-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Код ДК 021:2015 - 72330000-2 (Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних) (Впровадження та обслуговування програмного забезпечення для обробки даних щодо обліку харчування в дошкільних навчальних закладах Оболонського району міста Києва)
Завершена
410 010.00
UAH з ПДВ
Номер:
ed3f4f6f5f9d480b88f844d97757cde8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-06-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.12.2022 00:00
Період моніторингу:
07.12.2022 10:10 - 29.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.12.2022 № 50-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 06.12.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 06.12.2022 № 50-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2022-07-01-005688-a 01.07.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини десятої статті 3 та частини третьої статті 41 Закону.
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, наявності умов для проведення переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень:
1) визнати недійсними умови, визначені пунктом пункту 11.3 договору від 19.07.2022 № 59-П, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
2) притягнути до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю; наявності умов для проведення переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник); повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі UA-2022-07-01-005688-a (далі - повідомлення про намір укласти договір про закупівлю); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.07.2022 № 12; договір від 19.07.2022 № 59-П (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 27.07.2022 № 1; пояснення, надані Замовником 13.12.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до пункту 11.3 Договору про закупівлю керуючись статтею 631 Цивільного кодексу України, Сторони встановили, що умови цього Договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладання, а саме з 01.01.2022 року. Тобто, передбачає можливість оплати наданих послуг в період з 01.01.2022 до дати укладання договору.
Зважаючи на вищенаведене, Замовник на порушення частини десятої статті 3 та частини третьої статті 41 Закону уклав Договір про закупівлю з ТОВ «СМАРТ СОЛЮШН», умови якого передбачають оплату Замовником послуг до проведення переговорної процедури закупівлі.
Крім того, моніторингом також встановлено, що Замовник на порушення частини п’ятої статті 8 Закону не надав протягом трьох робочих днів пояснення (інформацію, документи) на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений в електронній системі закупівель 07.12.2022. Відповідь на запит в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено 13.12.2022 або на четвертий робочий день.
Період усунення порушень:
14.12.2022 13:26 - 29.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.12.2022 13:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення будуть усуненні шляхом розірвання Договору від 19.07.2022 № 59-П
Дата публікації звіту:
22.12.2022 13:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- contractsWithoutProcurement: Так
Опис:
-
Дата публікації:
29.12.2022 18:01
Запити/Пояснення
Номер:
ab146024d7b44ed4b84e569265cfd916
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
07.12.2022 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 72330000-2 — Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e96a584a7cb34b478b9722c202b6d8c1
Назва:
Пояснення щодо закупівлі Код ДК 021:2015 - 72330000-2 (Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних) (Впровадження та обслуговування програмного забезпечення для обробки даних щодо обліку харчування в дошкільних навчальних закладах Оболонського району міста Києва)
Дата опублікування:
13.12.2022 14:02
Опис:
Управління освіти в межах своєї компетенції надає наступні пояснення технічно-якісні характеристики предмета закупівлі Код ДК 021:2015 - 72330000-2 (Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних) (Впровадження та обслуговування програмного забезпечення для обробки даних щодо обліку харчування в дошкільних навчальних закладах Оболонського району міста Києва) формувалися згідно Порядок роботи та має відповідати вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» від 17.04.2006 N 298/227.
Додаток та службова записка з техічно-якісними вимогами до закупівлі надаються.
посилання на сторінку веб-сайту https://obolon.kyivcity.gov.ua/content/richnyy-plan-derzhavnyh-zakupivel.html
Номер:
862e7b5d457f4e0988b526dae2fd0800
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
07.12.2022 10:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 72330000-2 — Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Пропоную надати експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, в тому числі документи, які підтверджують, що послуги щодо впровадження та обслуговування програмного забезпечення для обробки даних щодо обліку харчування в дошкільних навчальних закладах Оболонського району міста Києва спроможне надати виключно ТОВ «СМАРТ СОЛЮШН».
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
55be5ba569bd44b4b72aff772dc1d154
Назва:
Пояснення щодо закупівлі Код ДК 021:2015 - 72330000-2 (Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних) (Впровадження та обслуговування програмного забезпечення для обробки даних щодо обліку харчування в дошкільних навчальних закладах Оболонського району міста Києва)
Дата опублікування:
13.12.2022 14:52
Опис:
Управління освіти в межах своєї компетенції надає наступні пояснення порядок роботи має відповідати вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» від 17.04.2006 № 298/227.
Система «СУПіК: Система Управління Продуктами і Кухнею» є авторською розробкою, на яку видається ліцензія (Додаток «Свідоцтво про реєстрацію авторського права» - додається), що діє лише на певний час користування послугою, при цьому виключні майнові права на систему залишаються у власника, і підлягають охороні та захисту правом інтелектуальної власності.
За результатами проведеного дослідження, інформаційного моніторингу відкритих джерел інформації, а також аналізу наданих документів, встановлено, що на даний момент виключно враховує Виконавець може здійснити постачання ПЗ, яке відповідає вимогам Замовника та вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» від 17.04.2006 № 298/227. За результатом інформаційного моніторингу, аналізу документів та даних із джерел відкритого користування, ТОВ «СМАРТ СОЛЮШН», код ЄДРПОУ 42761739, має невиключні майнові права інтелектуальної власності на Систему та є єдиним вітчизняним постачальником її примірників.
Майнові права інтелектуальної власності (ІВ) (невиключні майнові права) на програмно-апаратний комплекс, ліцензія на яку є предметом закупівлі, належать ТОВ «СМАРТ СОЛЮШН», про що свідчить Ліцензійний Договір про використання об’єкта інтелектуальної власності від 21.05.2020 року між співавторами твору та ТОВ «СМАРТ СОЛЮШН», який стосується передачі невиключних майнових прав (ліцензії) авторами твору (Свідоцтво на торговельну марку № 97620 «СУПіК: Система управління Продуктами і Кухнею» (далі Система), ТОВ «СМАРТ СОЛЮШН». (Додаток – «Ліцензія» додається).
Виконавець впровадив в Систему у Замовника, якою з 2021 року, про що свідчить укладений Договір № 95-П від 13 квітня 2021 року. В той час Виконавець в рамках інтегрування Системи в заклади освіти Оболонського району провів навчальні курси на персональних комп’ютерах в навчальних закладах Оболонського району міста Києва (загальною кількістю – 64 установ). Підготував персонал в оволодінні навичками користування програмним продуктом. Надає технічну підтримку в online - режимі.
Заміна Виконавця є недоцільною та потребуватиме перенесення всієї інформації в ручному режимі, що наразі міститься в ТОВ «СМАРТ СОЛЮШН» до іншої інформаційно-аналітичної системи, у зв’язку з чим існує загроза втрати інформацію, також це потребує певного часу, протягом якого Замовник не зможе користуватися цією інформацією, що зможе призвести до проблем організаційно-правового характеру.