• Переговорна процедура (скорочена)
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги телефонного зв'язку та передачі даних, а також послуги, пов’язані технологічно з електронними комунікаційними послугами (послуги мобільних операторів) три лоти

Завершена

1 049 770.00 UAH з ПДВ
Номер: 7940de1dcbc44f31a85720a57b0e0e36
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-23-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.08.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 23.08.2022 16:32 - 14.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.08.2022 Одеса № 214 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.08.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 23.08.2022 № 214 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 19 UA-2022-06-22-006758-a 22.06.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, irina.khavkun@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання наявності умов застосування переговорної процедури (скорочена) встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури (скорочена), відповідності повідомлень про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф» Одеської обласної ради» (далі – Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір оприлюднені 29.06.2022 в електронній системі закупівель, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 29.06.2022 № 29/1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 29.06.2022 № 29/2, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 29.06.2022 № 29/3, генеральна угода про надання послуг рухомого (мобільного) зв’язку від 05.07.2022 № КК 124/2022, договір про закупівлю від 05.07.2022 № 295381274866, договір про закупівлю від 05.07.2022 № 205222129, пояснення, отримані 29.08.2022 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) встановлено наступне. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури (скорочена). Так, 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури (скорочена). За результатами аналізу питання наявності умов застосування переговорної процедури (скорочена) встановлено наступне. Відповідно до повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена), оприлюдненого в електронній системі закупівель 29.06.2022, переговорна процедура (скорочена) застосована Замовником за умови відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена Замовником. Замовник за результатами застосування переговорної процедури (скорочена), за лотами 1, 2, 3, уклав договори про закупівлю з приватним акціонерним товариством «Київстар», приватним акціонерним товариством «ВФ Україна», товариством з обмеженою відповідальністю «Лайфселл» на загальну суму 1 049 770,00 грн без ПДВ. Водночас здійснивши аналіз процедур закупівель в електронній системі Prozorro встановлено, що на послуги телефонного зв'язку та передачі даних, які є предметом закупівлі, існує відкритий конкурентний ринок, що підтверджується рядом закупівель, які проведені замовниками за конкурентними процедурами закупівель з вищезазначеними учасниками. Таким чином, Замовником безпідставно застосовано переговорну процедуру (скорочена), оскільки існує відкритий конкурентний ринок на закупівлю послуг телефонного зв'язку та передачі даних, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 40 Закону. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 24.08.2022 щодо застосування переговорної процедури (скорочена) із обґрунтуванням застосування зазначеної процедури «Відсутність конкуренції з технічних причин», Замовник 29.08.2022 надав пояснення, які не спростовують факту встановленого порушення.
Період усунення порушень: 31.08.2022 10:03 - 15.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 31.08.2022 10:03

Запити/Пояснення