• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Проектування та капітальний ремонт складів зберігання матеріального резерву на вул. Київській, 144 в м. Обухів Київської області

Завершена

3 193 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 20 000.00 UAH
Номер: 90ebeb5bb69b4911b0843d091920f2ff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-25-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.08.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.08.2022 16:10 - 16.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.08.2022 № 215 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 24.08.2022 № 215 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу 18 UA-2022-07-14-004371-a ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) Проектування та капітальний ремонт складів зберігання матеріального резерву на вул. Київській, 144 в м. Обухів Київської області 3 193 700,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31, частини одинадцятої статті 29 Закону№ 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII – порушень - не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та/або відміни торгів, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.07.2022 № 20, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.08.2022 року, протокол розкриття, протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.08.2022 року, тендерну пропозицію ТОВ «Саліт» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 05.08.2022 року, пояснення Замовника від 30.08.2022 року, 31.08.2022 року та 08.09.2022 року. Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Саліт» умовам ТД. Так, відповідно до пункту 2.2.2. Додатку № 2 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати дипломи про освіту ІТП та робітників основних будівельних професій, зазначених у довідці (без додатків). В складі тендерної пропозиції надано довідку від 28.07.2022 № 2/28-07, в якій зазначено про виконаця робіт Диканя Володимира Івановича. Однак, на підтвердження вказаної у довідці інформації, не надано диплом про освіту Диканя Володимира Івановича, чим не виконано вимогу пункту 2.2.2. Додатку № 2 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» ТД. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 Закону. Таким чином в порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Саліт» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 цього Закону. Вищезазначене призвело до порушення частини одинадцятої статті 29 Закону, якою визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень: 09.09.2022 15:16 - 24.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 09.09.2022 15:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником, на виконання висновків Моніторингу від 09.09.2022, відхилена тендерна пропозиція учасника процедури відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-14-004371-a ● 6f664c3130eb4244af5b293688fed995 «Проектування та капітальний ремонт складів зберігання матеріального резерву на вул. Київській, 144 в м. Обухів Київської області», ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛІТ" (ЄДРПОУ 33927366) https://www.dzo.com.ua/tenders/16183105
Дата публікації звіту: 12.09.2022 17:09

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 15.09.2022 11:41

Запити/Пояснення