-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт і реставрація (Влаштування стежки здоров’я у північно – західній частині парку Партизанської слави у Дарницькому районі) ДК 021:2015: 45453000-7
Завершена
4 494 109.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 44 941.09 UAH
мін. крок: 1% або 44 941.09 UAH
Номер:
35fb29baa8a44026b941732af6e0a4da
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-17-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.08.2022 00:00
Період моніторингу:
18.08.2022 10:50 - 09.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.08.2022 № 208
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.08.2022 № 208
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2022-06-24-004264-a
КИЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ МІСТА «КИЇВЗЕЛЕНБУД» Капітальний ремонт і реставрація (Влаштування стежки здоров’я у північно – західній частині парку Партизанської слави у Дарницькому районі) ДК 021:2015: 45453000-7 4 494 109,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.06.2021 №47/22, реєстр тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «АЗАЛІЯ НОВА» та ТОВ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.07.2022 №69/22 та від 21.07.2022 № 74/22, повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2022, договір від 02.08.2022 № 46/8, відповідь Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 24.08.2022.
Перевіркою відповідності умов тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922 ТД повинна містити, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
При цьому, моніторингом установлено, що проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922.
Період усунення порушень:
06.09.2022 11:44 - 21.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.09.2022 11:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу, встановлено, що проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно з вимогами пункту 8 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, при цьому Закон не встановлює чітких вимог щодо самого порядку змін умов договору. Стаття 41 Закону містить тільки перелік випадків, у яких можуть змінюватися істотні умови договору.
На виконання вимог Закону, зокрема пункту 8 частини 2 статті 22 Закону, проект договору про закупівлю (Додаток 6 до тендерної документації) містить порядок внесення змін до договору, зокрема, він визначений пунктами 2.3, 3.3, 16.2, 17.7 договору.
Згідно з вимогами статті 1 Закону моніторинг процедури закупівлі це аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель
Оскільки замовником не допущено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону і висновок моніторингу не містить будь-яких інших посилань на виявлені порушення, висновок моніторингу є необґрунтований та потребує оскарження в судовому порядку.
Дата публікації звіту:
13.09.2022 18:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
16.09.2022 11:58
Запити/Пояснення
Номер:
0e549ff5d2c447798afe19b00ec4b34a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.08.2022 11:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6463ca12538f430787f67934fe8716c2
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
24.08.2022 15:36
Опис:
Щодо першого питання. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються, погодженими в установленому порядку, план-схемами та конструктивними рішеннями, відповідно до фактичних умов об’єкту. Розмір витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначені згідно позитивного експертного звіту № 37689 від 01.12.2021, виданого ТОВ «Експертиза МВК».
Щодо другого питання. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова) в частині підготовки та оприлюднення на веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Так відповідно до Постанови оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється головним розпорядником шляхом розміщення на власному офіційному веб-сайті як головного розпорядника бюджетних коштів. Відповідно до рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» від 09 грудня 2021 року № 3704/3745 головним розпорядником бюджетних коштів КО «Київзеленбуд» є Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу КМР (КМДА) (https://ecodep.kyivcity.gov.ua/).
Номер:
39c7b35980fe44e99dbaa2dcf76f52d3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.08.2022 11:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ec5985ebda1f4b8693aeb269c693e852
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
24.08.2022 15:37
Опис:
Щодо першого питання. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються, погодженими в установленому порядку, план-схемами та конструктивними рішеннями, відповідно до фактичних умов об’єкту. Розмір витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначені згідно позитивного експертного звіту № 37689 від 01.12.2021, виданого ТОВ «Експертиза МВК».
Щодо другого питання. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова) в частині підготовки та оприлюднення на веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Так відповідно до Постанови оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється головним розпорядником шляхом розміщення на власному офіційному веб-сайті як головного розпорядника бюджетних коштів. Відповідно до рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» від 09 грудня 2021 року № 3704/3745 головним розпорядником бюджетних коштів КО «Київзеленбуд» є Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу КМР (КМДА) (https://ecodep.kyivcity.gov.ua/).