-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Гіпохлорит натрію марки "А"
Завершена
916 084.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 580.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 580.42 UAH
Номер:
852fce33ef044eaa82b30b4b4f105ca6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-23-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.08.2022 00:00
Період моніторингу:
23.08.2022 13:47 - 14.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.08.2022 № 35
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.08.2022 № 35
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-07-26-004438-a 26.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НПП Лаваль» - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Вараштепловодоканал» Вараської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік за номером ID: UA-P-2022-07-26-002484-b; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням Уповноваженої особи Замовника з додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «Гідрохім» (далі – ТОВ «Гідрохім») на предмет правомірності відхилення пропозиції та пропозицію учасника – переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «НПП Лаваль» (далі – ТОВ «НПП Лаваль») на предмет відповідності вимогам тендерної документації, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 25.08.2022.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі Пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісними, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначено в додатку 3 тендерної документації. Відповідно до цього додатку Учасник має надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (гіпохлорит натрію). Проведеним аналізом інформації розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «НПП Лаваль» міститься дозвіл №589.12.12 на виконання робіт підвищеної небезпеки з строком дії до 25 липня 2022 року, що не відповідає вимогам додатку 3 тендерної документації.
З даного питання Замовнику 23.08.2022 надіслано запит на отримання пояснення.
Замовником надано пояснення, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 № 357 строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Таким чином, Дозвіл №589.12.12 на виконання робіт підвищеної небезпеки (гіпохлорит натрію) виданий ТОВ «НПП Лаваль» є дійсним.
Період усунення порушень:
26.08.2022 15:51 - 01.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2022 15:51
Запити/Пояснення
Номер:
dec0fcf7cb5041e2b76a44392970ede4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.08.2022 14:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару: Гіпохлорит натрію марки "А" (ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2022-07-26-004438-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі Пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісними, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначено в додатку 3 тендерної документації. Відповідно до цього додатку Учасник має надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (гіпохлорит натрію). Проведеним аналізом інформації розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ "НПП Лаваль" міститься дозвіл №589.12.12 на виконання робіт підвищеної небезпеки з строком дії до 25 липня 2022 року, що не відповідає вимогам додатку 3 тендерної документації.
З огляду на викладене вище поясніть причини не відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "НПП Лаваль", відповідно до частини першої статті 31 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження