-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2019: 37654 - Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (Магнітно-резонансний томограф).
Завершена
56 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 280 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 280 000.00 UAH
Номер:
2e0e9b19ff84436097d0f2d5516e9685
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-02-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.12.2022 00:00
Період моніторингу:
02.01.2023 13:24 - 24.01.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2022 № 320
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
11 UA-2022-07-26-008621-a 26.07.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимоги частини шостої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», ТОВ «Астріум», оприлюднення договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення документів, що обґрунтовують продовження строку укладання договору за цією процедурою закупівлі, а у разі відсутності таких документів здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 30.09.2022 № 395 (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Астріум» (далі – ТОВ «Астріум»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД» (далі – ТОВ «ІЛАТАНМЕД»), протокол розгляду тендерних пропозицій, рішення про продовження розгляду пропозицій від 26.10.2022, протокол стосовно проведення процедури закупівлі від 04.11.2022, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 05.12.2022 № 369 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 07.12.2022 № 1, від 22.12.2022 № 2, рішення Колегії АМКУ від 13.09.2022 № 5826-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 05.01.2023 року, 16.01.2023 та 18.01.2023.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно частини 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Моніторингом встановлено, що Замовник 04.11.2022 прийняв рішення про намір укласти договір з переможцем торгів – ТОВ «ТОВ «Астріум» (протокол уповноваженої особи від 04.11.2022 № 480).
Водночас Договір укладений (05.12.2022) на 32 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 13.01.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував продовження строку укладання договору за цією процедурою закупівлі.
Однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель обґрунтування необхідності продовження строку укладання договору за цією процедурою закупівлі.
Зважаючи на зазначене, Замовник уклав Договір з перевищенням встановлених строків (пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю), чим порушив вимоги частини шостої статті 33 Закону.
Відповідно до частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 Закону.
Період усунення порушень:
25.01.2023 19:07 - 09.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2023 19:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-07-26-008621-a надаємо наступну інформацію:
Продовження терміну укладання договору за результатами проведеної закупівлі ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2019: 37654 - Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (Магнітно-резонансний томограф), (номер оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-07-22-007468-a) до 60 днів відповідно до Протоколу 509 від 23.11.2022.
Додатки:
1. Протокол уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради 509 від 23.11.2022
2. Протоколу засідання тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради від 23.11.2022 № 12.
3. Протоколу засідання тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради від 05.12.2022 № 13
Дата публікації звіту:
26.01.2023 11:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник, на усунення виявленого порушення за результатами здійсненого моніторингу процедури закупівлі, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку надав Протокол 509 від 23.11.2022, відповідно до якого продовжено термін укладання договору за результатами проведеної закупівлі UA-2022-07-22-007468-a до 60 днів.
Дата публікації:
01.02.2023 10:58
Запити/Пояснення
Номер:
51a195ef61da4395838ab2023c806578
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.01.2023 16:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі візуалізаційного обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2019: 37654 - Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (Магнітно-резонансний томограф) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-26-008621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 07.12.2022 № 1, від 22.12.2022 № 2, від 23.12.2022 № 369 до договору від 05.12.2022 № 369.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Астріум» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d58912f88fa243a6a295eea449f42740
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.01.2023 15:38
Опис:
На Ваш запит від 03.01.2023 16:16 надаємо наступну інформацію.
Щодо питання №1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувану вартість:
1.1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Для покращення матеріально технічного положення Центру, 05.07.2022 та 11.07.2022 на засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР затверджено протоколи №1 (Додаток №1) та протокол №5 (Додаток №2) щодо закупівлі Магнітно-резонансного томографу.
Технічні та якісні характеристики предмета затверджено 20.07.2022 протоколом засідання тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР №7 (Додаток №3).
1.2. Обґрунтування розміру витрат та очікувана вартість:
Метод розрахунку очікуваної вартості товарів здійснено на підставі аналізу та моніторингу ринкових цін, що відображено в електронній системі закупівель «PROZORRO» та протоколом №8 від 21.07.2022 засідання тимчасової комісії
(Додаток №4).
Проведені закупівлі магнітно-резонансного томографу в електронній системі закупівель «PROZORRO» Установами, підприємствами, організаціями (Замовниками) з приблизними характеристиками та комплектацією, зокрема (ID оголошень):
1) UA-2021-12-09-009393-a – очікувана вартість 46 300 000,00 грн.;
2) UA-2021-10-22-001847-c– (Лот 1) очікувана вартість 43 000 000,00 грн.;
3) UA-2021-10-06-015141-b – очікувана вартість 46 600 000,00 грн.;
Щодо питання №2. Надання інформації та документів, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 07.12.2022 № 1, від 22.12.2022 № 2 до договору від 05.12.2022 № 369;
Відповідно до п.3.1 договору поставки № 369 від 05.12.2022року вказано, що сума Договору становить 55 900 000,00 грн (п’ятдесят п’ять мільйонів дев’ятсот тисяч гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ 7% - 3 381 065,42 грн (три мільйони триста вісімдесят одна тисяча шістдесят п’ять гривень 42 копійки), ПДВ 20% -703 000,00 грн (сімсот три тисячі гривень 00 копійок), що еквівалентно 1 563 098,57 ЄВРО за курсом Національного банку України на дату проведення електронного аукціону. Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу ЄВРО установленого Національним банком України.
Згідно ст. 524 ЦК України, зобов'язання має бути виражене у грошовій одиниці України - гривні. Сторони можуть визначити грошовий еквівалент зобов'язання в іноземній валюті.
Відповідно до ст. 533 ЦК України, грошове зобов'язання має бути виконане у гривнях. Якщо у зобов'язанні визначено грошовий еквівалент в іноземній валюті, сума, що підлягає сплаті у гривнях, визначається за офіційним курсом відповідної валюти на день платежу, якщо інший порядок її визначення не встановлений договором або законом чи іншим нормативно-правовим актом.
Відтак, сторони погодили, що сума договору буде вказана в гривнях з еквівалентом в ЄВРО.
Умовами укладеного договору поставки передбачено попередню оплату у розмірі 30 % від суми Договору, що становить 16 770 000,00 грн. (шістнадцять мільйонів сімсот сімдесят тисяч гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 1 097 102,80 грн, що еквівалентно 468 929,57 ЄВРО за курсом Національного банку України на дату проведення електронного аукціону, здійснюється Замовником на підставі рахунку Постачальника в національній валюті - гривні, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати виставлення рахунку (п.4.2 Договору)
Відтак, Постачальник виставив рахунок на попередню оплату в розмірі 30 % від суми Договору.
Оскільки на момент виникнення зобов’язання щодо оплати курс НБУ гривні по відношенню до ЄВРО змінився вбік збільшення, що стало підставою для внесення змін до договору.
Додатковою угодою № 1 від 07.12.2022 року внесено зміни та викладено п. 3.1 в наступній редакції, сума Договору становить 60 158 349,42 грн (шістдесят мільйонів сто п’ятдесятсвісім тисяч триста сорок дев’ять гривень 42 копійки) у т.ч. ПДВ 7% - 3 638 628,19 грн. (три мільйони шістсот тридцять всім тисяч шістсот двадцять вісім гривень 19 копійок), ПДВ 20% -756 553,10 грн (сімсот п’ятдесят шість тисяч п’ятсот п’ятдесят три гривні 10 копійок) (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 1 563 098,57 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу EUR установленого Національним банком України.
В подальшому Постачальник виставив рахунок на оплату згідно з п. 4.3 Договору.
Оскільки на момент виникнення зобов’язання щодо оплати курс НБУ гривні по відношенню до ЄВРО змінився в бік збільшення, це стало підставою для внесення змін до договору.
Додатковою угодою № 2 від 22 грудня 2022 року внесено зміни до п.3.1 в наступній редакції, сума Договору становить 60 578 510,32 грн. (шістдесят мільйонів п’ятсот сімдесят вісім тисяч п’ятсот десять гривень 32 копійки) у т.ч. ПДВ 7% - 3 664 041,26 грн. (три мільйони шістсот шістдесят чотири тисячі сорок одна гривня 26 копійок), ПДВ 20% -761 837,08 грн. (сімсот шістдесят одна тисяча вісімсот тридцять сім гривень 08 копійок) (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 1 563 098,57 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу EUR установленого Національним банком України.
Підставою для укладення вказаних додаткових угод стала зміна курсу НБУ гривні по відношенню до ЄВРО за період з моменту укладення договору поставки до дати фактичної оплати за товар.
У договорі поставки вказана сума договору в гривні та вказано еквівалент в ЄВРО, який не був змінений укладеними додатковими угодами. Лише сума в гривні була змінена з урахування зміни курсу НБУ по відношенню до ЄВРО.
Відповідно внесення змін до договору здійснено в межах діючого законодавства на підставі п.7 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.10 Договору.
Щодо питання №3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Астріум» вимог частини другої статті 41 Закону.
3.1 Переможцем процедури у своїй тендерній пропозиції ТОВ «Астріум» надано відповідні документи які підтверджують право підписанта, а саме:
- Наказ ТОВ «Астріум» №12-К від 13.04.2017 про призначення директора
Степченка В. І. (Додаток №5 ст.5);
- Протокол №6 від 13.04.2017 загальних зборів учасників ТОВ «Астріум» про призначення директора Степченка В. І. (Додаток №5 ст. 2);
- Лист-Роз’яснення Вих. № 816 від 19.08.2022 щодо відсутності будь-яких обмежень повноважень щодо представництва юридичної особи, в тому числі підписувати договір за результатами проведення закупівлі, є директор ТОВ «Астріум» Степченко Віталій Ігорович. (Додаток №5 ст. 1)
Додатки:
1. протокол №1 від 05.07.2022 засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР;
2. протокол №5 від 11.07.2022 засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР;
3. протокол №7 від 20.07.2022 засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР;
4. протокол №8 від 21.07.2022 засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР;
5. (додаток 4 Документи та інформація відповідна розділу 3 Додаток_1.)
Номер:
b462e10bcd1241689031cda1d79f703d
Назва:
Про надання пояснень (вдруге)
Дата опублікування:
13.01.2023 13:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі візуалізаційного обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2019: 37654 - Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (Магнітно-резонансний томограф) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-26-008621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації з підтвердними документами щодо обґрунтування продовження строку укладання договору за цією процедурою закупівлі.
Також просимо надати додаткову угоду № 369 від 23.12.2022 до договору від 05.12.2022 № 369 (повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 23.12.2022).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8d610416471a4f62b95dbec086ec3ffb
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
16.01.2023 14:48
Опис:
На Ваш запит від 13.01.2023 13:16 надаємо наступну інформацію.
Щодо питання отримання інформації з підтвердними документами щодо обґрунтування продовження строку укладання договору за цією процедурою закупівлі. Також просимо надати додаткову угоду № 369 від 23.12.2022 до договору від 05.12.2022 № 369 (повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 23.12.2022):
Під час публікації Договору № 369 від 05.12.2022 у програмі ДЗО було помилково вказано дату закінчення строку Договору: замість 31.12.2023 уповноваженою особою зазначено 23.12.2022.
В договорі № 369 від 05.12.2022, який укладено між Замовником та ТОВ «Астріум», останньою датою дії договору ( п.п.10.1 п. 10 ) зазначено саме 31.12.2023.
Для виправлення зазначеної помилки, уповноваженою особою отримано консультацію у співробітника ДЗО, який зазначив, що іншим шляхом окрім ручного внесення змін щодо строку дії договору не є можливим.
На підставі вищенаведеного, уповноваженою особою 23.12.2022 в 13:48 внесені зміни у програму ДЗО, а саме «Зміна до договору №3 від 23.12.2022»:
В розділі «Причини змін до договору» зазначено «Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)»,
В розділі «Опис причини змін» зазначено «Корегування дати закінчення строку дії Договору у зв’язку з технічною помилкою у програмі, строк дії Договору до 31.12.2023р.»
Додатково повідомляємо, що за рекомендацією співробітника ДЗО, номер додаткової угоди присвоєно №369, у зв’язку з таким номером основної угоди, в якій приписані вірні дати дії договору (до 31.12.2023).
Додатки:
1. Договір 369 від 05.12.2022