-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Пастеризоване молоко
Завершена
648 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
0211c940fd2c41e5acf121e7841b64b9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-02-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.08.2022 00:00
Період моніторингу:
02.08.2022 15:39 - 24.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022 № 230
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.08.2022 № 230.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-06-30-004655-a, 30.06.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710 та пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Крім того, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації та документів у випадках, визначених Законом.
За результатами аналізу питання надання учасником-переможцем ФОП Мідиком Т.Я. документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі встановлено порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами переговорної процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, письмово звернутися до ФОП Мідик Т.Я. щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі та вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації та документів у випадках, визначених Законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 11 серпня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, надання учасником-переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-06-30-000335-c), оприлюднені в електронній системі закупівель обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір про постачання продукції №26/22 від 13.07.2022, опубліковані під час моніторингу відповідь та документи Замовника на запит органу державного фінансового контролю.
Вимогами пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – постанова КМУ №710) головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язано забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
У межах проведення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби надано Замовнику запит про надання пояснень шляхом його опублікування в електронній системі закупівель 03.08.2022 щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Проте Замовником протягом трьох робочих днів (до: 2022-08-08 00:00:00) пояснення (інформація та/або документи) в електронній системі закупівель не опубліковано (пояснення опубліковано лише 2022-08-09 13:47:50), чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Так, в опублікованому під час моніторингу поясненні Замовником що відповідні обґрунтування розміщено на офіційному сайті: http://osvita-stryi.gov.ua/, розділ «Державні закупівлі».
Однак, здійсненим під час моніторингу аналізом наявної на веб-сайті Замовника за наданим посиланням (http://osvita-stryi.gov.ua/) інформації встановлено, що у розділі «Державні закупівлі» інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель та його очікуваної вартості по закупівлі UA-2022-06-30-004655-a відсутня.
Таким чином, на порушення пункту 4-1 постанови КМУ №710 Замовником не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2022-06-30-004655-a.
Проведеним моніторингом також встановлено, що в опублікованому повідомлені про намір укласти договір умовою застосування переговорної процедури закупівлі зазначено: двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
За нормою пункту 8 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Одночасно, згідно з вимогою пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
В обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі в повідомлені про намір укласти договір Замовником здійснено посилання на процедури відкритих торгів (UA-2022-02-02-000482-c, UA-2022-02-22-000311-a), які були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
Водночас, разом з повідомленням про намір укласти договір Замовником не оприлюднено відповідні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
В опублікованому під час моніторингу поясненні на запит органу державного фінансового контролю Замовник зазначив, що Закон не містить вичерпного переліку документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а тому Замовник має право самостійно визначати такий документ. Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю яке містить обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі.
Також в опублікованому під час моніторингу поясненні Замовник зазначив, що підставою для застосування переговорної процедури закупівлі є двічі не відбулися відкриті торги, відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону, Замовником було прийняте рішення про застосування переговорної процедури, у повідомленні укласти договір Замовником була розміщена інформація, а саме ідентифікатори закупівлі за якими можна переглянути детально всю інформацію та звіт про проведення закупівлі яка не відбулась та вказав, що посилання на експертні нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі є звіт, який знаходиться у відкритому доступі та формується на офіційному сайті закупівель.
Слід зазначити, що відповідно до норми пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури окрім обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (а не лише посилання на такі документи).
Відповідно до частини другої статті 10 Закону звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до статті 19 цього Закону, а згідно з частиною другою статті 19 Закону звіт про результати проведення закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю в електронній системі закупівель або відміни тендеру/спрощеної закупівлі, або визнання тендеру таким, що не відбувся, а відповідно до пункту 11 частини першої цієї ж статті Закону – у звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель обов’язково зазначаються підстави прийняття рішення про не укладення договору про закупівлю, у разі якщо в результаті проведення тендеру/спрощеної закупівлі не було укладено договір про закупівлю.
Отже, на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, разом з повідомленням про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури UA-2022-06-30-004655-a Замовником не оприлюднено відповідні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, визначених у пункті 1 частини другої статті 40 Закону.
За вимогою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Також, відповідно до норм частини третьої статті 40 Закону Замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо надання до моніторингу інформації (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином підтверджено учасником-переможцем відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону та виконано вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону Замовником у поясненні від 08.08.2022 зазначено, що вимоги, які передбачені частиною шостою статті 17 Закону, переможець процедури закупівлі підтвердив Витягом з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 30.06.2022.
До наданого пояснення Замовником долучено (опубліковано в електронній системі закупівлі) скан-копію Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», відповідно до якого станом на 30.06.2022 ФОП Мідик Т.Я. до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Отже, учасником-переможцем ФОП Мідик Т.Я. при проведенні переговорів надано Замовнику підтвердження відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі, визначених лише за пунктом 5 частини першої статті 17 Закону.
Документи на підтвердження відсутності підстав за іншими пунктами частини першої статті 17 Закону до моніторингу не надано (не опубліковано).
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Проте, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено пропозицію ФОП Мідика Т.Я., а укладено з ним договір про постачання продукції № 25/22 від 13.07.2022 на суму 648 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
11.08.2022 12:39 - 26.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.08.2022 12:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на запит моніторингу Замовник надав вчасно протягом трьох днів, з технічних причин Замовник не помітив попередній запит, а переглянувши детальніше виявив ще два запитання на які надав відповідь 09.08.2022р. на четвертий день. Обгрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі його очікувана вартість опублікована на сайті http://osvita-stryi.gov.ua/, розділ «Державні закупівлі». «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі», по посиланні знаходяться обгрунтування до всіх відкритих торгів Управління освіти Стрийської міської ради, так як переговорні процедури Замовник оголошує відповідно до ст. п.1 ч.2 ст40 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Виходячи з вищезазначеного технічні та якісні характеристики, , а також вимоги до учасника є незмінними. Все детально описано в обгрунтуванні відкритих торгів по кожному предмету закупівлі. Відповідно, вказівка щодо можливості оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення носить для замовника не обов’язковий, а рекомендаційних характер.
На підтвердження ст.17 Переможець надав довідки підтвердження в яких описав всі пункти статті, з технічних причин замовником не було долучено цю довідку. (Додоються). Стосовно ч.6 ст.17 то Переможець являється фізичною особою підприємцем та надав Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», він не може підтвердити ч.6 ст.17, тому підтверджує цим Витягом ч.5 ст17.
Дата публікації звіту:
11.08.2022 16:16
Запити/Пояснення
Номер:
01297fb27e344bd0bace0a88b656e3ca
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.08.2022 18:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-06-30-004655-a, яка проводилась Управлінням освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
a703b5aa602741bd83883e94c05015f3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.08.2022 18:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-06-30-004655-a, яка проводилась Управлінням освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) закупівлі, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 01.07.2022 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, у якому умовою застосування переговорної процедури закупівлі вказано двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
Згідно пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Вказати причини не опублікування в електронній системі закупівель експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
За вимогою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Вказати, яким чином переможцем переговорної процедури закупівлі виконано вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. До інформації обов’язково долучити документальне підтвердження виконання переможцем ФОП Мідик Т. Я. вимог частини шостої статті 17 Закону.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі ФОП Мідик Т.Я. під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
5585aa33d5694d85ad74bc5cc0086bbd
Назва:
Пояснення стосовно запиту
Дата опублікування:
08.08.2022 14:04
Опис:
1. Підставою для застосування переговорної процедури закупівлі є двічі не відбулися відкриті торги, відповідно до пп.1 п.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником було прийняте рішення про застосування переговорної процедури. У повідомленні укласти договір Замовником була розміщена інформація, а саме ідентифікатори закупівлі за якими можна переглянути детально всю інформацію та звіт про проведення закупівлі яка не відбулась. Посилання на експертні нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі є звіт, який знаходиться у відкритому доступі та формується на офіційному сайті закупівель. Через це Замовником не було долучено до Повідомлення про намір укласти договір сформований звіт. (Звіти додаються).
2. Вимоги які передбачені ч.6 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі підтвердив Витягом з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 30.06.2022р., саме тоді Замовником було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, яке було підписано 01.07.2022р.з технічних причин.(Витяг додається).
3. Протягом 10 днів з дня опублікування Повідомлення про намір укласти договір Переможець надав Довідку про підтвердження права підписання договору про закупівлю та Довідку про здійснення даного виду господарської діяльності, яка не поширюється на обов’язкове ліцензування. (Довідки додаються).
Номер:
69d5d3d248ac43ce896e8bc39e158087
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
09.08.2022 13:47
Опис:
Пояснення.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось відповідно до кошторисних призначень закладених на утримання харчування дітей навчальних закладів на 2022р., згідно проведеного аналізу ринку цін на вказану групу товарів із урахуванням можливих інфляційних ризиків та річного плану закупівель Управлення освіти Стрийської міської ради. 2.Офіційний сайт http://osvita-stryi.gov.ua/ розділ Державні закупівлі.