-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо ( м'ясо свинини охолоджене, м'ясо яловичини охолоджене, окорок курячий охолоджений )
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, якщо інше не передбачено умовами документації
Завершена
380 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 801.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 801.00 UAH
Номер:
3b74f52c44e54fb1b3b7b08b7e6a0142
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-08-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2022 00:00
Період моніторингу:
08.08.2022 17:01 - 30.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.08.2022
№ 25-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.08.2022 № 25-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2022-07-04-004569-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Палько Сергій Юрійович установлено порушення вимог пунктів 1, 2 та 3 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, зокрема, через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 02.08.2022 № 172, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунальної установи «Новоборівський дитячий будинок-інтернат» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція переможця ФОП Палько Сергій Юрійович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.07.2022 № 104 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2022 року, договір про закупівлю від 02.08.2022 № 172.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника - переможця ФОП Палько Сергій Юрійович не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до підпунктів 1 та 5 пункту 1.1 розділу 3 тендерної документації, від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання форми «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку № 1 тендерної документації та інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації, що повинна складатися з документів, зазначених у документації (Додаток № 3 тендерної документації).
Також, відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації визначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) зазначено в Додатку № 3 тендерної документації.
Слід відмітити, що відповідно до підпункту 4.3 пункту 4 розділу 1 та Додатку № 3 тендерної документації, предметом закупівлі є м’ясо яловичини охолоджене у кількості 1000 кг, м’ясо свинини охолоджене у кількості 1200 кг та окорок курячий охолоджений у кількості 180 кг.
Однак, на виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Палько Сергій Юрійович надано цінову пропозицію (файл «пропозиція») та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «тех вимоги.rar»), які містять інформацію про пропозицію учасника надати м’ясо яловичини охолоджене у кількості 1200 кг, м’ясо свинини охолоджене у кількості 1000 кг та окорок курячий охолоджений у кількості 180 кг, що не відповідає вимогам підпунктів 1 та 5 пункту 1.1 розділу 3 та Додатку № 3 тендерної документації.
Відповідно підпункту 5.7 пункту 5 розділу 3 тендерної документації встановлено умову, що у випадку наявності в переможця процедури закупівель заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель, та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України (згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. № 37/11, далі - Порядок № 37/11), переможець у термін визначений у частині 6 статті 17 Закону, повинен надати, зокрема, довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року № 733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11.
Так, відповідно до інформації, що міститься в електронній системі закупівель, а саме, відповіді на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі ФОП Палько Сергій Юрійович станом на 22.07.2022 наявна заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
На виконання вищевказаної вимоги учасник ФОП Палько Сергій Юрійович надав скановане платіжне доручення № 2 від 28.07.2022 з інформацією про сплату єдиного податку за квітень, травень, червень, липень 2022 із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) в сумі 5 200,00 грн. та скрін з електронного кабінету учасника в державній податковій службі України з інформацією про сплату податків в сумі 5 200,00 та наявність податкового боргу/заборгованості в сумі 0,00 гривень.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Палько Сергій Юрійович як переможця відсутня довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року № 733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, яка містила б відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11 (22.07.2022), чим не дотримано вимоги підпункту 5.7 пункту 5 розділу 3 тендерної документації та частини 6 статті 17 Закону.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог пунктів 1, 2 та 3 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Палько Сергій Юрійович, як такого, що не відповідав встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, як такого, що не відповідав умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлено, що на порушення вимог частини 6 статті 33 Закону умови укладеного договору про закупівлю від 02.08.2022 № 172 не відповідають умовам тендерної документації Замовника, а саме згідно умов підпункту 4.3 пункту 4 розділу 1 та Додатку № 3 тендерної документації, предметом закупівлі є м’ясо яловичини охолоджене у кількості 1000 кг, м’ясо свинини охолоджене у кількості 1200 кг та окорок курячий охолоджений у кількості 180 кг, тоді як згідно умов Додатку № 1 (Специфікація № 1) Договору, предметом закупівлі є м’ясо яловичини охолоджене у кількості 1200 кг, м’ясо свинини охолоджене у кількості 1000 кг та окорок курячий охолоджений у кількості 180 кг.
Період усунення порушень:
24.08.2022 21:37 - 08.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.08.2022 21:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Припинено зобов'язання по договору №172 від 02.08.2022р.
Дата публікації звіту:
30.08.2022 11:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- corruptionContracting: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
06.02.2023 14:41