• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Гіпохлорит натрію марки "А"

Завершена

916 084.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 580.42 UAH
Номер: 852fce33ef044eaa82b30b4b4f105ca6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-23-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.08.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 23.08.2022 13:47 - 14.09.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.08.2022 № 35 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.08.2022 № 35 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-07-26-004438-a 26.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НПП Лаваль» - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Вараштепловодоканал» Вараської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік за номером ID: UA-P-2022-07-26-002484-b; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням Уповноваженої особи Замовника з додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «Гідрохім» (далі – ТОВ «Гідрохім») на предмет правомірності відхилення пропозиції та пропозицію учасника – переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «НПП Лаваль» (далі – ТОВ «НПП Лаваль») на предмет відповідності вимогам тендерної документації, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 25.08.2022. Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі Пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісними, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначено в додатку 3 тендерної документації. Відповідно до цього додатку Учасник має надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (гіпохлорит натрію). Проведеним аналізом інформації розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «НПП Лаваль» міститься дозвіл №589.12.12 на виконання робіт підвищеної небезпеки з строком дії до 25 липня 2022 року, що не відповідає вимогам додатку 3 тендерної документації. З даного питання Замовнику 23.08.2022 надіслано запит на отримання пояснення. Замовником надано пояснення, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 № 357 строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Таким чином, Дозвіл №589.12.12 на виконання робіт підвищеної небезпеки (гіпохлорит натрію) виданий ТОВ «НПП Лаваль» є дійсним.
Період усунення порушень: 26.08.2022 15:51 - 01.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.08.2022 15:51

Запити/Пояснення