• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код згідно ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник» - 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (НК 024:2019: 11239 Підгузник для дорослих; (НК 024:2019: 35008 Дитячий підгузник)

Завершена

325 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 625.00 UAH
Номер: 2866cb218daf439ba48a62c91071efcc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-22-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.08.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 22.08.2022 21:54 - 13.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.08.2022 № 32-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.08.2022 № 32-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2022-07-29-002882-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 246-16-47, ania.sherstoboeva@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП КУЛИК НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходи щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Бердичівської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція переможця ФОП КУЛИК НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.08.2022 № 195 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 16.08.2022 року, надання пояснення з власної ініціативи з копіями документів від 26.08.2022. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, тендерна документація Замовника (пункти 4-11 таблиці «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 2 до тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробників («ID», «Tena», «Huggies», «Chicolino») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника - переможця ФОП КУЛИК НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання тендерної пропозиції по формі, що наведена в Додатку № 4 до тендерної документації. Також, відповідно до пунктів 6-7 таблиці «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 2 до тендерної документації , предметом закупівлі є, зокрема, підгузки для дорослих ТМ Tena, розмір M у кількості 3240 шт та підгузки для дорослих ТМ Tena, розмір L у кількості 6120 шт. Однак, на виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника ФОП КУЛИК НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА надано тендерну пропозицію (файл «2цінова пропозиція»), яка містить інформацію про пропозицію учасника надати, зокрема, в пунктах 6-7 Tena підгузники для дорослих Slip Plus Medium у кількості 6120 шт та Tena підгузники для дорослих Slip Plus Large у кількості 3240 шт, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку № 1 та Додатку № 2 тендерної документації. Разом з тим, Замовником 26.08.2022 в електронній системі закупівель було оприлюднено пояснення з власної ініціативи, в кому стверджується, що «При прийнятті даного рішення було враховано, що Учасник у своїй ціновій пропозиції переплутав назву товару по позиціям згідно Додатку 2 тендерної документації та визнано дану помилку несуттєвою (формальною) (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №193 від 15.08.2022р. додається). Дана помилка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, тобто це є технічна описка, яка не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а також не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення, не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі» Однак, згідно п. 2 «Переліку формальних помилок», затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі - Перелік № 710) до формальних помилок віднесено «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі», проте тендерна пропозиція прямо відноситься до ціни тендерної пропозиції та невірне зазначення предмету закупівлі відповідно призводить до її спотворення, оскільки стосується характеристики предмета закупівлі. Тобто віднесення вищевказаного порушення до формальних помилок, не передбачено Переліком № 710, а відтак відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону не може вважатися формальною помилкою (несуттєвою), що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП КУЛИК НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА, як таку, що не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 30.08.2022 18:10 - 14.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.08.2022 18:10

Запити/Пояснення