• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вулиці Міцкевича (поточного ремонту дороги) в смт. Новий Яричів Львівського району Львівської області

Торги не відбулися

1 521 127.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 605.63 UAH
Номер: e2e3538386a04086b45336ba4ef8bbfe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-30-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.08.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 30.08.2022 15:36 - 21.09.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.08.2022 № 264 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.08.2022 № 264. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-07-06-002069-a, 06.07.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-07-06-000553-c), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТДВ «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65 та ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» (щодо правомірності їх відхилення Замовником), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 29.07.2022 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.08.2022 №19/1 та від 31.08.2022 №31/1, повідомлення про намір укласти договір від 19.08.2022, протокольне рішення від 29.08.2022, опубліковані під час моніторингу Замовником інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень: 13.09.2022 13:23 - 17.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.09.2022 13:23

Запити/Пояснення