-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт будівлі «Склад», інв.№1124, РВ ВП СГ. Додаткові роботи)
Торги відмінено
393 002.52
UAH з ПДВ
Номер:
d507fc399eb74601b7ffe609216ca099
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-04-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.07.2022 00:00
Період моніторингу:
04.07.2022 16:33 - 26.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.07.2022 № 18
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 04.07.2022 № 18
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2022-06-28-003819-a 28.06.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08¬¬¬ липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого підрозділу «Складське господарство» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія» «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2022 рік за номером UA-P-2022-02-17-005782-c; Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2022-06-28-003819-a; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 06.07.2022.
В повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2022-06-28-003819-a, оприлюдненого в електронній системі закупівель, визначено підставу для застосування переговорної процедури закупівлі - пункт 5 частина друга статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2022-06-28-003819-a, наявне обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, проте відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частиною шостою статті 40 Закону.
Відповідні документи на підтвердження підстав застосування переговорної процедури закупівлі надані Замовником 06.07.2022 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 04.07.2022 під час проведення моніторингу шляхом завантаження в електронну систему закупівель. З огляду на викладене вище, з урахуванням наданих Замовником пояснень та документів, переговорна процедура закупівлі застосована Замовником за наявності умов, передбачених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону, проте з порушенням норм пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Період усунення порушень:
08.07.2022 14:11 - 23.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2022 14:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянула:
Через електронну систему закупівель 08 липня 2022 року висновок про результати моніторингу ДАСУ по закупівлі № UA-2022-06-28-003819-a згідно з ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт будівлі «Склад», інв.№1124, РВ ВП СГ. Додаткові роботи), у кількості 1 послуги, очікуваною вартістю закупівлі 393 002,52 грн. з ПДВ, з ціною пропозиції переможця ТОВ «Укртехремонт» - 388 477,09 грн. з ПДВ.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, а саме недотримання вимог пункту 8 частини шостої статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», які технічно усунути на етапі повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Укртехремонт» неможливо, наявна підстава для відміни даної переговорної процедури закупівлі - п. 2 ч. 8 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вирішила:
Відмінити переговорну процедуру закупівлі послуги № UA-2022-06-28-003819-a згідно з ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт будівлі «Склад», інв.№1124, РВ ВП СГ. Додаткові роботи), у кількості 1 послуги, очікуваною вартістю закупівлі 393 002,52 грн. з ПДВ., з ціною пропозиції переможця ТОВ «Укртехремонт» - 388 477,09 грн. з ПДВ. - на підставі п. 2 ч. 8 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель, а саме за результатом висновку моніторингу ДАСУ від 08.07.2022 року.
Дата публікації звіту:
11.07.2022 11:56
Запити/Пояснення
Номер:
2169a05427824f75b58ef98a057f5951
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.07.2022 16:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт будівлі "Склад", інв.№1124, РВ ВП СГ. Додаткові роботи» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-06-28-003819-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
В повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2022-06-28-003819-a, оприлюдненому в електронній системі закупівель, визначено підставу для застосування переговорної процедури - пункт 5 частини другої статті 40 Закону, а саме: виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
На підтвердження інформації щодо обґрунтування застосування переговорної процедури просимо надати перелік робіт та їх обсяг відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (експертний звіт, договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи тощо) та перелік робіт та їх обсяг на додаткові роботи відповідно до робочого проекту, який пройшов чергову експертизу (договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи тощо).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
1b8e1512bf724095b478ba35fb51c560
Назва:
На запит ДАСУ № UA-M-2022-07-04-000029 від 04.07.2022 по переговорній процедурі № UA-2022-06-28-003819-a
Дата опублікування:
06.07.2022 16:42
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
ВП «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом»
запит ДАСУна № UA-M-2022-07-04-000029 від 04.07.2022 по переговорній процедурі № UA-2022-06-28-003819-a
На Ваш запит № UA-M-2022-07-04-000029, який надійшов 04 липня 2022 року, ВП «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом» надає наступні пояснення.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Виходячи ж з положень пункт 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Отже, Законом чітко визначено підставу для прийняття рішення уповноваженою особою щодо оголошення переговорної процедури на закупівлю додаткових послуг ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт будівлі «Склад», інв.№1124, РВ ВП СГ. Додаткові роботи).
Виходячи з кошторисної документації по даній закупівлі, повідомляємо:
- щодо Розділу 1. «Фасад»: при виконанні робіт і перерахунку було встановлено необхідну для облицювання площу фасаду. Тому в додатковий кошторис включено підготовчі роботи і фарбування металоконструкцій.
- щодо Розділу 2. «Покрівля»: після зняття покриття з рулонних матеріалів було встановлено, що стяжка на покрівлі потріскана, руйнується, і подальша її експлуатація неможлива. Виникла необхідність розібрати стяжку, що призвело до виникнення додаткових робіт по покрівлі.
- щодо Розділу 3. «Внутрішні оздоблювальні роботи»: при проведення робіт по демонтажу стяжки через шви у конструкції покриття обсипається пил та дрібні частинки стяжки. Для проведення робіт з поточного ремонту склад не виводився з експлуатації, у ньому на стелажах зберігаються ТМЦ, тому виникла необхідність захистити їх від потрапляння пилу шляхом укриття поліетиленовою плівкою.
- щодо Розділу 4. «Різні роботи»: даним розділом передбачено навантаження і вивезення будівельного сміття від розбирання стяжки покрівлі.