• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 33160000 - 9 Устаткування для операційних блоків: Лот № 1 ДК 021:2015: 33160000 - 9 Устаткування для операційних блоків, НК 024:2019: 35379 Стіл операційний універсальний, електрогідравлічний (Стіл операційний); Лот № 2 ДК 021:2015: 33160000 - 9 Устаткування для операційних блоків, НК 024:2019: 35616 Система ендоскопічної візуалізації (Вiдеоендоскопiчний комплекс), НК 024:2019: 32043 Лапароскопічний набір для хірургічних процедур, немедикаментозний, багаторазовий (Лапароскопічний набір для хірургічних процедур), НК 024:2019: 44776 Електрохірургічна система (Електрохірургічний апарат)

Завершена

5 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 500.00 UAH
Номер: fb729c88681546ecabefdce75aad8790
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-05-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.09.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 05.09.2022 15:09 - 27.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.09.2022 №51-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 05.09.2022 №51-З Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2022-07-11-005083-a 11.07.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 17, 18 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Алконт-сервіс» та ТОВ Міамед по Лотах 1, 2, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення по Лотах 1, 2, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця по Лотах 1, 2 – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пунктів 17, 18 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 23 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради» (Центр легеневих захворювань) (далі – Замовник-ініціатор) та зміни до річного плану закупівель в інтересах замовників Комунального підприємства Івано-Франківської обласної ради «Централізована закупівельна організація Івано-Франківської обласної ради» (далі – Замовник-ЦЗО) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію Замовника (далі – ТД) (зі змінами), протокол розгляду тендерних пропозицій по Лоту 1, тендерні пропозиції ТОВ «Алконт-сервіс» та ТОВ Міамед по Лоту 1, реєстр отриманих тендерних пропозицій по Лоту 1, протокол розкриття тендерних пропозицій по Лоту 1, протокольне рішення уповноваженої особи від 23.08.2022 №42-2022 по Лоту 1, повідомлення про намір укласти договір по Лоту 1, договір про закупівлю від 05.09.2022 №188 по Лоту 1, протокол розгляду тендерних пропозицій по Лоту 2, тендерні пропозиції ТОВ «Алконт-сервіс» та ТОВ Міамед по Лоту 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій по Лоту 2, протокол розкриття тендерних пропозицій по Лоту 2, протокольне рішення уповноваженої особи від 15.08.2022 №43-2022 по Лоту 2, повідомлення про намір укласти договір по Лоту 2, договір про закупівлю від 02.09.2022 №189 по Лоту 2. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону в ТД Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Слід зазначити, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня. Водночас, передбачено професійну назву роботи – «фахівець з публічних закупівель». У пункті 5 Додатку 6 «Інші документи» до ТД Замовником встановлено вимогу в складі тендерної пропозиції надати довідку у довільній формі з інформацією про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування, код ЄДРПОУ та місцезнаходження), якого учасник планує залучати як субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт/надання послуг/поставку товарів за предметом закупівлі у відповідності до оголошення ID:________ в електронній системі закупівель або довідку у довільній формі з інформацією про те, що учасник не планує залучати для виконання робіт/надання послуг/поставку товарів суб’єкти господарювання як субпідрядників/співвиконавців, чим порушено вимоги пункту 18 частини другої статті 22 Закону, оскільки видом предмета закупівлі є товари (Стіл операційний універсальний, електрогідравлічний, Система ендоскопічної візуалізації та Лапароскопічний набір для хірургічних процедур, немедикаментозний, багаторазовий), а вищевказана вимога встановлюється в тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг.
Період усунення порушень: 23.09.2022 10:17 - 08.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.09.2022 10:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу (UA-M-2022-09-05-000054) від 05.09 2022 року по закупівлі ДК 021:2015: 33160000 - 9 Устаткування для операційних блоків: Лот № 1 ДК 021:2015: 33160000 - 9 Устаткування для операційних блоків, НК 024:2019 - 35379 Стіл операційний універсальний, електрогідравлічний (Стіл операційний); Лот № 2 ДК 021:2015: 33160000 - 9 Устаткування для операційних блоків, НК 024:2019: 35616 Система ендоскопічної візуалізації (Вiдеоендоскопiчний комплекс), НК 024:2019: 32043 Лапароскопічний набір для хірургічних процедур, немедикаментозний, багаторазовий (Лапароскопічний набір для хірургічних процедур), НК 024:2019: 44776 Електрохірургічна система (Електрохірургічний апарат), а саме вжити заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому та в майбутніх закупівлях будуть враховані з урахуванням норм чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 27.09.2022 13:01