• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи: Лот№1ДК 021:2015:03221000-6 Овочі (цибуля, морква столова, буряк столовий, капуста свіжа білокачанна, перець свіжий, огірки свіжі, помідори свіжі); Лот№2ДК 021:2015:03222000-3Фрукти і горіхи (яблука, апельсин, банани, лимони, мандарини, виноград)

Завершена

463 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 871.25 UAH
Номер: 2360aab295804eb4acfe070b7f5d0352
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-08-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.08.2022 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 08.08.2022 11:15 - 30.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.08.2022 №42-З Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Марія СТОРОЩУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.08.2022 №42-З Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 21 UA-2022-07-08-004157-a 08.07.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, gamu1967@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини шостої статті 17, пункту 17 частини другої статті 22 та частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Собенко Назар Богданович по Лоту 1, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення по Лоту 1, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця по Лоту 1, правомірності внесення змін до договору по Лоту 1 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог частини шостої статті 17, пункту 17 частини другої статті 22 та частини третьої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Івано-Франківського академічного ліцею-інтернату Івано-Франківської обласної ради (далі – Замовник-ініціатор) та зміни до річного плану закупівель в інтересах замовників Комунального підприємства Івано-Франківської обласної ради «Централізована закупівельна організація Івано-Франківської обласної ради» (далі – Замовник-ЦЗО) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій по Лоту 1, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Собенко Назар Богданович (далі – ФОП Собенко Назар Богданович) по Лоту 1, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи від 28.07.2022 №46-2022 по Лоту 1, повідомлення про намір укласти договір від 28.07.2022 року по Лоту 1, договір від 16.08.2022 №34 по Лоту 1, додаткова угода від 17.08.2022 №1 по Лоту 1, інформація про відміну від 25.07.2022 по Лоту 2. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону в ТД Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Також, на порушення вимог частини третьої статті 22 Закону ТД не містить вимогу до переможця про надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, та 8 частини першої статті 17 Закону, як передбачено частиною шостою статті 17 Закону. Зокрема, відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Згідно частини п’ятої статті 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Однак, у зв'язку із широкомасштабною збройною агресією російської федерації проти України, на період дії воєнного стану згідно постанови КМУ «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» від 12.03.2022 №263, доступ до більшості публічних електронних реєстрів тимчасово зупинено або обмежено. Зокрема, можливості роботи з реєстром, який пов’язаний з пошуком та переглядом відомостей стосовно осіб, притягнутих до кримінальної, адміністративної та/або дисциплінарної відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, а також аналітичний блок реєстру заблоковано до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні. Аналогічно, з метою захисту та збереження інформації, що міститься в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, на час дії воєнного стану обмежено відкритий доступ до відомостей з цього реєстру.
Період усунення порушень: 22.08.2022 10:46 - 06.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 22.08.2022 10:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш висновок згідно результату моніторингу від 22 серпня 2022 року Комунальне підприємство Івано-Франківської обласної ради «Централізована закупівельна організація Івано-Франківської обласної ради» надає Вам роз’яснення щодо встановлення порушення законодавства в частині складання тендерної документації. З метою виконання зобов’язання здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень у сфері публічних закупівель було вжито заходів направлених на недопущення порушень у подальшому та в майбутніх закупівлях будуть враховані з урахуванням норм чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 26.08.2022 14:00