• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Код ДК 021:2015 - 72330000-2 (Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних) (Впровадження та обслуговування програмного забезпечення для обробки даних щодо обліку харчування в дошкільних навчальних закладах Оболонського району міста Києва)

Завершена

410 010.00 UAH з ПДВ
Номер: ed3f4f6f5f9d480b88f844d97757cde8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-06-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.12.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 07.12.2022 10:10 - 29.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.12.2022 № 50-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 06.12.2022. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 06.12.2022 № 50-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 3 UA-2022-07-01-005688-a 01.07.2022 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 707-54-45, viktoriaaleshina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини десятої статті 3 та частини третьої статті 41 Закону. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, наявності умов для проведення переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень: 1) визнати недійсними умови, визначені пунктом пункту 11.3 договору від 19.07.2022 № 59-П, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. 2) притягнути до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю; наявності умов для проведення переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник); повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі UA-2022-07-01-005688-a (далі - повідомлення про намір укласти договір про закупівлю); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.07.2022 № 12; договір від 19.07.2022 № 59-П (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 27.07.2022 № 1; пояснення, надані Замовником 13.12.2022 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до пункту 11.3 Договору про закупівлю керуючись статтею 631 Цивільного кодексу України, Сторони встановили, що умови цього Договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладання, а саме з 01.01.2022 року. Тобто, передбачає можливість оплати наданих послуг в період з 01.01.2022 до дати укладання договору. Зважаючи на вищенаведене, Замовник на порушення частини десятої статті 3 та частини третьої статті 41 Закону уклав Договір про закупівлю з ТОВ «СМАРТ СОЛЮШН», умови якого передбачають оплату Замовником послуг до проведення переговорної процедури закупівлі. Крім того, моніторингом також встановлено, що Замовник на порушення частини п’ятої статті 8 Закону не надав протягом трьох робочих днів пояснення (інформацію, документи) на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений в електронній системі закупівель 07.12.2022. Відповідь на запит в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено 13.12.2022 або на четвертий робочий день.
Період усунення порушень: 14.12.2022 13:26 - 29.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.12.2022 13:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення будуть усуненні шляхом розірвання Договору від 19.07.2022 № 59-П
Дата публікації звіту: 22.12.2022 13:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • contractsWithoutProcurement: Так
Опис: -
Дата публікації: 29.12.2022 18:01

Запити/Пояснення