• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ремонтно-реставраційні роботи будинку школи (літера «А-ІІ») Житомирської міської гуманітарної гімназії № 23 ім. М.Й. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б. Лятошинського, 14 (коригування)

Завершена

48 853 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 244 270.00 UAH
Номер: 088a9fa7ff1a4c71a5da176fe9e3fef1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-01-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.08.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 01.08.2022 18:49 - 23.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.08.2022 № 20-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.08.2022 №20-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2022-06-30-004385-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, дотримання вимог постанови № 710, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» та ТОВ «АртХаус», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутності механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» та ТОВ «АртХаус», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 21.07.2022 та 22.07.2022, повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2022, договір про закупівлю від 02.03.2022 № 21 та пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 03.08.2022 року. Відповідно до частин 4 статті 23 Закону визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що технічна специфікація Замовника (Додаток № 6 тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробників, що характеризують продукт (ISOVER, SYNTEKO, Kronospan, Cerezit, Thomsit, Hanter та інші) з виразом «або еквівалент». Відповідно до Додатка № 6 тендерної документації Замовником зазначено, що «посилання на конкретні торгові марки та виробника відображені у проектній документації на об’єкт будівництва, а саме: у специфікаціях до креслень, та визначені безпосередніми розробниками відповідних розділів проектної документації на об’єкт будівництва, згідно якої та на підставі ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будуть виконуватись будівельні роботи, що є предметом закупівлі». Враховуючи вищевикладене, тендерна документація Замовника не містить обґрунтування необхідності посилання Замовником на конкретні торгові марки та виробників, що характеризують продукт, а лише несе інформацію де відображено посилання на конкретні торгові марки та виробника. Отже, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника містить посилання на конкретні торгові марки та виробників, що характеризують продукт (ISOVER, SYNTEKO, Kronospan, Cerezit, Thomsit, Hanter та інші) з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
Період усунення порушень: 16.08.2022 16:49 - 31.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.08.2022 16:49

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: № 06/34/2022/пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту: 22.08.2022 14:51

Запити/Пояснення