-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (Планшети)
Надання доступу до якісної дистанційної освіти шляхом закупівлі обладнання (а саме: планшетів) які будуть передані у постійне користування для дітей внутрішньо переміщених осіб, які зареєструвалися з 24 лютого 2022 року і навчаються станом на 01.09. 2022 року в комунальних закладах загальної середньої освіти Білоцерківської міської територіальної громади, дітям з багатодітних родин.
Завершена
1 417 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 175.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 175.00 UAH
Номер:
7e271bc3de6847a8b1fd0204bcf6e6e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-15-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2022 00:00
Період моніторингу:
15.11.2022 15:45 - 07.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.11.2022 №256
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 15.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2022 № 256
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2022-07-08-006378-a 08.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, дотримання вимог постанови Постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЕКСТЕНДЕД СОЛЮШНС» та ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ», правомірності відхиленння тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСТЕНДЕД СОЛЮШНС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхиленння тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішення уповноваженої особи від 08.07.2022 №29 зі змінами від 25.07.2022 року, тендерні пропозиції ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСТЕНДЕД СОЛЮШНС» та ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ», реєстр отриманих тендерних пропозицій від 03.08.2022, протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.08.2022, повідомлення про намір укласти договір від 08.08.2022 та договір про закупівлю від 26.08.2022 № 132 (далі-Договір), додаткова угода до договору від 26.08.2022 №1, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 02.12.2022 року.
Період усунення порушень:
09.12.2022 21:25 - 15.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2022 21:25
Запити/Пояснення
Номер:
a202278132244a74ab27a59b7b419af4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.11.2022 20:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2022 00:00
Опис:
Керівнику
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Петрику Юрію Федоровичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради (ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (Планшети)), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-07-08-006378-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Номер:
29b121d8aa3d4dd39f101742cd49e7cd
Назва:
Пояснення на запит (ID моніторингу: UA-M-2022-11-15-000012 )
Дата опублікування:
02.12.2022 13:54
Опис:
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради на запит про надання пояснення в рамках моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (планшети), ідентифікатор закупівлі: UA-2022-07-08-006378-a повідомляє наступне:
1. Розмір бюджетного призначення визначений як цільова пожертва в рамках проєкту «Надзвичайне реагування на підтримку дітей, постраждалих від збройних конфліктів, шляхом грошових переказів територіальним громадам, які включені до Ініціативи «Громади, дружні до дітей та молоді» для підтримки нагальних потреб сімей з дітьми», який реалізовується Дитячим Фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні разом з Асоціацією міст України у розмірі 1 417 500,00 грн.
2. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну Товару, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі каталогів з переліком Товарів на сайтах виробників. Крім цього, був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «ProZorro» (додається).
3. Технічні характеристики предмету закупівлі визначені умовами тендерної документації відповідно до п.3 (таблиці1) Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017р. №1440.
4. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради було розміщено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту: https://bila-cerkva.osv.org.ua/2022-10-00-26-10-12-2021/