-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)
Завершена
1 149 700.00
UAH з ПДВ
Номер:
e8a5db7ebec3468b89d295a932fb1292
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-25-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.07.2022 00:00
Період моніторингу:
26.07.2022 16:59 - 17.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.07.2022
№ 18-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.07.2022 №18-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2022-07-13-005247-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо об’єктивності визначення переможця процедури закупівель встановлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 8 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог частини 7 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 19.07.2022 № 145, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: наявність умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані Комунальної установи «Хорошівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі - Замовник), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, протокол переговорів від 11.07.2022 № 400/1, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 13.07.2022 року, договір про закупівлю від 19.07.2022 № 145 та пояснення Замовника з копіями документів, що надані через електронну систему закупівель від 05.08.2022.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що в порушення пункту 8 частини 1 статті 10 Закону, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено (13.07.2022) протягом 2-ох днів з дня прийняття рішення про визначення переможця (11.07.2022).
За результатами аналізу наявності умов для застосування переговорної процедури встановлено, що переговорна процедура закупівлі Замовником проводилася відповідно пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
В ході проведення моніторингу установлено, що відповідно до наданого Замовником пояснення від 05.08.2022 року та копій документів, а саме, відповідно до листа - запрошення до переговорів для можливої участі у переговорній процедурі закупівлі від 07.07.2022 № 113/1 (далі - лист - запрошення № 113/1) та тендерною документацією по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2022-05-03-002253-a та UA-2022-06-03-004420-a, Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі пропозиції учасника ФОП Гладун Сергій Михайлович, зокрема:
- довідки, у довільній формі щодо наявності обладнання та матеріально - технічної бази в учасника (складське приміщення, обладнання, транспортні засобі та ін.);
- довідки в довільній формі про можливість реалізувати дизельне паливо на АЗС смт. Хорошів Житомирської області або поставити за адресою 12101, Житомирська обл., смт. Хорошів, вул. Лісовий масив, 1;
- довідки у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі;
- документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
- копії документу, що підтверджує реєстрацію юридичної особи або фізичної особи – підприємця;
- сертифікатів відповідності та паспорту заводу виробника;
- документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів);
- витягу з реєстру платників податку або копії свідоцтва про реєстрацію платника податку.
Однак, моніторингом встановлено, що вищевказані документи, надання яких вимагалось листом-запрошенням № 113/1, а також тендерною документацією по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2022-05-03-002253-a та UA-2022-06-03-004420-a, у складі пропозиції учасника переговорної процедури закупівель ФОП Гладун Сергій Михайлович, відповідно до наданого Замовником пояснення від 05.08.2022 року (з копіями документів) відсутні.
Крім того, моніторингом установлено, що усі документи, що надані у файлі «Кваліфікаційні документи ФОП Гладун С.М. (2)» не містять підпису уповноваженої особи/представника учасника ФОП Гладун Сергій Михайлович.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог пунктів 1 та 2 частини 8 статті 40 Закону встановлено імперативну умову, що у разі якщо замовником допущено порушення, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Враховуючи вищевикладене, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 8 статті 40 Закону не відмінено переговорну процедуру закупівель.
За результатами моніторингу своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що в порушення вимог частини 7 статті 40 Закону Замовником укладено договір у строк раніше ніж через 10 днів, а саме, на 6-ий день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Поряд з тим, відповідно до пункту 2 частини 1 статті 43 Закону встановлено імперативну умову, зокрема, що договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням вимог частини 7 статті 40 цього Закону.
Період усунення порушень:
12.08.2022 09:27 - 27.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.08.2022 09:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Для уснення правопорушень, що виявлені Органом державного фінансового контролю, які неможливо усунути, Сторони дійшли згоди розірвати Договір №145 від 19.07.2022р.
Дата публікації звіту:
26.08.2022 08:43
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом припинення зобов’язань за договором.
Дата публікації:
06.02.2023 14:48
Запити/Пояснення
Номер:
d5d617a866914013a9de45c3caf0d3c1
Назва:
Запит про надання пояснень та копій документів
Дата опублікування:
02.08.2022 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)», (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-13-005247-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Поясніть, чи встановлювались Комунальною установою «Хорошівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника ФОП Гладун Сергій Михайлович, зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону тощо, а також чи вимагалось під час проведення переговорів надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ФОП Гладун Сергій Михайлович (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Також, просимо надати усі протоколи уповноваженої особи, що стосуються прийняття рішення щодо проведення переговорної процедури закупівель, в тому числі протоколи, що стосуються затвердження додатку до річного плану, в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
037a1d995ae040278bbfa66dc9a6ede6
Назва:
Відповідь на запит щодо надання пояснень від 02.08.2022.
Дата опублікування:
05.08.2022 17:20
Опис:
Перелік документів згідно Вашого запиту про надання пояснень від 02.08.2022 р.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, а також інші вимоги до учасника переговорної процедури, зазначені у запрошенні, повністю відповідають вимогам, встановленим замовником у тендерних документаціях відкритих торгів: ID: UA-2022-05-03-002253-a, ID: UA-2022-06-03-004420-a. На підтвердження, надаємо вам сканкопії запрошення від 07.07.2022 р., вих. № 113/1 надісланого учаснику, . Переговорна процедура відбулась шляхом обміну листами та документами. Керуючись Законом, та уповноважену особу. Уповноваженою особою прийнято рішення (протокольне рішення № 446 від 11.07.2022 р.) про наявність підстав для проведення переговорної процедури, а також Протокольне рішення №447 від 11.07.2022 про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури з учасником ФОП «Гладун Сергій Михайлович». Планування закупівлі здійснювалось на підставі ст. 4 Закону, а також Положення про планування публічних закупівель, рішення прийнято уповноваженою особою 11.07.2022р. та затверджено протокольним рішення № 445 від 11.07.2021 р. Ідентифікатор плану закупівель переговорної процедури - UA-P-2022-07-11-000325-a.