• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 21:2015:45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі Дубов'язівської територіальної громади за адресою вул.Центральна , 64 ,с.Сім'янівка , Конотопського р-ну , Сумської обл.)

Завершена

385 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 925.00 UAH
Номер: 10f4b2fbe3db4a73817d2ce02f19c848
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-05-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.09.2022 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 13.09.2022 16:17 - 05.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.09.2022 №28-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 13.09.2022 №28-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-07-26-001762-a 26.07.2022 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 638-84-45, jbocharovar@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону, не дотримання вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Дубов’язівської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.07.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.08.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТПК «Коло-Інтернешнл», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.08.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 15.08.2022, вимогу учасника про усунення порушення від 16.08.2022, відповідь Замовника на вимогу від 19.08.2022, договір від 01.09.2022 №1, додаткова угода від 12.09.2022 №1. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Замовник у пункті 4 розділу ІІІ в тендерної документації визначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не узгоджується з вимогами пункту 11 частини другої статті 22 Закону, згідно якого перебіг строку дії тендерної пропозиції починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, моніторингом встановлено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником в пункті 2 розділу V тендерної документації, не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 за № 715/34998. При цьому, ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-1-11) не підтверджено.
Період усунення порушень: 26.09.2022 12:00 - 11.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2022 12:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляю вас , що відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-07-26-001762-a Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі Дубов’язівської територіальної громади за адресою вул. Центральна , 64 , с.Сім’янівка , Конотопського р-ну , Сумської обл.) , 308333,00 UAH , ДК 21:2015:45450000-6 , 1 послуга , вжито заходів щодо недопущення порушень у подальшому процесі підготовки тендерних документацій .
Дата публікації звіту: 03.10.2022 10:57