-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Твердопаливні котли
Торги відмінено
437 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 188.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 188.50 UAH
Номер:
7fa76f6728174ae498874f031b3d6d5a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-11-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.10.2022 00:00
Період моніторингу:
11.10.2022 16:05 - 01.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.10.2022 № 70-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
11.10.2022 № 70-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2022-07-27-002881-a, 27.07.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни закупівлі встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності надання відповіді замовником на вимогу про усунення порушень до процедури; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності надання відповіді замовником на вимогу про усунення порушень до процедури; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; наявності підстав для відміни процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОМЕЛЬНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.07.2022; вимоги про усунення порушення до процедури від 20.08.2022 № UA-2022-07-27-002881-a.b1 від учасника ФОП «СТРУТИНСЬКА ТЕТЯНА ПЕТРІВНА»; вимоги про усунення порушення до процедури від 20.08.2022 № UA-2022-07-27-002881-a.b2 від учасника ФОП «СТРУТИНСЬКА ТЕТЯНА ПЕТРІВНА»; рішення замовника від 25.08.2022; вимоги про усунення порушення до процедури від 22.08.2022 № UA-2022-07-27-002881-a.b3 від учасника ТОВ «Альянс-Енергія»; рішення замовника від 26.08.2022; скаргу до процедури від 26.08.2022 № UA-2022-07-27-002881-a.b4, скаржник ФОП «СТРУТИНСЬКА ТЕТЯНА ПЕТРІВНА»; рішення Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 30.08.2022 № 5586-р/пк-пз; інформацію про резолютивну частину рішення Колегії стосовно скарги фізичної особи-підприємця «Струтинської Тетяни Петрівни»; рішення Колегії від 08.09.2022 № 5760-р/пк-пз; відповідь замовника від 17.10.2022 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель.
Під час проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-07-27-002881-a органом державного фінансового контролю виявлено, що замовник 21.09.2022 почав розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП «СТРУТИНСЬКА ТЕТЯНА ПЕТРІВНА», який тривав на дату початку моніторингу.
В ході проведення моніторингу замовнику 12.10.2022 органом державного фінансового контролю надано запит про надання пояснень через електронну систему закупівель, а саме: «21.09.2022 замовник почав розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП «СТРУТИНСЬКА ТЕТЯНА ПЕТРІВНА», який триває з 21.09.2022. З якої причини на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відсутні будь-які відомості щодо вказаного питання та перебігу процедури закупівлі?».
У відповіді, оприлюдненій 17.10.2022 в електронній системі закупівель, замовник зазначив: «У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне: Замовником відмінено закупівлю № UA-2022-07-27-002881-a рішенням від 17.10.2022р. у зв’язку зі збігом строку поставки товару передбаченого умовами тендерної документації, окрім того було заключено договір №547-АІ/2022 від 21.09.2022р. в порядку Постанови КМУ від 28.02.2022р. №169».
З огляду на вищевикладене, станом на дату початку моніторингу процедури закупівлі UA-2022-07-27-002881-a замовником не обрано жодного з учасників переможцем, не укладено договір та не відмінено дану закупівлю, чим порушено пункт 1 частини першої статті 32 Закону в частині не відміни тендеру у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Замовник в ході моніторингу усунув встановлене порушення, шляхом відміни процедури закупівлі та оприлюднив протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.10.2022 про відміну тендеру. В коментарях щодо відміни замовником зазначено: «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг».
Період усунення порушень:
18.10.2022 14:11 - 01.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
18.10.2022 14:11
Запити/Пояснення
Номер:
73a637ee00bd47b898df0b59a44cfc7d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.10.2022 18:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2022 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі, очікуваною вартістю 437700,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-07-27-002881-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
21.09.2022 замовник почав розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП «СТРУТИНСЬКА ТЕТЯНА ПЕТРІВНА», який триває з 21.09.2022.
З якої причини на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відсутні будь-які відомості щодо вказаного питання та перебігу процедури закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
c0cf8e12b74644659892eaba9816d743
Назва:
Відповідь Замовника на запит на пояснення
Дата опублікування:
17.10.2022 15:11
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне: Замовником відмінено закупівлю № UA-2022-07-27-002881-a рішенням від 17.10.2022р. у зв’язку зі збігом строку поставки товару передбаченого умовами тендерної документації, окрім того було заключено договір №547-АІ/2022 від 21.09.2022р. в порядку Постанови КМУ від 28.02.2022р. №169.