• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лікарські засоби різні, за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33600000-6 – Фармацевтична продукція

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або завірений підписом уповноваженої особи учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) Додаток №2 Категорія Замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади

Завершена

240 590.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 202.95 UAH
Номер: 12899ee442534459a972cb440e1fa9ee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-16-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.08.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 16.08.2022 15:49 - 07.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.08.2022 № 27-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.08.2022 № 27-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 13. UA-2022-06-10-002846-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 941-63-70, alla.fl.74@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пунктів 18 та 19 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, а також не враховує вимоги Наказу № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, зокрема, через необ’єктивне та упереджене визначення переможця, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 25.07.2022 № 50, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна районна лікарня» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ», тендерна пропозиція переможця ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» (далі - Переможець), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.07.2022, від 05.07.2022, від 12.07.2022, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 04.07.2022, повідомлення з обґрунтуванням аномально низької ціни від 30.06.2022, від 05.07.2022 та 07.07.2022, повідомлення про намір укласти договір від 12.07.2022, договір про закупівлю від 25.07.2022 № 50. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено ряд порушень, а саме: - в порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону, підпункт 8.1 пункту 8 розділу III тендерної документації Замовника містить вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або надання інформації у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), при тому, що предметом закупівлі є товари, а не роботи чи послуги; - на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, визначений Замовником у підпункті 2.1 пункті 2 розділу V тендерної документації перелік формальних помилок не відповідає «Переліку формальних помилок», затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі - Наказ № 710). Зокрема, Замовником до формальних помилок віднесено відсутність визначеної Замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Відповідно до пунктів 2 та 6 Додатку 2 тендерної документації, встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників копій реєстраційних посвідчень, які підтверджують, що товар зареєстрований та дозволений до застосування в Україні, при цьому строк придатності товару на момент поставки на склад Замовника повинен становити не менше 80% від загального строку придатності. На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» надано інформацію про предмет закупівлі, а саме: реєстраційне посвідчення на лікарські засоби та серія кожного товару : Альбувен 20% № UA/15875/01/02 серія 190721, Альбувен 10% №UA/15875/01/01 серія 170921, Левофлоксацин-Новофарм №UA/16632/01/01 серія 141121, Ондансетрон №UA/3803/02/01 серія 1700122. Також, Переможцем у складі тендерної пропозиції надано дозволи виробників на реалізацію товарів, що є предметом закупівель, який запропонував Переможець, в яких міститься серія, дата виробництва та дата закінчення терміну придатності. Слід відмітити, що дозвіл на реалізацію товару є серійним, і на кожну серію встановлено дату виробництва. Разом з тим, згідно наданих у складі тендерної пропозиції Переможця дозволів на реалізацію товару та сертифікатів лікарського засобу встановлено, що строк придатності окремих видів запронованого Переможцем товару на момент поставки на склад Замовника буде становити не менше 80% від загального строку придатності, що не відповідає вимогам пункту 6 Додатку 2 тендерної документації. Так, відповідно до дозволу на реалізацію товару серії № А20100190721F препарат Альбувен активністю 20 %, вироблений 07.2021, дата закінчення терміну придатності 07.2024, мав відсотковий строк придатності на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (26.06.2022) 67,16 %, що не відповідає вимогам пункту 6 Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до дозволу на реалізацію товару серії № А10100170921F препарат Альбувен активністю 10 %, вироблений 09.2021, дата закінчення терміну придатності 09.2024, мав відсотковий строк придатності на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (26.06.2022) 72,63 %, що не відповідає вимогам пункту 6 Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до дозволу на реалізацію товару серії № 622 препарат Левофлоксацин-Новофарм, вироблений 11.2021, дата закінчення терміну придатності 11.2023, мав відсотковий строк придатності на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (26.06.2022) 67,27 %, що не відповідає вимогам пункту 6 Додатку 2 тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВЕНТУСФАРМ», як такого, що не відповідав встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та як такого, що не відповідав іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 07.09.2022 16:27 - 22.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.09.2022 16:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація
Дата публікації звіту: 13.09.2022 12:22

Запити/Пояснення