• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Дрова паливні)

Завершена

882 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 01f154e56f944e3797a10cee40c925ee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-23-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.08.2022 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 23.08.2022 20:17 - 14.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.08.2022 №26-3 Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 23.08.2022 №26-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2022-07-18-002263-a 18.07.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області (далі – Замовник) на 2022 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.07.2022 №51, повідомлення про намір укласти договір від 18.07.2022, договір від 08.08.2022 № 126, додаткову угоду від 08.08.2022 №1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 29.08.2022 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник застосував переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 1 частини другої статті 40 Закону (двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом). При цьому, на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір не містить документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, наприклад, звітів про результати проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 13.09.2022 13:00 - 28.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.09.2022 13:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2022-07-18-002263-а, з метою недопущення у подальшому виявлених порушень вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа відділу освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району в подальшій своїй роботі зобов’язується надавати більш детальне обґрунтування обрання наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі (не лише вказувати ID процедур відкритих торгів що було двічі відмінено, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, а й завантажувати звіти про результати проведення процедури закупівлі).
Дата публікації звіту: 14.09.2022 11:46

Запити/Пояснення