-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Костюми, жилети, комплекти захисту від кислот й лугів , фартухи, халати
Завершена
21 365 315.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 60 727.67 UAH
мін. крок: 0.3% або 60 727.67 UAH
Номер:
60c925fe035640f798c8952ad9df665f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-09-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.01.2023 00:00
Період моніторингу:
09.01.2023 13:23 - 31.01.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.01.2023 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2022-07-13-004042-a 13.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «УМТК ТРЕЙД», ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП», ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» (за лотами 1 та 2), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 11.08.2022 № 328 /2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УМТК ТРЕЙД» (далі – ТОВ «УМТК ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФІМЕД ГРУП» (далі – ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ») (за лотами 1 та 2), протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.09.2022, рішення уповноваженої особи від 13.09.2022 № 393/2022 та № 394/2022 (за лотами 1 та 2), повідомлення про наміри укласти договір від 13.09.2022, договір про закупівлю товарів від 03.10.2022 № 3460/ДЗЗ-22 (за лотом 1) та від 03.10.2022 № 3461/ДЗЗ-22, повідомлення про внесення змін до договору та додаткова угода від 12.12.2022 № 1 до договору від 03.10.2022 № 3460/ДЗЗ-22 та додаткова угода від 12.12.2022 № 1 до договору від 03.10.2022 № 3461/ДЗЗ-22, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 13.01.2023 та 20.01.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
01.02.2023 18:35 - 07.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.02.2023 18:35
Запити/Пояснення
Номер:
9d7225ab9f5a44ecb087dd7561bac7cc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2023 17:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі костюми, жилети, комплекти захисту від кислот й лугів , фартухи, халати (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-13-004042-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування його очікуваної вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «УМТК ТРЕЙД» (за лотами 1 та 2 відповідно) вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
043824858caa4b47b76f2eaf57dab8d9
Назва:
Відповідь на запит від 11.01.2023 р
Дата опублікування:
13.01.2023 12:11
Опис:
Відповідно до запиту замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2023-01-09-000047 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Костюми, жилети, комплекти захисту від кислот й лугів , фартухи, халати), оголошення № UA-2022-07-13-004042-a повідомляємо наступне.
1) Керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з мінімальної ціни за одиницю товару на підтвердження чого даємо таблицю розрахунків (Додаток 1).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника у спеціальному одязі для захисту працюючих у СП КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від впливу шкідливих та небезпечних виробничих факторів з урахуванням вимог законодавства, керуючись чинними нормативно-правовими актами та технічною документацією в даній сфері.
Придбання спецодягу відбувається на виконання статті 8 Закону України «Про охорону праці» з метою захисту працівників КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від шкідливих факторів на роботах із шкідливими і небезпечними умовами праці, а також роботах, пов'язаних із забрудненням або несприятливими метеорологічними умовами. Комплектність та кількість спецодягу визначено діючим на Підприємстві Колективним договором, який складено з урахуванням мінімальних вимог безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці (НПАОП 0.00-7.17-18), норм безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам електроенергетичної галузі (НПАОП 0.00-3.23-18), норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості (НПАОП 0.00-3.07-09).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наступних нормативних документів:
1. ДСТУ EN 530-2018 Стійкість проти стирання матеріалів захисного одягу. Методи випробовування.
2. ДСТУ EN 1149-1:2017 Електростатичні властивості. Частина 1. Питомий поверхневий опір (методи випробуваня та вимоги) (EN 1149-1:1995, IDT).
3. ДСТУ EN 1149-2:2005 Одяг захисний. Електростатичні властивості. Частина 2. Метод вимірювання електричного опору матеріалу (об’ємний опір) (EN 1149-2:1997, IDT).
4. ДСТУ EN ISO 11611:2016 Одяг захисний для використання під час зварювання та суміжних процесів (EN ISO 11611:2015, IDT
5. ДСТУ EN 13688:2016 Одяг захисний. Загальні вимоги
6. ДСТУ ISO 2801:2003 Одяг захисний. Захист від підвищених температур та полум’я. Загальні рекомендації щодо вибору, догляду та використання захисного одягу (ISO 2801:1998, IDT).
7. ДСТУ EN 14058:2008. Одяг захисний. Одяг спеціальний для захисту від знижених температур (EN 14058:2004, IDT).
8. ДСТУ EN 342:2017. Одяг захисний. Комплекти та предмети одягу для захисту від холоду (EN 342:2004, IDT).
9. ДСТУ ISO 9073-1:2008 Матеріали текстильні. Методи випробування нетканих матеріалів. Частина 1. Метод визначення поверхневої густини (ISO 9073-1:1989, IDT)
10. ДСТУ ISO 9073-3:2003 Матеріали текстильні. Методи випробовування нетканих матеріалів. Частина 3. Визначання розривальної навантаги та видовження (ISO 9073-3:1989, IDT)
11. ДСТУ ISO 9073-4:2003 Матеріали текстильні. Методи випробовування нетканих матеріалів. Частина 4. Визначання роздиральної навантаги (ISO 9073-4:1997, IDT)
12. ДСТУ EN 29073-1:2018 (EN 29073-1:1992, IDT) Матеріали текстильні. Методи випробування нетканих матеріалів. Частина 1. Визначення поверхневої щільності
13. ДСТУ ГОСТ 21790:2008 Тканини бавовняні і змішані для одягу. Загальні технічні умови (ГОСТ 21790-2005, IDT)
14. ДСТУ 4050-2001 Спецодяг сигнальний. Жилети. Технічні умови
15. ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 Оцінка відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги (ISO/IEC 17050-1:2004, IDT)
16. Технічний регламент засобів індивідуального захисту, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 771 від 21 серпня 2019 року
17. Технічний регламент з назв технічних волокон та маркування текстильних виробів, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України №13 від 14 січня 2009 року
18. Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці, затверджені Наказом Міністерства соціальної політики № 1804 від 29.11.2018 р.
19. Норми безпечної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості, затверджені Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду № 62 від 16.04.2009 р.
20. Норми безпечної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам підприємств електроенергетичної галузі, затверджені Наказом Міністерства соціальної політики № 1224 від 27.08.2018 р.
21. Технічний регламент засобів індивідуального захисту, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 761 від 27 серпня 2008 року
2) При укладенні договорів про закупівлю учасником-переможцем надано необхідні документи про підтвердження права підписання договору, які надаємо у додатках до цього пояснення (Додаток 2).
Окремо повідомляємо, що предметом закупівлі є Спеціальний робочий одяг, виробництво та торгівля яким не підлягає ліцензуванню відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Додатки:
1. Таблиця розрахунків очікуваної вартості
2. Документи про підтвердження права підписання договору ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"
Номер:
c1860bb4987443c1a630ce5b0111b129
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.01.2023 14:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі костюми, жилети, комплекти захисту від кислот й лугів , фартухи, халати (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-13-004042-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 12.12.2022 № 1 до договору від 03.10.2022 № 3460/ДЗЗ-22 (за лотом 1) та від 12.12.2022 № 1 до договору від 03.10.2022 № 3461/ДЗЗ-22 (за лотом 2).
2) надати копії цінових пропозицій, які згідно вашого пояснення від 13.01.2023, були враховані під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
69b90273bbf0431fa400f3a8e78743e4
Назва:
Відповідь на запит від 18.01.2023 р
Дата опублікування:
20.01.2023 14:47
Опис:
Відповідно до запиту замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2023-01-09-000047 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Костюми, жилети, комплекти захисту від кислот й лугів , фартухи, халати), оголошення № UA-2022-07-13-004042-a повідомляємо наступне.
1. Право замовника продовжувати дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю прямо передбачена частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Законом не встановлено обов’язку документального підтвердження об’єктивних обставин для укладення додаткової угоди згідно з частиною 6 статті 41.
Згідно узагальненої відповіді наданої Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України в листі № 3304-04/69987-06 від 24.11.2020 норма частини 6 статті 41 Закону застосовується замовником у разі необхідності проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, достатньому для забезпечення потреби замовника на час проведення такої процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, який не може перевищувати 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Оскільки правовим підґрунтям терміну “видатки” є бюджетне законодавство, зокрема Бюджетний кодекс України, обмеження частини шостої статті 41 Закону в контексті наявності затверджених в установленому порядку видатків стосуються розпорядників та/або одержувачів бюджетних коштів, які враховуються ними під час укладання відповідних додаткових угод в частині умов щодо виникнення платіжних зобов’язань замовника. Джерелом фінансування даної закупівлі є не бюджетні кошти, а власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
В свою чергу обставинами для укладання додаткової угоди від 12.12.2022 № 1 до договору від 03.10.2022 № 3460/ДЗЗ-22 (за лотом 1) та від 12.12.2022 № 1 до договору від 03.10.2022 № 3461/ДЗЗ-22 (за лотом 2) є поточна потреба Замовника в забезпеченні підприємства товарами на початку року, на строк достатній для проведення процедури закупівлі. Придбання спецодягу відбувається на виконання статті 8 Закону України «Про охорону праці» з метою захисту працівників КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від шкідливих факторів на роботах із шкідливими і небезпечними умовами праці, а також роботах, пов'язаних із забрудненням або несприятливими метеорологічними умовами. Комплектність та кількість спецодягу визначено діючим на Підприємстві Колективним договором, який складено з урахуванням мінімальних вимог безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці (НПАОП 0.00-7.17-18), норм безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам електроенергетичної галузі (НПАОП 0.00-3.23-18), норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості (НПАОП 0.00-3.07-09). На підтвердження наявної потреби надаємо Службову записку Департаменту охорони праці та техногенної безпеки КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Додаток 1).
Наразі процедура закупівлі за предметом ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг, згідно потреби 2023 року, готується відповідальними особами замовника, та буде оголошена найближчим часом.
2. Копії цінових пропозицій, які згідно пояснення від 13.01.2023, були враховані під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо в Додатках до даного пояснення.
Додатки:
1. Службова записка;
2. Цінова пропозиція ТОВ «УМТК ТРЕЙД»;
3. Цінова пропозиція ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП»
4. Цінова пропозиція ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ»