-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 (CPV) 03410000-7 - Деревина (Дров’яна деревина непромислового використання першої групи порід)
Завершена
845 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 225.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 225.00 UAH
Номер:
629b58fbd404435c8353571f8c6ff9d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-01-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.08.2022 00:00
Період моніторингу:
01.08.2022 18:48 - 23.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.08.2022
№ 20-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.08.2022 №20-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2022-07-04-002968-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Лугового С.В., своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутності механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Баранівська центральна районна лікарня» Баранівської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника ДП «Баранівське лісомисливське господарство», протокольне рішення уповноваженої особи від 25.07.2022 № 31, повідомлення про намір укласти договір від 25.07.2022 та пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 04.08.2022 року.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель установлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим».
Однак, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи Замовника Муравської Віти Русланівни (тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082.
Період усунення порушень:
05.08.2022 14:23 - 20.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
05.08.2022 14:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На усунення порушень, які виявлені під час моніторингу, було вжито таких заходів:
1. Виготовлено новий захищений електронний ключ згідно ЗУ «Про електронні довірчі послуги» , який в розумінні цього Закону є «кваліфікованим»
2. Керуючись ст. 147-152 КЗпПУ ,притягнуто до дисциплінарної відповідальності уповноважену особу-фахівця з публічних закупівель Муравську Віту Русланівну.
Дата публікації звіту:
09.08.2022 08:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом оголошення догани уповноваженій особі
Дата публікації:
10.08.2022 17:49
Запити/Пояснення
Номер:
23a53e9069b14ba6a512de076f430235
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.08.2022 11:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дров’яна деревина непромислового використання першої групи порід» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-04-002968-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
927b4a67488e46af923dff414bfff5e9
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
04.08.2022 15:36
Опис:
Технічні та якісні характеристики по предмету закупівлі «ДК 021-2015 (CPV) 03410000-7 - Деревина (Дров’яна деревина непромислового використання першої групи порід)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-04-002968-a) були визначені на основі службової записки від техніка КНП «Баранівська ЦРЛ», яка в свою чергу базувалась на технічних характеристиках твердопаливного котла, встановленого у котельні лікарні, а також вимогах діючих стандартів та технічних умов, чинних на території України. У зв’язку з цим предмет закупівлі повинен відповідати ТУУ16.1-00994207-005:2018 для деревини дров’яної непромислового використання першої групи порід, зокрема учасник має забезпечити поставку дров у вигляді відрізків стовбурів, колод, полін, довжиною від 0,5 до 1,9 метрів (граничне відхилення по довжині – 0,02 м), товщиною (в діаметрі) від 0,15 м до 0,5м. В дровах не допускається зовнішня трухлява, гниль. Дрова повинні бути очищені від сучків і гілок, висота сучків, що лишилися, не повинна перевищувати 30 мм.
Для визначення очікуваної вартості Замовник керується Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість предмета закупівлі сформована на підставі здійсненого порівняння ринкових цін на основі отриманих комерційних пропозицій виробників-постачальників деревини, що є предметом закупівлі, самостійного збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників даного виду продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, по аналогічним закупівлям з урахуванням фактору регіональності, технічних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
У зв’язку з обмеженим фінансуванням з місцевого бюджету закупівля UA-2022-02-22-003863-b здійнювалась лише на 1000 куб.метри, в подальшому була проведена закупівля UA-2022-07-04-002968-a обсягом 500 куб.метри з власного бюджету підприємства.