-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (Комп’ютерний томограф (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)).
Завершена
26 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 130 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 130 000.00 UAH
Номер:
56d6502554fb4cca9150fa8b160d7207
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000137
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 17:53 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.01.2023 № 9
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2022-07-22-007468-a 22.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення колегії АМКУ, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи зі змінами (протокол від 29.09.2022 № 394), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.10.2022, тендерні пропозиції ТОВ «Астріум», ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ Україна» та ТОВ «ІЛАТАНМЕД», рішення колегії АМКУ від 02.09.2022 № 5668-р/пк-пз, рішення про продовження розгляду пропозиції від 24.10.2022, протокол від 04.11.2022 № 479, повідомлення про намір укласти договір від 04.11.2022, договір поставки від 05.12.2022 № 368, повідомлення про внесення змін до договору від 09.12.2022, 22.12.2022, 28.12.2022, 20.01.2023 та 25.01.2023, додаткові угоди № 1 від 07.12.2021, від 22.12.2022 № 2, від 26.12.2022 № 3, від 20.01.2023 № 4 та від 23.01.2023 № 5, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 25.01.2023 та 31.01.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
09.02.2023 18:30 - 15.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.02.2023 18:30
Запити/Пояснення
Номер:
4f1ea8155dd841ffa68341a8992966a7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.01.2023 10:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (Комп’ютерний томограф (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-22-007468-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для укладення додаткових угод від 07.12.2022 № 1, від 22.12.2022 № 2 та від 20.01.2023 № 4 до договору поставки від 05.12.2022 № 368 в частині збільшення ціни договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товару), зокрема: рахунки на оплату, платіжні доручення, банківські виписки, тощо.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин для продовження строку дії договору поставки від 05.12.2022 № 368 (пункт 10.1 договору) та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару (пункт 5.1 договору) за додатковою угодою від 26.12.2022 № 3.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c7a84d3f42da4fa986b2101ffc877206
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.01.2023 11:54
Опис:
На Ваш запит від 25.01.2023 10:46 надаємо наступну інформацію.
Щодо питання №1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувану вартість:
1.1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Для покращення матеріально технічного положення Центру, 05.07.2022 та 11.07.2022 на засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР затверджено протоколи №1 (Додаток №1) та протокол №5 (Додаток №2) щодо закупівлі Комп’ютерного томографу.
Технічні та якісні характеристики предмета затверджено 20.07.2022 протоколом засідання тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР №7 (Додаток №3).
1.2. Обґрунтування розміру витрат та очікувана вартість:
Метод розрахунку очікуваної вартості товарів здійснено на підставі аналізу та моніторингу ринкових цін, що відображено в електронній системі закупівель «PROZORRO» та протоколом №8 від 21.07.2022 засідання тимчасової комісії
(Додаток №4).
Проведені закупівлі комп’ютерного томографу в електронній системі закупівель «PROZORRO» Установами, підприємствами, організаціями (Замовниками) з приблизними характеристиками та комплектацією, зокрема (ID оголошень):
1) UA-2022-05-03-000498-c – очікувана вартість 25 000 000,00 грн.;
2) UA-2022-01-11-000213-c– очікувана вартість 25 000 000,00 грн.;
Щодо питання №2. Надання інформації та документів, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 07.12.2022 № 1, від 22.12.2022 № 2 та від 20.01.2023 № 4 до договору від 05.12.2022 № 368;
2.1 Відповідно до п.3.1 договору поставки № 368 від 05.12.2022року вказано, що сума Договору становить Сума Договору становить 25 961 000,00 грн (двадцять п’ять мільйонів дев’ятсот шістдесят одна тисяча гривень 00 копійок) без ПДВ що еквівалентно 728 840,30 ЄВРО за курсом Національного банку України на дату проведення електронного аукціону. Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу ЄВРО установленого Національним банком України.
Згідно ст. 524 ЦК України, зобов'язання має бути виражене у грошовій одиниці України - гривні. Сторони можуть визначити грошовий еквівалент зобов'язання в іноземній валюті.
Відповідно до ст. 533 ЦК України, грошове зобов'язання має бути виконане у гривнях. Якщо у зобов'язанні визначено грошовий еквівалент в іноземній валюті, сума, що підлягає сплаті у гривнях, визначається за офіційним курсом відповідної валюти на день платежу, якщо інший порядок її визначення не встановлений договором або законом чи іншим нормативно-правовим актом.
Відтак, сторони погодили, що сума договору буде вказана в гривнях з еквівалентом в ЄВРО.
Умовами укладеного договору поставки передбачено попередню оплату у розмірі 30% від суми Договору, що становить 7 788 300,00 грн. (сім мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч триста гривень 00 копійок), без ПДВ, що еквівалентно 218 652,09 ЄВРО за курсом Національного банку України на дату проведення електронного аукціону, здійснюється Замовником на підставі рахунку Постачальника в національній валюті - гривні, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати виставлення рахунку (п.4.2 Договору)
Відтак, Постачальник виставив рахунок на попередню оплату в розмірі 30 % від суми Договору.
Оскільки на момент виникнення зобов’язання щодо оплати курс НБУ гривні по відношенню до ЄВРО змінився вбік збільшення, що стало підставою для внесення змін до договору.
Додатковою угодою № 1 від 07.12.2022 року внесено зміни та викладено п. 3.1 в наступній редакції, сума Договору становить 28 050 585,09 грн (двадцять вісім мільйонів п’ятдесят тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять гривень 09 копійок) без ПДВ (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 728 840,30 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу ЄВРО установленого Національним банком України».
В подальшому Постачальник виставив рахунок на оплату згідно з п. 4.3 Договору.
Оскільки на момент виникнення зобов’язання щодо оплати курс НБУ гривні по відношенню до ЄВРО змінився в бік збільшення, це стало підставою для внесення змін до договору.
Додатковою угодою № 2 від 22 грудня 2022 року внесено зміни до п.3.1 в наступній редакції, сума Договору становить 28 246 497,37 грн (двадцять вісім мільйонів двісті сорок шість тисяч чотириста дев’яносто сім гривень 37 копійок) без ПДВ (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 728 840,30 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу ЄВРО установленого Національним банком України».
В подальшому Постачальник виставив рахунок на оплату згідно з п. 4.3 Договору.
Оскільки на момент виникнення зобов’язання щодо оплати курс НБУ гривні по відношенню до ЄВРО змінився в бік збільшення, це стало підставою для внесення змін до договору.
Додатковою угодою № 4 від 20 січня 2023 року внесено зміни до п.3.1 в наступній редакції, сума Договору становить 28 467 885,03 грн (двадцять вісім мільйонів чотириста шістдесят сім тисяч вісімсот вісімдесят п’ять гривень 03 копійки) без ПДВ (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 728 840,30 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу ЄВРО установленого Національним банком України».
Підставою для укладення вказаних додаткових угод стала зміна курсу НБУ гривні по відношенню до ЄВРО за період з моменту укладення договору поставки до дати фактичної оплати за товар.
У договорі поставки вказана сума договору в гривні та вказано еквівалент в ЄВРО, який не був змінений укладеними додатковими угодами. Лише сума в гривні була змінена з урахування зміни курсу НБУ по відношенню до ЄВРО.
Відповідно внесення змін до договору здійснено в межах діючого законодавства на підставі п.7 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.10 Договору.
2.2 Стосовно надання рахунків на оплату, платіжні доручення, банківські виписки, тощо. Надаємо наступні документи:
- платіжне доручення № 2701 від 07.12.2022 (Додаток №5)
- платіжна доручення № 2821 від 22.12.2022 (Додаток №6)
- платіжне доручення № 85 від 20.01.2023 (Додаток №7)
- рахунок на оплату № 143 від 07.12.2022 (Додаток №8)
- рахунок на оплату № 156 від 22.12.2022 (Додаток №9)
- рахунок на оплату № 6 від 20.01.2023 (Додаток №10)
Щодо питання №3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин для продовження строку дії договору поставки від 05.12.2022 № 368 (пункт 10.1 договору) та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару (пункт 5.1 договору) за додатковою угодою від 26.12.2022 № 3.
- На момент поставки товару відповідно до договору поставки від 05.12.2022 № 368 (пункт 5.1 договору) Замовник не мав права прийняти товар, оскільки не було зареєстровані зміни до ліцензії ядерного регулювання України. Вище наведений документ було надано Державною інспекцією ядерного регулювання України південно-східна інспекція з ядерного та радіаційної безпеки (на правах самостійного управління) 11.01.2023 № 37-18/397 (Додаток №11). Отже Замовник був змушений продовжити строк дії договору поставки від 05.12.2022 № 368 (пункт 10.1 договору) та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару (пункт 5.1 договору) до 31.03.2023 відповідно до додаткової угоди від 26.12.2022 № 3.
Продовження терміну укладання договору за результатами проведеної закупівлі ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (комп’ютерний томограф) (37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла), (номер оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-07-22-007468-a) до 60 днів відповідно до Протоколу 510 від 23.11.2022. Додатки:
1. Протокол уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради 510 від 23.11.2022 (Додаток №12)
2. Протоколу засідання тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради від 23.11.2022 № 12. (Додаток №13)
3. Протоколу засідання тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради від 05.12.2022 № 13 (Додаток №14)
Товар поставлено 27.01.2023 відповідно до видаткової накладної № 10 від 27.01.2023 (Додаток 15)
Додатки:
1. протокол №1 від 05.07.2022 засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР;
2. протокол №5 від 11.07.2022 засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР;
3. протокол №7 від 20.07.2022 засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР;
4. протокол №8 від 21.07.2022 засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР;
5. платіжне доручення № 2701 від 07.12.2022
6. платіжна доручення № 2821 від 22.12.2022
7. платіжне доручення № 85 від 20.01.2023
8. рахунок на оплату № 143 від 07.12.2022
9. рахунок на оплату № 156 від 22.12.2022
10. рахунок на оплату № 6 від 20.01.2023
11. зміни до ліцензії ядерного регулювання України
12. протокол уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради 510 від 23.11.2022
13. протоколу засідання тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради від 23.11.2022 № 12
14. протоколу засідання тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради від 05.12.2022 № 13
15. видаткова накладна № 10 від 27.01.2023
Номер:
9f1bfce2038f441387221f72ad4d6b21
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.01.2023 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (Комп’ютерний томограф (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-22-007468-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для укладення додаткової угоди від 25.01.2023 № 5 до договору поставки від 05.12.2022 № 368 в частині зміни ціни договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товару), зокрема: рахунки на оплату, платіжні доручення, банківські виписки, тощо.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0288016d5da04a58954621750bedc18e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
31.01.2023 11:17
Опис:
На Ваш запит від 30.01.2023 14:32.надаємо наступну інформацію.
Щодо питання: Надання інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав укладення додаткової угоди від 25.01.2023 № 5 до договору поставки від 05.12.2022 № 368 в частині зміни ціни договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товару), зокрема: рахунки на оплату, платіжні доручення, банківські виписки, тощо.
1 Відповідно до п.3.1 договору поставки № 368 від 05.12.2022року вказано, що сума Договору становить Сума Договору становить 25 961 000,00 грн (двадцять п’ять мільйонів дев’ятсот шістдесят одна тисяча гривень 00 копійок) без ПДВ що еквівалентно 728 840,30 ЄВРО за курсом Національного банку України на дату проведення електронного аукціону. Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу ЄВРО установленого Національним банком України.
Згідно ст. 524 ЦК України, зобов'язання має бути виражене у грошовій одиниці України - гривні. Сторони можуть визначити грошовий еквівалент зобов'язання в іноземній валюті.
Відповідно до ст. 533 ЦК України, грошове зобов'язання має бути виконане у гривнях. Якщо у зобов'язанні визначено грошовий еквівалент в іноземній валюті, сума, що підлягає сплаті у гривнях, визначається за офіційним курсом відповідної валюти на день платежу, якщо інший порядок її визначення не встановлений договором або законом чи іншим нормативно-правовим актом.
Відтак, сторони погодили, що сума договору буде вказана в гривнях з еквівалентом в ЄВРО.
Оскільки на момент виникнення зобов’язання щодо оплати курс НБУ гривні по відношенню до ЄВРО змінився в бік збільшення, це стало підставою для внесення змін до договору.
Сторони домовились на дострокову оплату за цим Договором відповідно до пункту 4.3.
Додатковою угодою № 5 від 23 січня 2023 року внесено зміни до п.3.1 в наступній редакції, сума Договору становить 28 474 109,33 грн. (Двадцять вісім мільйонів чотириста сімдесят чотири тисячі сто дев’ять грн. 33 коп.) без ПДВ (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 728 840,30 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу ЄВРО установленого Національним банком України».
Підставою для укладення вказаної додаткової угоди стала зміна курсу НБУ гривні по відношенню до ЄВРО за період з моменту укладення договору поставки до дати фактичної оплати за товар.
У договорі поставки вказана сума договору в гривні та вказано еквівалент в ЄВРО, який не був змінений укладеними додатковими угодами. Лише сума в гривні була змінена з урахування зміни курсу НБУ по відношенню до ЄВРО.
Відповідно внесення змін до договору здійснено в межах діючого законодавства на підставі п.7 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.10 Договору.
2 Стосовно надання рахунків на оплату, платіжні доручення, банківські виписки, тощо. Надаємо наступні документи:
- платіжне доручення № 90 від 23.01.2023 (Додаток №1)
- рахунок на оплату № 8 від 23.01.2023 (Додаток №2)
Додатки:
1. платіжне доручення (інструкція) № 90 від 23.01.2023
2. рахунок на оплату № 8 від 23.01.2023