-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень будівлі Комунального підприємства «Нікопольський медичний спеціалізований центр медико-соціальної реабілітації дітей» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: вул. Раїси Кириченко, буд. 20 в м. Нікополь Дніпропетровської області
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Номер:
41a1c3ee994a441d93e74f3ea0667d28
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-25-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.11.2022 00:00
Період моніторингу:
29.11.2022 19:07 - 21.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
29.11.2022 № 341
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 29.11.2022 № 341
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2022-07-07-003270-a
07.07.2022 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКОПОЛЬСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЦЕНТР МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01987244
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства установлено порушення Наказу №710.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та змін до нього, своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом №922 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляд тендерної пропозиції переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та змін до нього, своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 зі змінами (далі – Закон №922).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Нікопольський медичний спеціалізований центр медико – соціальної реабілітації дітей» Дніпропетровської обласної ради» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.07.2022р. №70, запитання до процедури від 10.07.2022р. та надану відповідь від 11.07.2022р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.07.2022р. №77, повідомлення про намір укласти договір, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Теплоенергосервіс Нікополь», договір від 10.08.2022р. № 50, додаткову угоду від 02.12.2022р. №1, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам законодавства, а саме, перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у пункті 1 Розділу ІІІ та пункті 2 Розділу V тендерної документації, не відповідає переліку формальних (несуттєвих помилок), затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ №710).
Період усунення порушень:
22.12.2022 15:39 - 06.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2022 15:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
здійснення заходів, щодо виявлених порушень при моніторингу UA-M-2022-10-25-000007
Дата публікації звіту:
28.12.2022 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
136799f5cded4ebe8faa5faa4691df26
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.11.2022 11:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт приміщень будівлі Комунального підприємства «Нікопольський медичний спеціалізований центр медико-соціальної реабілітації дітей» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: вул. Раїси Кириченко, буд. 20 в м. Нікополь Дніпропетровської області» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-07-07-003270-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 зі змінами (далі – Закон №922), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Відповідно до п.12 переліку документів (Додаток 4 до тендерної документації) Замовник вимагав для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, зокрема, проект договору (обов’язково повинен бути заповнений згідно цінової пропозиції Учасника, та скріплений підписом та печаткою (у разі її використання) Учасника) – Додаток 2.
Згідно із п. 3.3. проекту договору (Додаток 2 до тендерної документації) Договірна ціна тверда.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ТЕС НІКОПОЛЬ оприлюднена договірна ціна (файл «кошторис.pdf» 21.07.2022), відповідно до якої: Вид договірної ціни – динамічна, що не відповідає вимогам п.12 Додатку 4 до тендерної документації та п. 3.3 Додатку 2 до тендерної документації.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ ТЕС НІКОПОЛЬ із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до статті 31 Закону №922?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.