• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливна деревина

Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально

Завершена

1 595 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 975.00 UAH
Номер: acb6143e4ec44d3b98984d61d2af3852
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-25-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.07.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.07.2022 17:02 - 17.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.07.2022 № 18-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.07.2022 №18-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2022-06-14-004356-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Бердичівське лісове господарство» встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, що не відповідає принципам публічних закупівель, що закріплені в статті 5 Закону. За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Баренко В.В., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, зокрема, через необ’єктивне та упереджене визначення переможця, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 26.07.2022 № 44, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Бердичівського району» Гришковецької селищної, Райгородоцької, Семенівської та Швайківської сільських рад (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ФОП Баренко В.В. та ДП «Бердичівське лісове господарство», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.07.2022 № 92В та від 07.07.2022 № 93В, повідомлення про намір укласти договір від 07.07.2022, договір про закупівлю від 26.07.2022 № 44 та пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 02.03.2022 року. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ДП «Бердичівське лісове господарство» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ та підпункту 7 пункту 2 Додатку № 1 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання копії ліцензії для провадження господарської діяльності з постачання предмету закупівлі. Поряд з цим, Замовником встановлено умову, що у разі неподання учасником у складі тендерної пропозиції зазначених у Додатку № 1 тендерної документації документів, учасник повинен надати письмове пояснення щодо їх неподання. Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ДП «Бердичівське лісове господарство» відсутня копія ліцензії для провадження господарської діяльності з постачання предмету закупівлі, при відсутності письмового пояснення щодо її неподання, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ та підпункту 7 пункту 2 Додатку № 1 тендерної документації. Крім того, відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником встановлено імперативну умову, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підтверджена в електронній системі закупівель шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Однак, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція переможця ДП «Бердичівське лісове господарство» містить накладений електронний підпис Мудревського О.М., за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений» на незахищеному носію, тобто накладений електронний підпис Мудревського О.М. не може вважатися кваліфікованим, чим не дотримано вимоги підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ДП «Бердичівське лісове господарство», як такого, що не відповідав встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що Замовник, за наявності підстав відхилення визначених у пункті 1 частини 1 статті 31 Закону, відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Баренко В.В. проте, за наявності аналогічних підстав відхилення визначених у пункті 1 частині 1 статті 31 Закону, не відхилив тендерну пропозицію ДП «Бердичівське лісове господарство», що за результатами аукціону була дорожчою на 10 560,00 грн (1 221 000,00 - 1 231 560,00) за пропозицію відхиленого учасника ФОП Баренко В.В., що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, що не відповідає принципам публічних закупівель, що закріплені в статті 5 Закону. За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено, що Замовник, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, від 26.07.2022 надав через електронну систему закупівель пояснення щодо прийнятих рішень 02.08.2022, тобто, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, а не протягом трьох робочих днів, чим порушив вимоги частини 5 статті 8 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 03.08.2022 16:07 - 18.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 03.08.2022 16:07

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 19.08.2022 08:54

Запити/Пояснення