-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Аварійний ремонт приміщення бібліотеки для дорослих (філії №8 ЦБС) за адресою м. Черкаси, вул. 30 Років Перемоги №22
У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється Платником протягом 3 (трьох) днів з дати отримання бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок
Завершена
214 262.40
UAH з ПДВ
Номер:
351ebedfb9c84348950f12420d8b918f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-12-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.07.2022 00:00
Період моніторингу:
12.07.2022 13:03 - 03.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.07.2022 № 8-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Держаудитслужби від 11 квітня 2022 року № 003100-18/2714-2022, від 03 червня 2022 року № 003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
12.07.2022 № 8-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-06-30-002318-a, 30.06.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4¹ Постанови № 710.
За результатами аналізу питання наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для обрання та застосування переговорної процедури закупівлі; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Черкаської міської централізованої бібліотечної системи (далі – Замовник) на 2022 рік; повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, отримане 14.07.2022 в електронній системі закупівель; договір підряду від 06.07.2022 №1/5; повідомлення про внесення змін до договору; додаткову угоду від 07.07.2022 №1 до договору підряду від 06.07.2022 №1/5; підсумкову відомість ресурсів; звіт про проведення закупівлі.
Аналізом питання дотримання законодавства під час оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що Замовником, який відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Державної казначейської служби України є розпорядником бюджетних коштів, не дотримано вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) щодо забезпечення оприлюднення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель ID: UA-2022-06-30-002318-a обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
Аналізом питання наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі установлено, що Замовником переговорна процедура закупівлі застосована відповідно до пункту 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 12.07.2022, щодо підтвердження наявності документів, що визначають рівень надзвичайної ситуації (експертний висновок, рішення, тощо, виданий Уповноваженим органом на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню) Замовником не надано.
Враховуючи вищевикладене Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі на умовах не передбачених Законом, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 40 Закону.
Період усунення порушень:
18.07.2022 10:12 - 02.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.07.2022 10:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов"язань за наслідками висновку моніторингу, проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області повідомляємо, що нами проведено заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме, припинено зобов"язання за Договором №1-5 від 06.07.2022. Замовником і Виконавцем укладено додаткову угоду від 18.07.22 Про розірвання договору підряду №1-5 від 06.07.22. Зобов"язуємось більше не допускати порушень.
Дата публікації звіту:
18.07.2022 23:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- useProceduresNotByLaw: Так
Опис:
Замовником припинено зобов'язання за договором підряду від 06.07.2022 № 1/5 шляхом укладення додаткової угоди від 18.07.2022.
Дата публікації:
19.07.2022 10:19
Запити/Пояснення
Номер:
056e9c9a2c7248ab85cca08e749aa8da
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.07.2022 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Аварійний ремонт приміщення бібліотеки для дорослих (філії №8 ЦБС) за адресою м. Черкаси, вул. 30 Років Перемоги №22) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-06-30-002318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель ID: UA-2022-06-30-002318-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на веб-сайт, на якому відображена вказана інформація.
- з яких підстав обґрунтуванням застосування замовником переговорної процедури закупівлі, за предметом «ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи», є: «Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій», так як остаточне рішення щодо попередньої класифікації надзвичайної ситуації за видом, класифікаційними ознаками та рівнем надзвичайної ситуації приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій?
Додати документи якими підтверджується наявність визначення рівня надзвичайної ситуації (експертний висновок, рішення, тощо, виданий Уповноваженим органом на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
9ccaabea8748474eaacfbe501ea8a67a
Назва:
Відповідь на звернення Держаудитслужби в межах проведення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
14.07.2022 18:07
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Аварійний ремонт приміщення бібліотеки для дорослих (філії №8 ЦБС) за адресою м. Черкаси, вул. 30 Років Перемоги №22) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-06-30-002318-a) пояснюємо наступне:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі? Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартістості по даній закупівлі здійснено замовником згідно комісійних актів огляду об’єкту і дефектного акту. Крім цього, було враховано цінову пропозицію учасника переговорів, що було відображено в протоколі переговорів.
2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель ID: UA-2022-06-30-002318-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зокрема передбачено, РЕКОМЕНДУВАТИ з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі МОЖЕ додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Тобто, вказаними нормами чинного законодавства визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, та передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту та бюджетного фінансування.
3) - з яких підстав обґрунтуванням застосування замовником переговорної процедури закупівлі, за предметом «ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи», є: «Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій», так як остаточне рішення щодо попередньої класифікації надзвичайної ситуації за видом, класифікаційними ознаками та рівнем надзвичайної ситуації приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій? Відповідно до ч. 10 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, визначених цим Законом. Згідно ч. 2 ст. 13 Закону як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Згідно з абз.1 п.3 ч.2 ст.40 Закону Замовником було оголошено переговорну процедуру закупівлі за предметом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Аварійний ремонт приміщення бібліотеки для дорослих (філії №8 ЦБС) за адресою м. Черкаси, вул. 30 Років Перемоги №22) після повідомлення про аварійну ситуацію, яка склалася в приміщенні бібліотеки для дорослих - філії №8 за адресою м. Черкаси вул. 30 років Перемоги, 22, де комісійно було проведено обстеження вищевказаного приміщення. За результатами обстеження було встановлено, що випало бетонне ущільнення в міжпанельних швах стелі, окрім цього, при падінні був зруйнований каркас та плити підвісної стелі про що зроблено відповідні фото - та відео знімки. Комісійно було прийнято рішення, що вказана аварійна ситуація потребувала негайного реагування та вжиття необхідних вичерпних заходів для гарантування забезпечення безперервної роботи бібліотечного закладу, безпеки життя працівників та відвідувачів, зволікання виконання яких могло призвести до подальших руйнівних процесів з непередбачуваними наслідками, а тому з метою негайної ліквідації наслідків аварійної ситуації виникла нагальна потреба у проведенні аварійного ремонту та проведення закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних і соціальних обставин, що унеможливлювали дотримання замовником строків для проведення тендеру. Разом з тим, зважаючи на наявність моніторингу у вказаній закупівлі, неможливість усунення недоліків проведеної переговорної процедури закупівлі (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель), замовником буде відмінено вказану переговорну процедуру закупівлі і розірвано договір із учасником, якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі замовника буде зобов’язано здійснити відповідні заходи. Водночас, в подальшому зобов’язуємось не допускати порушення вимог чинного законодавства щодо організації і проведення публічних закупівель та просимо не здійснювати заходів щодо накладання санкцій на замовника та його уповноваженої особи.
Номер:
28c6f51a5cea4a5f8fba24ec9d428ecf
Назва:
Про надання пояснень на звернення Держаудитслужби України
Дата опублікування:
14.07.2022 15:32
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Аварійний ремонт приміщення бібліотеки для дорослих (філії №8 ЦБС) за адресою м. Черкаси, вул. 30 Років Перемоги №22) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-06-30-002318-a) пояснюємо наступне:
1) - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі? Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартістості по даній закупівлі здійснено замовником згідно комісійних актів огляду об’єкту і дефектного акту. Крім цього, було враховано цінову пропозицію учасника переговорів, що було відображено в протоколі переговорів.
2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель ID: UA-2022-06-30-002318-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зокрема передбачено, РЕКОМЕНДУВАТИ з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі МОЖЕ додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Тобто, вказаними нормами чинного законодавства визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, та передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту та бюджетного фінансування.
3) - з яких підстав обґрунтуванням застосування замовником переговорної процедури закупівлі, за предметом «ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи», є: «Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій», так як остаточне рішення щодо попередньої класифікації надзвичайної ситуації за видом, класифікаційними ознаками та рівнем надзвичайної ситуації приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій? Відповідно до ч. 10 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, визначених цим Законом. Згідно ч. 2 ст. 13 Закону як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Згідно з абз.1 п.3 ч.2 ст.40 Закону Замовником було оголошено переговорну процедуру закупівлі за предметом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Аварійний ремонт приміщення бібліотеки для дорослих (філії №8 ЦБС) за адресою м. Черкаси, вул. 30 Років Перемоги №22) після повідомлення про аварійну ситуацію, яка склалася в приміщенні бібліотеки для дорослих - філії №8 за адресою м. Черкаси вул. 30 років Перемоги, 22, де комісійно було проведено обстеження вищевказаного приміщення. За результатами обстеження було встановлено, що випало бетонне ущільнення в міжпанельних швах стелі, окрім цього, при падінні був зруйнований каркас та плити підвісної стелі про що зроблено відповідні фото - та відео знімки. Комісійно було прийнято рішення, що вказана аварійна ситуація потребувала негайного реагування та вжиття необхідних вичерпних заходів для гарантування забезпечення безперервної роботи бібліотечного закладу, безпеки життя працівників та відвідувачів, зволікання виконання яких могло призвести до подальших руйнівних процесів з непередбачуваними наслідками, а тому з метою негайної ліквідації наслідків аварійної ситуації виникла нагальна потреба у проведенні аварійного ремонту та проведення закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних і соціальних обставин, що унеможливлювали дотримання замовником строків для проведення тендеру. Разом з тим, зважаючи на наявність моніторингу у вказаній закупівлі, неможливість усунення недоліків проведеної переговорної процедури закупівлі (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель), замовником буде відмінено вказану переговорну процедуру закупівлі і розірвано договір із учасником, якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі замовника буде зобов’язано здійснити відповідні заходи. Водночас, в подальшому зобов’язуємось не допускати порушення вимог чинного законодавства щодо організації і проведення публічних закупівель та просимо не здійснювати заходів щодо накладання санкцій на замовника та його уповноваженої особи.