• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

послуги спеціалізованого санітарного транспорту

відсутність конкуренції з технічних причин

Завершена

1 426 698.00 UAH без ПДВ
Номер: f89b7487e955498ea36ef3d6c4cc6921
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-01-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.11.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 01.12.2022 09:24 - 23.12.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.11.2022 №38-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 листопада 2022 року № 38-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2022-06-29-000434-a від 29.06.2022 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 426-52-57, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правомірності обрання та застосування переговорної процедури закупівлі на умовах передбачених законом, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, виконання Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правомірності обрання та застосування переговорної процедури закупівлі на умовах передбачених законом, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 5» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-06-29-000254-b); протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника про намір укласти договір на закупівлю послуг спеціалізованого транспорту від 29.06.2022; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 29.06.2022; лист Регіонального сервісного центру МВС в Дніпропетровській області від 01.12.2021 № 31/4-3603, лист Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради VІІ скликання від 03.12.2021 № 21/122 ПК/03; договір про закупівлю послуг спеціалізованого санітарного транспорту від 12.07.2022 № 440 (далі – Договір № 440); додаткова угода від 11.11.2022 № 1, додаткова угода від 12.12.2022 №2 до Договору № 440; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 11.11.2022 та 12.12.2022; пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 16.12.2022.
Період усунення порушень: 20.12.2022 14:15 - 24.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.12.2022 14:15

Запити/Пояснення