• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з відведення стічних вод

Послуги з відведення стічних вод

Завершена

210 000.00 UAH з ПДВ
Номер: c508642a5b544d1f85254efa2dc9c2dd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-17-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 17.01.2023 13:46 - 08.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.01.2023 № 2-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. О. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.01.2023 № 2-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2022-07-15-005218-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 036-42-72, rtyugh555@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури установлено порушення вимог абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону установлено порушення вимог 8 частини 6 статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 26.07.2022 року № 50-1, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання щодо: наявність умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані Відокремленого структурного підрозділу «Фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну Поліського національного університету» (далі – Замовник), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, протокол засідання тендерного комітету від 12.07.2022 року № 11-ВОВ, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 15.07.2022 року, укладений договір про закупівлю від 26.07.2022 року № 50-1, додаткові угоди від 26.07.2022 року № 1 та від 16.12.2022 року № 2, пояснення Замовника, що надане через електронну систему закупівель від 27.01.2023 року. Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. При цьому, відповідно до пункту 8 частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури закупівлі) повинно містити таку інформацію, а саме: обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Разом з тим, Замовник в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури закупівель) зазначив інформацію наступного змісту: «Відсутність конкуренції з технічних причин». При цьому, в якості експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено жодного документу. Таким чином, в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю на порушення норм пункту 8 частини 6 статті 40 відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пунктів 1 та 2 частини 8 статті 40 Закону встановлено імперативну умову, що у разі якщо замовником допущено порушення, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства щодо своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством встановлено, що на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону Замовником на запит через електронну систему закупівель посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель від 23.01.2023 року, надано відповідні пояснення (інформацію, документи) на 4 робочий день з дня оприлюднення вказаного запиту.
Період усунення порушень: 09.02.2023 10:00 - 24.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.02.2023 10:00

Запити/Пояснення