• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Какао

Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 4 до тендерної документації.

Завершена

228 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 140.00 UAH
Номер: 399713f0227444c8aae89bda668a9ff5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-08-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.08.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 08.08.2022 17:03 - 30.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.08.2022 № 25-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.08.2022 № 25-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2022-06-28-000613-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 246-16-47, ania.sherstoboeva@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Рошен-Полісся» та ФОП Кравчук Ігор Михайлович, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутності механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління освіти і науки Бердичівської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Рошен-Полісся» (далі - ТОВ «Рошен-Полісся»), тендерна пропозиція переможця ФОП Кравчук Ігор Михайлович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.07.2022 № 70 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Рошен-Полісся», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.07.2022 № 71 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2022 року, договір про закупівлю від 01.08.2022 № 131. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону тендерна документація Замовника («Технічна специфікація» Додатку № 4 до тендерної документації) містить посилання на конкретну торгову марку та виробника («Мрія») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
Період усунення порушень: 22.08.2022 19:29 - 06.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 22.08.2022 19:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок про результати проведеного моніторингу процедури закупівлі: Какао ДК 021:2015 –15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби, в результаті якого Державною аудиторською службою України Північним офісом Держаудитслужби управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області встановлені порушення вимог частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна документація Замовника («Технічна специфікація» Додатку № 4 до тендерної документації) містить посилання на конкретну торгову марку та виробника («Мрія») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання та зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. У відповідності до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління освіти і науки Бердичівської міської ради надає інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних заупівель, викладених у висновку моніторингу від 22.08.2022 в закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2022-06-28-000613-a Особою, уповновженою на проведення публічних закупівель Замовника, притягнуто до відповідальності у вигляді зняття преміювання в розмірі 10 %. Крім того, проведено роз’яснювальну роботу з приводу недопущення в подальшій роботі порушення чинних норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також інших нормативно-правових актів з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 29.08.2022 16:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності винної особи (зняття преміювання в розмірі 10 %).
Дата публікації: 06.02.2023 15:08

Запити/Пояснення