Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог окремих законодавчих та нормативно-правових актів встановлено порушення вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БТК «Лідер», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог частини першої статті 41 Закону та частини першої статті 884 Цивільного кодексу України в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 21 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції від 14.07.2022 року) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору вимогам законодавства, дотримання Замовником вимог окремих законодавчих та нормативно-правових актів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медичної і консультативно-діагностичної допомоги Івано-Франківської міської ради» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, вимогу про усунення порушення ПП «ГалКомБуд» від 220.08.2022 UA-2022-07-29-004791-a.a1, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-торгівельна компанія «Лідер» (далі – ТОВ «БТК «Лідер»), вимогу про усунення невідповідностей до 19.08.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.08.2022 №23, повідомлення про намір укласти договір від 19.08.2022 року, договір від 05.09.2022 №288, відповідь Замовника на запит про надання пояснень від 16.09.2022 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що між Замовником та переможцем ТОВ «БТК «Лідер» укладено договір від 05.09.2022 №288 (далі – Договір), який не відповідає нормам Цивільного кодексу України, що є порушенням вимог частини першої статті 41 Закону.
Зокрема, відповідно до пункту 15.3 Договору встановлено, що гарантійний строк на виконані Генпідрядником роботи становить п’ять років від дня його прийняття Замовником.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.1 Договору предметом договору генпідряду є виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщення центральної клініко-діагностичної лабораторії структурного підрозділу КНП ЦПМКДД «Міська поліклініка№2» за адресою: вул. Довга, 42, м. Івано-Франківськ (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Статтею 875 Цивільного кодексу України визначено, що договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта.
Виходячи з вищенаведеного, якість робіт регламентується статтею 884 Цивільного кодексу України, якою встановлено, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Період усунення порушень:
21.09.2022 10:48 - 06.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.09.2022 10:48