-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Мультилотова
-
КЕП
-
Без аукціону
«код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (послуги з постачання теплової енергії та послуг з постачання гарячої води ) 2 лота
Адреса замовника: 29008, м. Хмельницький, вул. О.Ольжича,1. Категорія замовника: відповідно до ст. 2 ч.1 п 3 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Торги відмінено
3 327 010.64
UAH з ПДВ
Номер:
e64d1d5d3db446a7ae15622ee5a347c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-13-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.07.2022 00:00
Період моніторингу:
14.07.2022 08:36 - 05.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.07.2022 № 22-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 13.07.2022 № 22-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9
UA-2022-07-08-005383-a 08.07.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального підприємства «Хмельницька міська дитяча лікарня» Хмельницької міської ради (далі – Замовник), протокол переговорів уповноваженою особою Замовника від 08.07.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 08.07.2022, пояснення від 14.07.2022, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Виходячи зі змісту статті 40 Закону необхідною складовою застосування і проведення переговорної процедури закупівлі є наявність документально підтвердженої умови для застосування, виключний перелік яких визначений частиною другою статті 40 Закону, що підтверджують винятковість ситуації щодо неможливості застосувати іншу, конкурентну, процедуру закупівлі.
Згідно інформації, оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель умовою для застосування переговорної процедури закупівлі Замовником визначено абзац четвертий пункту 2 частини другої статті 40 Закону, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Проте, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів, що підтверджують наявність умови застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів (експертних, нормативних, технічних та інших документів), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі згідно абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, що відповідно не підтверджує застосування Замовником переговорної процедури закупівлі.
Станом на дату завершення моніторингу (21.07.2022) Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі (протокол від 15.07.2022 №б/н) через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Період усунення порушень:
21.07.2022 11:19 - 05.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.07.2022 11:19
Запити/Пояснення
Номер:
dcb4c65413024f49ac29f0fe760157ce
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
14.07.2022 10:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-08-005383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Згідно частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас, перелік підстав для застосування переговорної процедури закупівлі визначений частиною другою статті 40 Закону та є вичерпним.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону (в редакції Закону № 1530-IX від 03.06.2021) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
В ході моніторингу встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить експертних, нормативних, технічних та інші документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, що відповідно не підтверджує застосування Замовником переговорної процедури закупівлі згідно абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів, які підтверджують підставу застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
86c751747df949a7b918c0294e34ecf5
Назва:
Пояснення Уповноваженої особи Комунального підприємства "Хмельницька міська дитяча лікарня"Хмельницької міської ради, Дробанової Н.Є, щодо виявлених ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель на закупівлю «код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (послуги з постачання теплової енергії та послуг з постачання гарячої води ) 2 лота за номером ID: UA-2022-07-08-005383-a
Дата опублікування:
14.07.2022 12:57
Опис:
Мною, Уповноваженою особою, Дробановою Н.Є. було допущено порущення законодавства у сфері публічних закупівель на закупівлю «код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (послуги з постачання теплової енергії та послуг з постачання гарячої води ) 2 лота за номером ID: UA-2022-07-08-005383-a). При публікації оголощення про проведення переговорної процедури, в результаті технічного збою мережі інтернет, була допущена помилка щодо незаповнення електронного поля з обгрунтуванням проведення переговорної процедури. Саме там мала миститись наступна інформація : Система теплопостачання комунального підприємства «Хмельницька міська дитяча лікарня» Хмельницької міської ради, по вул. Олега Ольжича, 1 під’єднана до мереж МКП «Хмельницьктеплокомуненерго», а тому ми як замовник не маємо технічної можливості забезпечувати потреби лікарні тепловою енергією та гарячою водою з інших підприємств.
МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» відповідно до Статуту створене створеним відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 5 листопада 1991 року №311 «Про розмежування державного майна України між загальнодержавною (республіканською) власністю і власністю адміністративно-територіальних одиниць (комунальною власністю)» та Розпорядження Представника Президента України від 7 вересня 1993 року №750 на базі відокремленої частини комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького. Власником Підприємства є територіальна громада міста Хмельницького, в особі Хмельницької міської ради, ідентифікаційний код –33332218. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 № 1682-ІІІ регулюється діяльність суб’єктів природних монополій у таких сферах: транспортування теплової енергії та гарячої води.
Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 № 1682-ІІІ зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, у яких діють суб’єкти природних монополій, — національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій.
Відповідно до інформації зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеного на офіційному вебсайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua), встановлено, що МКП « Хмельницьктеплокомуненерго» включено до зведеного переліку суб’єктів природних монополій на території м .Хмельницького.
Інформацією, що міститься у Ліцензійному реєстрі Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, на офіційному вебсайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) (http://www.nerc.gov.ua), встановлено, що МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» має ліцензію на провадження господарської діяльності надання послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води.
У зв’язку з вищевикладеним дані послуги можуть бути надані виключно МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Постанова № 199 від 01.06.2018 року «Про видачу ліцензій з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії МКП "Хмельницьктеплокомуненерго"»; інформація щодо переліку суб’єктів природних монополій на офіційному вебсайті Антимонопольного комітету України: http://www.amc.gov.ua.