• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Риба свіжоморожена (тушка хека та тушка минтая)

Торги відмінено

200 799.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 007.99 UAH
Номер: 39867ded53a9474da7a4e54526315978
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-16-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.08.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 16.08.2022 16:26 - 07.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.08.2022 № 27-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.08.2022 № 27-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2022-07-05-002274-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 036-42-72, rtyugh555@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 17 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 2 частини другої статті 24 Закону та пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ярошинська Інна Анатоліївна встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом відміни процедури закупівель з урахуванням вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Тетерівського дитячого будинку-інтернату Житомирської обласної ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 05.07.2022 року № 78, тендерна пропозиція переможця ФОП Ярошинська Інна Анатоліївна, повідомлення про намір укласти договір від 28.07.2022 року, запит про надання пояснень та копій документів від 22.08.2022 року. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить посади посадової особи Замовника (Юхимчук Д. С.) уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Однак, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи Замовника Юхимчук Дани Сергіївни (тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено, що Замовником визнано переможцем та не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Ярошинська Інна Анатоліївна, яка не відповідала умовам тендерної документації. Відповідно пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідку, складену у довільній формі за підписом учасника, про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту, пристосованого для перевезення продуктів харчування, з наданням відповідних офіційних документів на транспорт (технічні паспорти, договори оренди (у разі оренди автотранспорту) або позички автотранспорту), що підтверджують їх наявність. На виконання вищевказаних вимог, учасник ФОП Ярошинська Інна Анатоліївна у складі тендерної пропозиції надала інформаційну довідку від 20.07.2022 року № 273/20.07 (файл «МТБ та працівники», далі - Довідка), з інформацією про наявність спеціалізованого-вантажного фургону ізотермічного-с Mersedes-Benz sprinter 412 CDI, 2000 року випуску. Також, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ярошинська Інна Анатоліївна надано договір оренди транспортного засобу від 18.01.2022 року (файл «оренда мерс 2021»), в якому пунктом 1 «Предмет Договору» зазначається, що орендар приймає у строкове платне користування транспортний засіб Mersedes-Benz sprinter 413 CDI, 2006 року випуску. Таким чином, ФОП Ярошинська Інна Анатоліївна не підтверджено інформацію, зазначену у Довідці про наявність спеціалізованого-вантажного фургону ізотермічного-с Mersedes-Benz sprinter 412 CDI, 2000 року випуску, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, та відповідно не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», установленого статтею 16 Закону. Відповідно до пункту 6 розділу «Інші документи, які повинен подати Учасник» Додатку № 1 до тендерної документації, встановлено умову, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії заповнених сторінок паспорта (для фізичних осіб-підприємців) (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника). Однак, моніторингом встановлено, що учасник ФОП Ярошинська Інна Анатоліївна у складі тендерної пропозиції надав копії 1-5 та 10-11 сторінок паспорта (файл «паспорт, код зав»), чим не дотримав вимоги пункту 6 «Інші документи, які повинен подати Учасник» Додатку № 1 тендерної пропозиції. За результатами моніторингу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено, що Замовник, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель від 22.08.2022 року, не надав через електронну систему закупівель відповідні пояснення щодо прийнятих рішень, чим порушив вимоги частини 5 статті 8 Закону. Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Ярошинська Інна Анатоліївна, як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, так як таку, що не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 30.08.2022 18:09 - 14.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.08.2022 18:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: необхідно скасувати торги у звязку з неможливістю усунення недоліків
Дата публікації звіту: 06.09.2022 11:52

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом відміни тендера.
Дата публікації: 06.09.2022 12:04

Запити/Пояснення