-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Марки та марковані конверти
Завершена
338 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
adfda73bf0d94976b502fb649728aad9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-22-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2022 00:00
Період моніторингу:
22.09.2022 15:50 - 14.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.09.2022 Одеса № 240
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.09.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 22.09.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.09.2022 № 240
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
10 UA-2022-07-12-005842-a 12.07.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві (далі – Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 12.07.2022 в електронній системі закупівель, протокол переговорів від 12.07.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір б/н б/н, наказ Міністерства транспорту та зв’язку України від 24.06.2010 № 388 «Про затвердження Положення про знаки поштової оплати», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26 липня 2010 за № 553/17848, розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 р. № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку», Закон України «Про поштовий зв’язок», договір на закупівлю знаків поштової оплати (марки) та конвертів маркованих від 25.07.2022 № 111.11.1.2-1189/62, пояснення отримані 27.09.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.09.2022 16:37 - 05.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2022 16:37
Запити/Пояснення
Номер:
16bd3a0e9a7f4365ab0a4ea84617aef1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.09.2022 13:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
1abc96e20ade43e6a2cf78665e04b609
Назва:
Пояснення на Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.09.2022 17:05
Опис:
Державною аудиторською службою України 22.09.2022 опубліковано рішення про проведення моніторингу UA-M-2022-09-22-000018, затвердженого Наказом Південного офісу Держаудитслужби від 22.09.2022 № 240.
23.09.2022 через електронну систему закупівель від Південного офісу Держаудитслужби надійшов Запит замовнику на пояснення про надання інформації про наступне:
«У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження».
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло вказаний вище запит та повідомляє наступне:
Очікувана вартість визначена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), а саме: за методикою розрахунку очікуваної вартості товарів щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована з урахуванням закупівель марок та маркованих конвертів в попередніх роках та відповідно до діючих Граничних тарифів на універсальні послуги поштового зв’язку, затверджених рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 02.11.2021 № 413
«Про затвердження Граничних тарифів на універсальні послуги поштового зв’язку і визнання таким, що втратило чинність, рішення НКРЗІ від 10 серпня 2021 року № 299», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 18 листопада 2021 року за № 1516/37138 та тарифів на літерні поштові марки, що розміщені на офіційному вебсайті АТ «Укрпошта»: https://www.ukrposhta.ua/ua/taryfy-literni-poshtovi-marky.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до Тимчасового кошторису на III квартал 2022 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено у відповідності до наявної потреби Головного управління Пенсійного фонду України в
м. Києві у використанні знаків поштової оплати (поштових марок) для здійснення поштових відправлень щоденно.
Одночасно повідомляємо, що у зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами, які підтвердженні листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме: військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення в Україні воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указом Президента України від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ; Указом Президента України від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-IX; Указом Президента України від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-IX, Указом Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-ІХ) та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 березня 2022 року № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану», задля забезпечення цілісності інформації та недопущення несанкціонованого доступу до інформації, яка міститься на вебсайті, обмежено доступ до офіційного вебсайту Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві.