• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Костюми, жилети, комплекти захисту від кислот й лугів , фартухи, халати

Завершена

21 365 315.28 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 60 727.67 UAH
Номер: 60c925fe035640f798c8952ad9df665f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-09-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.01.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.01.2023 13:23 - 31.01.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.01.2023 № 2 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2022-07-13-004042-a 13.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, lidiya9ln@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «УМТК ТРЕЙД», ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП», ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» (за лотами 1 та 2), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 11.08.2022 № 328 /2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УМТК ТРЕЙД» (далі – ТОВ «УМТК ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФІМЕД ГРУП» (далі – ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ») (за лотами 1 та 2), протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.09.2022, рішення уповноваженої особи від 13.09.2022 № 393/2022 та № 394/2022 (за лотами 1 та 2), повідомлення про наміри укласти договір від 13.09.2022, договір про закупівлю товарів від 03.10.2022 № 3460/ДЗЗ-22 (за лотом 1) та від 03.10.2022 № 3461/ДЗЗ-22, повідомлення про внесення змін до договору та додаткова угода від 12.12.2022 № 1 до договору від 03.10.2022 № 3460/ДЗЗ-22 та додаткова угода від 12.12.2022 № 1 до договору від 03.10.2022 № 3461/ДЗЗ-22, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 13.01.2023 та 20.01.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 01.02.2023 18:35 - 07.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 01.02.2023 18:35

Запити/Пояснення