-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ШКІЛЬНІ АВТОБУСИ
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі «Тендерна документація» та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами, надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації
Торги не відбулися
63 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 318 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 318 500.00 UAH
Номер:
6201bcd486ed4a039552caf9e91cd316
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-24-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2022 00:00
Період моніторингу:
24.10.2022 10:26 - 14.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.10.2022 № 252
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2022-07-08-007620-a 08.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення колегії АМКУ, як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує вжити заходи щодо оприлюднення документів, які вимагалась у запиті Держаудитслужби від 07.11.2022, забезпечити недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), як органу оскарження, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.07.2022 року, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРБУС» (далі – ТОВ «Інтербус»), товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО-БАС» (далі – ТОВ «АВТО-БАС»), товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОГРАД-2007» (далі – ТОВ «АВТОГРАД-2007»), товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОГРУПП» (далі – ТОВ «АВТОГРУПП»), протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи від 13.09.2022, 26.09.2022, 27.09.2022, 24.10.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір 24.10.2022, пояснення та документи Замовника, надані 09.11.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби, рішення колегії АМКУ від 04.08.2022 від 5297-р/пк-пз, від 02.09.2022 №5662-р/пк-пз, від 18.10.2022 № 6312-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит Держаудитслужби, оприлюднена в електронній системі закупівель 09.11.2022.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 07.11.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів на підставі яких Замовник визначив очікувану вартість.
Замовник 09.11.2022 надав відповідь на запит Держаудитслужби до якої не додано жодного документу, що обгрунтовує визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Отже, Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель документи які вимагались Держаудитслужбою у встановленому Законом порядку.
Період усунення порушень:
16.11.2022 18:00 - 01.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.11.2022 18:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язань Держаудитслужби, які зазначені у висновку від 16.11.2022 та на виконання частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації надає копії документів (додаються), що обґрунтовують визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Дата публікації звіту:
17.11.2022 18:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Усунуто
Дата публікації:
15.12.2022 10:28
Запити/Пояснення
Номер:
4dc607e2ac8e4e719dfcbfcfdd4cf36b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.11.2022 17:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Шкільні автобуси» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-07-08-007620-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d93a76718ce94517aa88fb1d72ec174c
Назва:
ВІДПОВІДЬ
Дата опублікування:
09.11.2022 17:53
Опис:
На запит про надання пояснень від 07.11.2022 Департамент освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації (далі –Депаратмент) інформує.
На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 05.01.2021 № 2/од-2021 Департамент перш ніж оголошувати процедуру закупівель відкриті торги з публікацією англійською мовою погодив розрахунок очікуваної вартості закупівлі з Департаментом економічної політики та стратегічного планування облдержадміністрації (відповідь додається).
Технічні та якісні характеристики визначені відповідно до вимог стандарту ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» (без урахування автобусів для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування).
При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі було використано метод цінових пропозицій учасників ринку та відповідно до цін визначених у комерційних пропозиціях, які надійшли до Департаменту, вирахувано очікувану вартість предмета закупівлі.
Розрахунок:
Очікувана вартість = (2490000,00 + 2490000,00 + 2400000,00)/3 = 2 460 000,0 грн.
Враховуючи загальну суму затверджених лімітних призначень, було прийнято рішення затвердити очікувану вартість 1 шкільного автобусу у розмірі – 2 450 000,00 грн., та оголосити процедуру закупівель – відкриті торги з публікацією англійською мовою на придбання 26 шкільних автобуси на загальну суму – 63 700 000,00 грн.
У зв’язку із проведенням технічних робіт офіційний веб-сайт Департаменту не працював з березня по серпень 2022 року тож розмістити обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі та розрахунок очікуваної вартості саме на сайті Департаменту не було можливості. Враховуючи, що Департамент є структурним підрозділом Одеської обласної державної адміністрації відповідна інформація була розміщена на офіційному веб-сайті Одеської обласної державної адміністрації за посиланням: https://oda.od.gov.ua/obgruntuvannya-zakupivli/.