• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (Комп’ютерний томограф (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)).

Завершена

26 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 130 000.00 UAH
Номер: 56d6502554fb4cca9150fa8b160d7207
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-17-000137
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 17.01.2023 17:53 - 08.02.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.01.2023 № 9 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 27 UA-2022-07-22-007468-a 22.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення колегії АМКУ, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи зі змінами (протокол від 29.09.2022 № 394), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.10.2022, тендерні пропозиції ТОВ «Астріум», ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ Україна» та ТОВ «ІЛАТАНМЕД», рішення колегії АМКУ від 02.09.2022 № 5668-р/пк-пз, рішення про продовження розгляду пропозиції від 24.10.2022, протокол від 04.11.2022 № 479, повідомлення про намір укласти договір від 04.11.2022, договір поставки від 05.12.2022 № 368, повідомлення про внесення змін до договору від 09.12.2022, 22.12.2022, 28.12.2022, 20.01.2023 та 25.01.2023, додаткові угоди № 1 від 07.12.2021, від 22.12.2022 № 2, від 26.12.2022 № 3, від 20.01.2023 № 4 та від 23.01.2023 № 5, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 25.01.2023 та 31.01.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 09.02.2023 18:30 - 15.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.02.2023 18:30

Запити/Пояснення