• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2019: 37654 - Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (Магнітно-резонансний томограф).

Завершена

56 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 280 000.00 UAH
Номер: 2e0e9b19ff84436097d0f2d5516e9685
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-02-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.12.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.01.2023 13:24 - 24.01.2023 00:00
Статус: Вирішено
Опис: АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.12.2022 № 320 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2022-07-26-008621-a 26.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимоги частини шостої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», ТОВ «Астріум», оприлюднення договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення документів, що обґрунтовують продовження строку укладання договору за цією процедурою закупівлі, а у разі відсутності таких документів здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 30.09.2022 № 395 (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Астріум» (далі – ТОВ «Астріум»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД» (далі – ТОВ «ІЛАТАНМЕД»), протокол розгляду тендерних пропозицій, рішення про продовження розгляду пропозицій від 26.10.2022, протокол стосовно проведення процедури закупівлі від 04.11.2022, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 05.12.2022 № 369 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 07.12.2022 № 1, від 22.12.2022 № 2, рішення Колегії АМКУ від 13.09.2022 № 5826-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 05.01.2023 року, 16.01.2023 та 18.01.2023. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно частини 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Моніторингом встановлено, що Замовник 04.11.2022 прийняв рішення про намір укласти договір з переможцем торгів – ТОВ «ТОВ «Астріум» (протокол уповноваженої особи від 04.11.2022 № 480). Водночас Договір укладений (05.12.2022) на 32 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 13.01.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував продовження строку укладання договору за цією процедурою закупівлі. Однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель обґрунтування необхідності продовження строку укладання договору за цією процедурою закупівлі. Зважаючи на зазначене, Замовник уклав Договір з перевищенням встановлених строків (пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю), чим порушив вимоги частини шостої статті 33 Закону. Відповідно до частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 Закону.
Період усунення порушень: 25.01.2023 19:07 - 09.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.01.2023 19:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-07-26-008621-a надаємо наступну інформацію: Продовження терміну укладання договору за результатами проведеної закупівлі ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2019: 37654 - Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (Магнітно-резонансний томограф), (номер оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-07-22-007468-a) до 60 днів відповідно до Протоколу 509 від 23.11.2022. Додатки: 1. Протокол уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради 509 від 23.11.2022 2. Протоколу засідання тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради від 23.11.2022 № 12. 3. Протоколу засідання тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради від 05.12.2022 № 13
Дата публікації звіту: 26.01.2023 11:03

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник, на усунення виявленого порушення за результатами здійсненого моніторингу процедури закупівлі, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку надав Протокол 509 від 23.11.2022, відповідно до якого продовжено термін укладання договору за результатами проведеної закупівлі UA-2022-07-22-007468-a до 60 днів.
Дата публікації: 01.02.2023 10:58

Запити/Пояснення