-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
послуги спеціалізованого санітарного транспорту
відсутність конкуренції з технічних причин
Завершена
2 415 834.48
UAH без ПДВ
Номер:
da5fbaa59e1c4cdd99caa73daa2216ac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-23-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2022 00:00
Період моніторингу:
24.11.2022 09:23 - 16.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.11.2022 № 52-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 23.11.2022 № 52-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
11 UA-2022-07-01-000413-a 01.07.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації і документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації і документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 8" Дніпровської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення переговорної процедури, протокол засідання тендерного комітету щодо проведення переговорів від 01.07.2022, повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2022, договір про закупівлю послуг спеціалізованого санітарного транспорту від 22.07.2022 №443, пояснення Замовника, отримані через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 28.11.2022.
Період усунення порушень:
01.12.2022 16:28 - 07.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.12.2022 16:28
Запити/Пояснення
Номер:
fe04d9781ac24541aec3628fe33c136c
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
25.11.2022 13:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги спеціалізованого санітарного транспорту (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-01-000413-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень, документів) з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання на веб-сайт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
73a68384fcc64712bd050fba52773fcf
Назва:
Пояснення на запит з додатками (копії завірених докуметів)
Дата опублікування:
28.11.2022 13:41
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №8» Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби від 25.11.2022 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «послуги спеціалізованого санітарного транспорту (UA-2022-07-01-000413-a)» пояснює наступне.
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі розрахунку очікуваної вартості автопослуг, складеної КП «Автопідприємство санітарного транспорту». Розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Так як приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Під час дослідження ринку послуг спеціалізованого санітарного транспорту Замовником було проаналізовано лист Постійної комісії з питань охорони здоров’я населення, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради № 21/122 ПК/03 від 03.12.2021, відповідно до якого Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради є єдиним спеціалізованим підприємством у м. Дніпрі, яке здатне забезпечити підстанції швидкої та невідкладної медичної допомоги у кількості не менш 134 одиниці спеціалізованих санітарних автомобілів швидкої медичної допомоги та надати послуги іншим лікувально-профілактичним закладам спеціалізованими автомобілями медичної допомоги у кількості 153 одиниці. Вказаний лист завантажено до електронної системи закупівель у закупівлі «послуги спеціалізованого санітарного транспорту» UA-2022-07-01-000413-a. При цьому Замовник здійснює свою статутну діяльність за адресою: м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської, 53-А, тому для належного отримання підприємством послуг спеціалізованого санітарного транспорту та для забезпечення оперативного вирішення питань, які виникають під час отримання даних послуг, підприємство-контрагент також має знаходитись у м. Дніпро та надавати послуги спеціалізованого санітарного транспорту на території міста.
3. Згідно рішень Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання, Департаменту охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради, Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області та в м. Дніпро Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради є єдиним постачальником послуг з перевезення хворих транспортними засобами спецпризначення, які перебувають в розпорядженні підприємства в кількості та за технічними показниками в обсязі, достатньому для виконання заявленого обсягу послуг замовника, що є підставою для встановлення факту відсутності конкуренції за даною закупівлею з технічних причин на ринку аналогічних послуг в м. Дніпро.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Завірена копія листа Регіонального сервісного центру МВС в Дніпропетровській області від 01.12.2021 р. № 31/4-3603.
2. Завірена копія листа Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання від 03.12.2021 р. № 21/122 ПК/03.
4. Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної закупівлі) UA-2022-07-01-000413-a містить обґрунтування застосування переговорної процедури з посиланням на документи, що підтверджують наявність умов для застосування переговорної процедури. У даному повідомленні зазначено, що документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі є: 1. Завірена копія листа Регіонального сервісного центру МВС в Дніпропетровській області від 01.12.2021 р. № 31/4-3603. 2. Завірена копія листа Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання від 03.12.2021 р. №21/122 ПК/03. 3. Завірена копія Статуту Комунального підприємства «Авто підприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради. 4. Завірена копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. 5. Завірена копія ліцензії на право здійснення діяльності «Медична практика» Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР серія АЕ № 571775 від 11.12.2014 р. 6. Проект Договору про закупівлю автопослуг з завіреною копією наказу Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради № 104 від 23.06.2022 р. до проекту Договору на тарифи користування спецавтотранспорту, погодженими Департаментом охорони здоров'я населення Дніпровської міської ради. 7. Розрахунок очікуваної вартості автопослуг.