-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали, 44113620-7 Асфальт (асфальт)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Завершена
17 062 333.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 34 900.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 34 900.00 UAH
Номер:
8af41db42c634bc5be91cd94fb41238b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-02-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.02.2023 00:00
Період моніторингу:
02.02.2023 17:08 - 24.02.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.02.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2022-07-20-007428-a 20.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДАНКО» (лот 1, 2), ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» (лот 1, 2), ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ «МЕГАПОЛІС») (лот 1, 2) (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень в рамках проведення моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал»» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 20.07.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДАНКО»
(далі – ТОВ «ДАНКО») (лот 1, 2), товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» (далі – ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ») (лот 1, 2), товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ «МЕГАПОЛІС» (далі – ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ «МЕГАПОЛІС»)
(лот 1, 2), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ)
від 08.09.2022 № 5720-р/пк-пз (лот 1), № 5723-р/пк-пз (лот 2), від 20.09.2022
№ 5895-р/пк-пз (лот 1), № 5896-р/пк-пз (лот 2), протоколи розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 27.09.2022, договір поставки від 17.10.2022 № 1340/24/16-22 (лот 1), від 17.10.2022 № 1341/24/16-22, (лот 2), звіт про виконання договору від 24.01.2023 (розірвання договору – за взаємною згодою сторін), пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 13.02.2023.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Замовник 24.01.2023 за лотом 2 оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору.
Період усунення порушень:
27.02.2023 18:16 - 03.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2023 18:16
Запити/Пояснення
Номер:
0273ed68e60347179a7473212577219a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.02.2023 13:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі конструкційних матеріалів (ДК 021:2015 44110000-4 (44113620-7 Асфальт (асфальт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2022-07-20-007428-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДАНКО» (лот 1) умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Надати інформацію щодо виконання умов пункту 2.1 Договору поставки від 17.10.2022 № 1340/24/16-22 (лот 1) в частині постачання товару та здійснення розрахунків.
У разі виконання умов пункту 2.1 Договору в частині постачання товару та здійснення розрахунків надати інформацію щодо не оприлюднення звіту про виконання договору у відповідності до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b5583748a3cc417fb3679f0fff98511f
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-02-02-000059
Дата опублікування:
13.02.2023 15:14
Опис:
ПрАТ «АК «Київводоканал» надає пояснення, інформацію та документи щодо запиту про надання пояснень від 08.02.2023 Державної аудиторської служби України на закупівлю «ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали, 44113620-7 Асфальт (асфальт)», оголошення № UA-2022-07-20-007428-a.