-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
послуги спеціалізованого санітарного транспорту
відсутність конкуренції з технічних причин
Завершена
2 630 593.20
UAH без ПДВ
Номер:
61a0b93dad88499bbe5da4b5406cb994
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-23-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2022 00:00
Період моніторингу:
24.11.2022 09:23 - 16.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.11.2022 № 52-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 23.11.2022 № 52-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
6. UA-2022-07-05-004199-a; 05.07.2022
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Ірина Кондратюк.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам узгодженої ціни пропозиції учасника, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам узгодженої ціни пропозиції учасника, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №7» Дніпровської міської ради (далі – Замовник), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про намір укласти договір від 05.07.2022 №52/22, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.03.2022, договір від 18.07.2022 №442, додаткову угоду від 18.07.2022 №б/н до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 18.07.2022, пояснення від 28.11.2022, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
01.12.2022 11:20 - 07.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.12.2022 11:20
Запити/Пояснення
Номер:
0dfc4042a1e4436799fa12e3d1898142
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
25.11.2022 13:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги спеціалізованого санітарного транспорту (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-05-004199-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень, документів) з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання на веб-сайт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1f7608ee697b43af9e0de39b6cf37fb0
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
28.11.2022 15:03
Опис:
Про надання інформації (пояснення, документів) по процедурі закупівлі послуги спеціалізованого санітарного транспорту