• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 72710000-0 «Послуги у сфері локальних мереж»

Завершена

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Номер: 3bb64d76cc2f49b198d6c8a974a88ad7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-13-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.09.2022 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 13.09.2022 14:09 - 05.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.09.2022 № 28-з Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 12.09.2022 № 28-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-07-22-000069-a від 22.07.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання роз’яснення на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності надання роз’яснення на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Цуманської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нову редакцію), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (далі – тендерна документація), звернення товариства з обмеженою відповідальністю «АРМ-ІНСТАЛ» щодо усунення порушення від 08.08.2022 номер UA-2022-07-22-000069-a.b2 та відповідь Замовника від 08.08.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРМ-ІНСТАЛ» та ФОП Литвинова Павла Олександровича, повідомлення про намір укласти договір від 08.08.2022, протокол уповноваженої особи Замовника від 08.08.2022 №1, договір про надання послуг від 22.08.2022 №100, відповідь Замовника від 14.09.2022 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 14.09.2022. За результатами проведеного аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що відповідно до вимог пункту 3 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг. Проте, Замовником в оприлюдненому оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію щодо місця надання послуг, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 21 Закону. За результатом проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у підпунктах 5 та 6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації наведено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі в редакції Закону, яка втратила чинності на підставі змін, внесених Законом України від 03.11.2020 № 954-IX «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень». Тобто, наведені у підпунктах 5 та 6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі суперечать підставам для відмови в участі у процедурі закупівлі, які наведено у пунктах 5 та 6 частини першій статті 17 Закону, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 22.09.2022 16:55 - 07.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 22.09.2022 16:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомившись із висновком контролюючого органу за результатами моніторингу закупівлі, повідомляємо наступне. Щодо вказівки місця надання послуг. В електронному оголошенні закупівлі вказано місце надання послуг: "Україна, Відповідно до документації". Так, документацією (тендерною документацією), що завантажена Замовником, передбачено місце надання послуг із вказівкою відповідних адрес. Разом з тим, зауваження ДАСУ (як і щодо "злочинів" і "кримінальних правопорушень") приймаються до уваги в подальшій роботі. Уповноважена особа обов*язково старатиметься не допускати подібних помилок:)
Дата публікації звіту: 22.09.2022 18:21

Запити/Пояснення