-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Абразивні вироби
Завершена
1 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 000.00 UAH
Номер:
88da96c943504c5499af9c442ae3a40a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-06-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.09.2022 00:00
Період моніторингу:
06.09.2022 15:08 - 28.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.09.2022 № 271
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.09.2022 № 271.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-06-16-006737-a, 16.06.2022. Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK-2-16.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського міського комунального підприємства «Львівводоканал» (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-06-16-000738-c), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковане звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТД «АЛЕКСАНДР» та ФОП Лук'яна Михайла Федоровича (щодо правомірності їх відхилення Замовником); тендерну пропозицію ТОВ «ПРАЙМ РІЕЛТІ»; опубліковані Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерних пропозиціях учасників ТОВ «ТД «АЛЕКСАНДР» та ФОП Лук'яна Михайла Федоровича (далі – ФОП Лук’ян М.Ф.) та опубліковані учасником ТОВ «ТД «АЛЕКСАНДР» документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру ТОВ «ПРАЙМ РІЕЛТІ» після аукціону документи та інформацію; опубліковане Замовником під час моніторингу пояснення на запити органу державного фінансового контролю.
Проведеним моніторингом встановлено, що за результатами розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД АЛЕКСАНДР» вказаного учасника Замовником визначено переможцем тендеру.
Водночас, з врахуванням ненадання переможцем тендеру ТОВ «ТД АЛЕКСАНДР» Замовнику, шляхом опублікування в електронній системі закупівель, документів на підтвердження відсутності підстав, визначених відповідними пунктами частини першої та частиною другою статті 17 Закону, Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТД АЛЕКСАНДР» на підставі пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
Замовником розглянуто наступну найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ФОП Лук'яна М.Ф., яку відхилено на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону (учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
З врахуванням наведеного, Замовником визначено переможцем ТОВ «ПРАЙМ РІЕЛТІ».
Отже, ознаку ймовірних порушень, за якою спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-16 «Відмова переможця від підписання договору» (а саме: переможець за результатами тендеру, в якому не передбачено забезпечення тендерної пропозиції, у строки, встановлені законодавством, не укладає договору про закупівлю, внаслідок чого замовник обирає дорожчу тендерну пропозицію) моніторингом не підтверджено.
Період усунення порушень:
13.09.2022 16:00 - 17.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2022 16:00
Запити/Пояснення
Номер:
366cd01c79ca4de8b0593f860b264ade
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.09.2022 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-06-16-006737-a, яка проводилась Львівським міським комунальним підприємством «Львівводоканал».
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
6128c07cd26e40e7a85e4dc243294501
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
08.09.2022 11:44
Опис:
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) на запит по моніторингу відкритих торгів (надалі – Запит ДАСУ на пояснення) на закупівлю: «Абразивні вироби», (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2022-06-16-006737-a) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2022-09-06-000050).
Звертаємо увагу та наголошуємо, що Замовник діє виключно в межах діючого законодавства України.
Замовник – ЛМКП «Львівводоканал» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України (надалі – ГКУ) Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки.
Згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, оприлюдненого на офіційному веб-порталі Державної Казначейської Служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv) ЛМКП «Львівводоканал» є одержувачем бюджетних коштів. Таким чином, згідно норм Бюджетного Кодексу України ЛМКП «Львівводоканал» не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня).
Ані Конституція України, ані Закон України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), ані постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова), ані інші нормативно-правові акти не передбачають обґрунтування та оприлюднення замовниками - комунальними підприємствами технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості. Згідно до абзацу першого статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
На виконання вимог статті 4 Закону Замовником в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua) оприлюднений річний план закупівель, який в т.ч. містить очікувану вартість предмета закупівлі (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-P-2022-06-16-000738-c). На виконання вимог статті 10 Закону Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2022-06-16-006737-a), яке в т.ч. на виконання вимог п.4 ч.2 ст.21 Закону містить очікувану вартість предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів.