіб надання переможцем процедури закупівлі документів передбачених частиною шостою статті 17 Закону № 922-VIII під час воєнного стану, зокрема оприлюднення їх в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. З урахуванням зазначеного, в тому числі особливостей законодавства правового режиму воєнного стану, зокрема наявних тимчасових обмежень у вільному доступі до окремої інформації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII. Окрім цього, у підпункті 3 пункту 2 Розділу V тендерної документації визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Однак, на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, який визначений переможцем ТОВ "ЄДИНИЙ ПАРКУВАЛЬНИЙ ПРОСТІР" яким не оприлюднено документи в електронній системі закупівель (спосіб, зазначений у тендерній документації Замовника), що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону № 922-VIII. Поряд з цим, відповідно пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначено, що учасник у складі своєї пропозиції надає замовнику, зокрема проект договору про закупівлю товару з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (Додаток 3 до тендерної документації), який повинен бути заповнений (інформація та реквізити Учасника) та підписаний уповноваженою на те особою учасника та містити печатку (за наявності). З урахуванням наданих Замовником пояснень, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ЄДИНИЙ ПАРКУВАЛЬНИЙ ПРОСТІР" завантажений не у повному обсязі Проект договору про закупівлю підписаний уповноваженою на те особою учасника та містить печатку (файл Договор, Додаток 1.pdf), а саме: - пункт 10.4. та 10.12. Розділу 10 Проекту Договору має не повний зміст, зокрема відсутня частина умови пункту 10.4. Проекту Договору: «…одержанням офіційних дозволів, документів для виконання Договору, сплати податків, інших обов’язкових платежів, а також у випадках, передбачених чинним законодавством» та відсутня частина умов пункту 10.12. Проекту Договору: «Відповідно до вимог статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись Цивільним та Господарським кодексами України, істотні умови договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі, проведеної відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально…»; - пункти 10.5., 10.6.,10.7., 10.8., 10.9., 9.10.,10.11. Розділу 10 Договору відсутні в Проекті Договору. Таким чином, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ "ЄДИНИЙ ПАРКУВАЛЬНИЙ ПРОСТІР" не відповідала Додатку № 3 до тендерної документації Замовника, та підлягала відхиленню відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII. Слід звернути увагу, що відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону № 922-VIII, є обов’язком, а не правом замовника, оскільки норми статті 31 Закону № 922-VIII є імперативними, а отже обов’язковими для виконання Замовником. Однак, Замовник на порушення вимог статті 31 Закону № 922-VIII не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "ЄДИНИЙ ПАРКУВАЛЬНИЙ ПРОСТІР", визнав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю товару (робіт або послуг) за бюджетні кошти від 29.08.2022 № 27 вартістю, яка складає 1 952 640,00 грн., строк дії до 31 грудня 2022 року.
Період усунення порушень: 26.10.2022 16:58 - 09.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 26.10.2022 16:58

Оскарження висновку в суді

Опис: Інспекція з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради подала до Дніпропетровського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторінгу закупівель.
Дата публікації: 07.11.2022 14:15

Запити/Пояснення