• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт аварійної підлоги у спортивному залі Цуманського ліцею (ДК 021:2015 45430000-0 «Покривання підлоги та стін»)

Завершена

246 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 460.00 UAH
Номер: 54b5f0e561444d8a89a87461c86c70b2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-12-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.10.2022 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 12.10.2022 14:51 - 02.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.10.2022 № 35-з Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 12.10.2022 № 35-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-07-25-008165-a від 25.07.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання роз’яснення на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності надання роз’яснення на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Цуманської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (далі – тендерна документація), звернення ФОП Тараймовича Богдана Олександровича щодо усунення порушення від 15.08.2022 номер UA-2022-07-22-000069-a.b2, від 17.08.2022 номер UA-2022-07-25-008165-a.c2, від 25.08.2022 номер UA-2022-07-25-008165-a.b3 та відповідь Замовника від 15.08.2022, від 17.08.2022 та від 26.08.2022, тендерні пропозиції ФОП Тараймовича Богдана Олександровича, ТОВ «Клеріті екшенз» та товариства з обмеженою відповідальністю «Україна інжиніринг», повідомлення про намір укласти договір від 15.08.2022, протокол уповноваженої особи Замовника від 15.08.2022 №1, Договір про закупівлю від 30.08.2022 №101, відповіді Замовника від 13.10.2022 на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 13.10.2022. За результатом проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у підпунктах 5 та 6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації наведено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі в редакції Закону, яка втратила чинності на підставі змін, внесених Законом України від 03.11.2020 № 954-IX «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень». Тобто, наведені у підпунктах 5 та 6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі суперечать підставам для відмови в участі у процедурі закупівлі, які наведено у пунктах 5 та 6 частини першій статті 17 Закону, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 18.10.2022 15:16 - 01.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 18.10.2022 15:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що виявлені недоліки у тендерній документації будуть виправлені. В подальшій роботі подібних порушень будемо старатись не допускати.
Дата публікації звіту: 18.10.2022 15:46

Запити/Пояснення