• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція приміщення центральної клініко-діагностичної лабораторіі структурного підрозділу КНП ЦПМКДД «Міська поліклініка№2» за адресою: вул.Довга, 42, м. Івано-Франківськ (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни) Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Місцезнаходження: Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, 76018, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 Категорія замовника: згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. КОД ЄДРПОУ 42352786

Завершена

4 229 099.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 145.49 UAH
Номер: f4c4d24f7c3a425999bc094d22660ee4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-05-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.09.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 05.09.2022 15:12 - 27.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.09.2022 №51-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 05.09.2022 №51-З Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2022-07-29-004791-a 29.07.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог окремих законодавчих та нормативно-правових актів встановлено порушення вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БТК «Лідер», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог частини першої статті 41 Закону та частини першої статті 884 Цивільного кодексу України в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 21 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції від 14.07.2022 року) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору вимогам законодавства, дотримання Замовником вимог окремих законодавчих та нормативно-правових актів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медичної і консультативно-діагностичної допомоги Івано-Франківської міської ради» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, вимогу про усунення порушення ПП «ГалКомБуд» від 220.08.2022 UA-2022-07-29-004791-a.a1, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-торгівельна компанія «Лідер» (далі – ТОВ «БТК «Лідер»), вимогу про усунення невідповідностей до 19.08.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.08.2022 №23, повідомлення про намір укласти договір від 19.08.2022 року, договір від 05.09.2022 №288, відповідь Замовника на запит про надання пояснень від 16.09.2022 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що між Замовником та переможцем ТОВ «БТК «Лідер» укладено договір від 05.09.2022 №288 (далі – Договір), який не відповідає нормам Цивільного кодексу України, що є порушенням вимог частини першої статті 41 Закону. Зокрема, відповідно до пункту 15.3 Договору встановлено, що гарантійний строк на виконані Генпідрядником роботи становить п’ять років від дня його прийняття Замовником. Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.1 Договору предметом договору генпідряду є виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщення центральної клініко-діагностичної лабораторії структурного підрозділу КНП ЦПМКДД «Міська поліклініка№2» за адресою: вул. Довга, 42, м. Івано-Франківськ (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» Статтею 875 Цивільного кодексу України визначено, що договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта. Виходячи з вищенаведеного, якість робіт регламентується статтею 884 Цивільного кодексу України, якою встановлено, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Період усунення порушень: 21.09.2022 10:48 - 06.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 21.09.2022 10:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення Відповідно до висновку моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в Івано-Франківській області від 21.09.2022 року за предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: – «Реконструкція приміщення центральної клініко-діагностичної лабораторіі структурного підрозділу КНП ЦПМКДД «Міська поліклініка№2» за адресою: вул.Довга, 42, м. Івано-Франківськ (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-29-004791-a). На виконання усунення порушення до Договору № 288 від 05.09.2022 року зокрема врахована підстава ч. 1 ст. 884 Цивільного кодексу України, уклали Додаткову угоду №1 від 22.09.2022р. про наступне: внести зміни до абз. 1 п. 15.3. та викласти його в наступній редакції «Гарантійний строк на виконані Генпідрядником роботи становить десять років від дня його прийняття Замовником». Додається Додаткова угода №1 від 22.09.2022року.
Дата публікації звіту: 22.09.2022 13:35

Запити/Пояснення