• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Обладнання для керування виробничими процесами (Шафа автоматики газорозподільної станції)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-02-07-006723-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації

Завершена

138 661 521.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 386 615.21 UAH
Номер: 651c232636fb4adea4ff604c07786577
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-02-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.12.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.01.2023 12:03 - 24.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.12.2022 № 320 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 35 UA-2022-06-06-004529-a 06.06.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gorbachov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Нафтогазхім сервіс» та ТОВ «Укртехноресурс» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Техностар енергопроект» та ПАТ «НВП «Радій», своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації та на вимоги щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.06.2022 (протокол № 22-1006), звернення щодо тендерної документації від 10.06.2022, 20.06.2022 та відповіді Замовника від 13.06.2022, 23.06.2022, вимоги щодо усунення порушення від 08.06.2022, від 13.06.2022 та відповідь на вимогу від 13.06.2022, від 14.06.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Техностар енергопроект» (далі – ТОВ «Техностар енергопроект»), приватного акціонерного товариства «Науково-виробниче підприємство «Радій» (далі – ПАТ «НВП «Радій»), товариства з обмеженою відповідальністю «Нафтогазхім сервіс» (далі – ТОВ «Нафтогазхім сервіс») та товариства з обмеженою відповідальністю «Укртехноресурс» (далі – ТОВ «Укртехноресурс»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.07.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 03.08.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.08.2022, повідомлення про намір укласти договір від 08.08.2022, договір про закупівлю товарів від 09.09.2022 № 4600006502, укладений між Замовником та ТОВ «Укртехноресурс», додаткову угоду від 07.11.2022 № 1 до договору, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 10.01.2023 та від 16.01.2023. За результатами проведення моніторингу встановлено. На письмовий запит Держаудитслужби про надання пояснень та документів, оприлюднений в електронній системі закупівель 10.01.2023, Замовник надав пояснення (інформацію, документи) 16.01.2023, чим перевищив строк у 3 (три) робочі дні та недотримався вимог частини п’ятої статті 8 Закону. Відповідно до вимог частини 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника встановлено, що вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, у тому числі до відповідної технічної специфікації, а також до маркування, протоколів випробувань або сертифікатів викладено у додатку 1 та або додатку 1.1. до тендерної документації. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Згідно із пунктами 3.2.3.1.4, 3.2.3.2.1 та 3.2.3.3.1 колонки «Характеристики встановлені Замовником (вимоги)» додатку 1 до тендерної документації Замовника встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а саме: розрядність представлення вихідного значення для підключення вхідних аналогових сигналів ПЛК – не менше 12 біт; кількість сигналів для підключення вхідних дискретних сигналів ПЛК – не менше 36 шт.; кількість сигналів для підключення вихідних дискретних сигналів ПЛК– не менше 16 шт. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Нафтогазхім сервіс» у складі тендерної пропозиції надав заповнену таблицю, складену за формою додатку 1 до тендерної документації, у якій за пунктами 3.2.3.1.4 та 3.2.3.2.1 колонки «Характеристики, запропоновані учасником» стосовно запропонованого ним обладнання PLC Yokogawa FCN-500, вказав розрядність представлення вихідного значення у розмірі 12 біт, кількість сигналів для підключення вхідних дискретних сигналів у розмірі 64 штук. Також вказаний учасник надав на обладнання PLC Yokogawa FCN-500 документи, що містять його технічні характеристики (інструкції (технічні паспорти)). Однак, у зазначених документах відсутні дані, що підтверджують технічні характеристики обладнання PLC Yokogawa FCN-500 за пунктами 3.2.3.1.4 та 3.2.3.2.1 колонки «Характеристики, запропоновані учасником» таблиці, складеної за формою додатку 1 до тендерної документації, що не відповідає вимогам частини 6 розділу ІІІ тендерної документації. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Укртехноресурс» у складі тендерної пропозиції надав заповнені таблиці, складені за формами додатків 1 та 1.1 до тендерної документації Замовника. Так, у таблиці, складеною за формою додатку 1.1 до тендерної документації щодо специфікації вузлів та/або блоків та/або елементів запропонованого товару у частині 3.2 таблиці до додатку 1 до тендерної документації ТОВ «Укртехноресурс» зазначив назви виробника Phoenix Contact та його моделі – 2700976, ILC 191 ETH 2TX, 2861661, IB IL AI 8/IS-PAC, 2862835, IB IL 24 DI 32/HD-PAC, 2700893, IB IL RS UNI-PAC, 2700172, IB IL 24 DO8/HD-PAC, 2693020, IB IL 24 PWR IN/R/L-0.8A-PAC. Разом з тим, учасник процедури закупівлі ТОВ «Укртехноресурс» у таблиці, складеної за формою додатку 1 до тендерної документації за пунктами 3.2.3.1.4, 3.2.3.2.1 та 3.2.3.3.1 колонки «Характеристики, запропоновані учасником» стосовно обладнання, вказав розрядність представлення вихідного значення у розмірі 15 біт, кількість сигналів для підключення вхідних та вихідних дискретних сигналів у розмірах 40 та 20 штук, відповідно. Також учасник процедури закупівлі ТОВ «Укртехноресурс» у складі тендерної пропозиції надав на обладнання Phoenix Contact документи, що містять його технічні характеристики (інструкції (технічні паспорти)). Однак, у зазначених документах відсутні дані, що підтверджують технічні характеристики обладнання Phoenix Contact за пунктами 3.2.3.1.4, 3.2.3.2.1 та 3.2.3.3.1 колонки «Характеристики, запропоновані учасником» таблиці, складеної за формою додатку 1 до тендерної документації, що не відповідає вимогам частини 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба, керуючись частиною п’ятої статті 8 Закону, 16.01.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з проханням надати посилання на відповідні документи (із зазначенням конкретних пунктів) тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, які підтверджують технічні характеристики запропонованого обладнання, а саме: учасником ТОВ «Нафтогазхім сервіс» за пунктами 3.2.3.1.4 та 3.2.3.2.1 колонки «Характеристики, запропоновані учасником» таблиці, складеної за формою додатку 1 до тендерної документації; учасником ТОВ «Укртехноресурс» за пунктами 3.2.3.1.4, 3.2.3.2.1 та 3.2.3.3.1 колонки «Характеристики, запропоновані учасником» таблиці, складеної за формою додатку 1 до тендерної документації. Замовник у відповіді оприлюдненій через електронну систему закупівель повідомив: учасник ТОВ «Нафтогазхім сервіс» відповідно до вимог п.1 розділу І додатку 2 до тендерної документації надав інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам, зазначеним в додатку 1 до тендерної документації, а саме: 1) щодо характеристики «розрядність представлення вихідного значення:» Учасник надав заповнений додаток 1 до тендерної документації (файл «Додаток 1 ТЗ.pdf») – стовпчик «Характеристики, запропоновані Учасником», пункт 3.2.3.1.4.; 2) щодо характеристик «для підключення вхідних дискретних сигналів:» «кількість сигналів:» учасник надав заповнений додаток 1 до тендерної документації (файл «Додаток 1 ТЗ.pdf») – стовпчик «Характеристики, запропоновані учасником», пункт 3.2.3.2.1.; учасник ТОВ «Укртехноресурс» відповідно до вимог п.1 розділу І додатку 2 до тендерної документації надав інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам, зазначеним в додатку 1 до тендерної документації, а саме: 1) щодо характеристики «розрядність представлення вихідного значення:» Учасник надав заповнений Додаток 1 до тендерної документації (файл «1.1_Додаток 1 ТЗ.pdf») – стовпчик «Характеристики, запропоновані учасником», пункт 3.2.3.1.4.; 2) щодо характеристик «для підключення вхідних дискретних сигналів:» «кількість сигналів:» Учасник надав заповнений Додаток 1 до тендерної документації (файл «1.1_Додаток 1 ТЗ.pdf») – стовпчик «Характеристики, запропоновані учасником», пункт 3.2.3.2.1. Отже, Замовник у вказаній відповіді не повідомив інформацію про документи (із зазначенням конкретних пунктів) тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі ТОВ «Нафтогазхім сервіс» та ТОВ «Укртехноресурс», які підтверджують зазначені технічні характеристики запропонованого ними обладнання у відповідності з таблицею, складеною згідно з Додатком 1 до тендерної документації. Водночас, за результатами розгляду тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі ТОВ «Техностар енергопроект» та ПАТ «НВП «Радій» Замовник відхилив їх тендерні пропозиції з питань невідповідності технічних даних, зазначених учасниками в таблиці, оформленої згідно з Додатком 1 до тендерної документації, з даними технічної документації (приклади наведені у таблиці № 1) Таблиця № 1 Приклади відхилення Замовником тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі ТОВ «Техностар енергопроект» та ПАТ «НВП «Радій» Так, учасника ТОВ «Техностар енергопроект» у зв’язку невідповідністю інформації, а саме: 1. Інформації, наведеної у файлі «ПЛК ADAM 6700 Series User Manual ENG.pdf» (інструкція (технічний паспорт)), вимогам п. 3.2.3.1.5. позиції 1 додатку 1 до тендерної документації щодо максимальної допустимої зведеної похибки вимірювання для підключення вхідних аналогових сигналів ПЛК: характеристики, запропоновані учасником у таблиці, складеної за формою додатку 1 до тендерної документації – 0,1 %, характеристики зазначені у документі згідно файлу «ПЛК ADAM 6700 Series User Manual ENG.pdf» наданого учасником – точність при 25 °C: напруга 0,1% FSR, струм 0,2% FSR; 2. Інформації, наведеної у файлі «DDR-30L-24_Тип 2,3,4.pdf», вимогам п. 3.6.5. позиції 1 додатку 1 до тендерної документації щодо максимально допустимого відхилення вихідної напруги перетворювача напруги ПC/ПC (тип 2), п. 3.7.4. позиції 1 додатку 1 до тендерної документації щодо максимально допустимого відхилення вихідної напруги перетворювач напруги ПC/ПC (тип 3), п. 3.8.4. позиції 1 додатку 1 до тендерної документації щодо максимально допустимого відхилення вихідної напруги перетворювач напруги ПC/ПC (тип 4): характеристики, запропоновані учасником у таблиці, складеної за формою додатку 1 до тендерної документації – ± 1,25 %, характеристики зазначені у документі згідно файлу «DDR-30L-24_Тип 2,3,4.pdf» наданого учасником – 2 %; Також учасника ПАТ «НВП «Радій»: 1. У зв’язку з невідповідністю інформації, наведеної у файлі «1.3 Паспорт ША.pdf» (інструкція (технічний паспорт)), вимогам п. 3.1.16.1. позиції 1 Додатку 1 до тендерної документації стосовно особливості конструкції шафи: характеристики, запропоновані учасником у таблиці, складеної за формою Додатку 1 до тендерної документації – встановлення на підлогу, характеристики зазначені у документі згідно файлу «1.3 Паспорт ША.pdf» наданого учасником – навiсний монтаж; 2. У зв’язку з не підтвердженням інформації, наведеної у файлі «4GLTE-маршрутизатор.pdf» (інструкція (технічний паспорт)) вимога п. 3.3.6.5 позиції 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо реалізованих технологій аутентифікації: характеристики, запропоновані учасником у таблиці, складеної за формою додатку 1 до тендерної документації – базова аутентифікація/ RADIUS/ TACACS+, характеристики зазначені у документі згідно файлу «4GLTE-маршрутизатор.pdf» наданого учасником – відсутність повної реалізації технологій аутентифікації, а саме «базова аутентифікація / RADIUS /TACACS+». Отже, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ «Нафтогазхім сервіс» та ТОВ «Укртехноресурс» як таких, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив їх до аукціону.
Період усунення порушень: 25.01.2023 19:02 - 09.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.01.2023 19:02

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок ДАСУ про результати моніторингу закупівлі UA-2022-06-06-004529-a оскаржено до суду. Позовна заява ТОВВИХ-23-1584 від 08.02.2023
Дата публікації: 09.02.2023 10:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку ДАСУ від 25.01.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-06-06-004529-a 1. За результатами моніторингу встановлено: 1) порушення вимог частини п`ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме на письмовий запит ДАСУ про надання пояснень та документів, оприлюднений в електронній системі закупівель 10.01.2023, Замовник надав пояснення (інформацію, документи) 16.01.2023, чим перевищив строк у 3 (три) робочі дні; 2) порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ «Нафтогазхім сервіс» та ТОВ «Укртехноресурс» та допустив їх до аукціону. Щодо даного питання повідомляємо таке: 1.1. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2022-06-06-004529-a Замовнику через електронну систему закупівель надійшли: - письмовий запит ДАСУ від 05.01.2023, на який пояснення (інформацію, документи) надано 10.01.2023, тобто в межах строку у 3 (три) робочі дні; - письмовий запит ДАСУ від 16.01.2023, на який пояснення (інформацію, документи) надано 19.01.2023, тобто в межах строку у 3 (три) робочі дні. Таким чином, твердження з Висновку ДАСУ від 25.01.2023 про те, що «на письмовий запит ДАСУ про надання пояснень та документів, оприлюднений в електронній системі закупівель 10.01.2023, Замовник надав пояснення (інформацію, документи) 16.01.2023, чим перевищив строк у 3 (три) робочі дні», не відповідає дійсності. 1.2. Відповідно до вимог пункту 1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасником подається «Інформація, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам, зазначеним в Додатку 1 до тендерної документації, а саме: 1.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія інформації, що складена за формою, яка наведена в Додатку 1 до тендерної документації». В Додатку 1 до тендерної документації наявний стовпчик «Характеристики, запропоновані Учасником*», та зазначено: «Примітки: *- зазначити в колонці технічні та/або інші характеристики запропонованого Товару в повному обсязі, що підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника». В поясненнях Замовника на запит ДАСУ від 16.01.2023 було надано посилання на відповідні документи (із зазначенням конкретних пунктів), які підтверджують технічні характеристики згадані у запиті, а саме: «Учасник ТОВ «НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС» відповідно до вимог п.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації надав інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам, зазначеним в Додатку 1 до тендерної документації, а саме: 1) щодо характеристики «розрядність представлення вихідного значення:» Учасник надав заповнений Додаток 1 до тендерної документації (файл «Додаток 1 ТЗ.pdf») – стовпчик «Характеристики, запропоновані Учасником», пункт 3.2.3.1.4.; 2) щодо характеристик «для підключення вхідних дискретних сигналів:» «кількість сигналів:» Учасник надав заповнений Додаток 1 до тендерної документації (файл «Додаток 1 ТЗ.pdf») – стовпчик «Характеристики, запропоновані Учасником», пункт 3.2.3.2.1. Учасник ТОВ «УКРТЕХНОРЕСУРС» відповідно до вимог п.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації надав інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам, зазначеним в Додатку 1 до тендерної документації, а саме: 1) щодо характеристики «розрядність представлення вихідного значення:» Учасник надав заповнений Додаток 1 до тендерної документації (файл «1.1_Додаток 1 ТЗ.pdf») – стовпчик «Характеристики, запропоновані Учасником», пункт 3.2.3.1.4.; 2) щодо характеристик «для підключення вхідних дискретних сигналів:» «кількість сигналів:» Учасник надав заповнений Додаток 1 до тендерної документації (файл «1.1_Додаток 1 ТЗ.pdf») – стовпчик «Характеристики, запропоновані Учасником», пункт 3.2.3.2.1.; 3) щодо характеристик «для підключення вихідних дискретних сигналів:» «кількість сигналів:» Учасник надав заповнений Додаток 1 до тендерної документації (файл «1.1_Додаток 1 ТЗ.pdf») – стовпчик «Характеристики, запропоновані Учасником», пункт 3.2.3.3.1.». Таким чином, твердження з Висновку ДАСУ від 25.01.2023 про те, що «Замовник у вказаній відповіді не повідомив інформацію про документи (із зазначенням конкретних пунктів) тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі ТОВ «Нафтогазхім сервіс» та ТОВ «Укртехноресурс», які підтверджують зазначені технічні характеристики запропонованого ними обладнання у відповідності з таблицею, складеною згідно з Додатком 1 до тендерної документації» не відповідає дійсності. В той же час щодо наявності відповідної інформації в електронних копіях та/або сканованих копіях технічної документації виробників на вузли, блоки, елементи Шафи автоматики газорозподільної станції відповідно до переліку пунктів 1.3, 3.1 - 3.24. позиції 1 Додатку 1 до тендерної документації повідомляємо наступне: 1. Щодо учасника ТОВ «НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС»: 1) щодо пункту 3.2.3.1.4 Додатку 1 до тендерної документації, а саме, характеристики «розрядність представлення вихідного значення:» Замовником відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» отримано підтвердження вказаної Учасником інформації від офіційного представника на території України виробника відповідного обладнання – ТОВ «Йокогава Електрик Україна», після чого було запитано і отримано листа на офіційному бланку компанії (додаток 1 до цих заперечень); 2) щодо пункту 3.2.3.2.1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме, характеристик «для підключення вхідних дискретних сигналів:» «кількість сигналів:» Учасником надано заповнений Додаток 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації: Відповідно до файлу «3.2_ПЛК_1_2_3_4_5_6_8_9_10_11-Отметки.pdf», на сторінці 22 вказано: що дає підстави вважати, що для підключення вхідних дискретних сигналів Учасник пропонує 2 шт. модулів дискретних входів по 32 канали, що разом складає 64 шт. каналів дискретного вводу, що також підтверджено офіційним представником на території України виробника відповідного обладнання - ТОВ «Йокогава Електрик Україна» (додаток 1 до цих заперечень). 2. Щодо учасника ТОВ «УКРТЕХНОРЕСУРС»: 1) щодо пункту 3.2.3.1.4 Додатку 1 до тендерної документації, а саме, характеристики «розрядність представлення вихідного значення:» Учасником надано заповнений Додаток 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації: Відповідно до файлу «phoenix-contact-2861661-uk.pdf», на сторінці 3 вказано: що дає підстави вважати, що розрядність представлення вихідного значення складає 15 біт + знак, що також підтверджено офіційним представником на території України виробника відповідного обладнання - ТОВ «ФЕНІКС КОНТАКТ» (додаток 2 до цих заперечень); 2) щодо пункту 3.2.3.2.1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме, характеристик «для підключення вхідних дискретних сигналів:» «кількість сигналів:» Учасником надано заповнений Додаток 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації: Відповідно до файлу «phoenix-contact-2862835-uk.pdf», на сторінці 2 вказано: та відповідно до файлу «phoenix-contact-2700976-uk.pdf», на сторінці 3 вказано: що дає підстави вважати, що для підключення вхідних дискретних сигналів Учасник пропонує 1 шт. модуль дискретних входів на 32 канали та 8 каналів, які розташовані на самому ПЛК, що разом складає 40 шт. каналів дискретного вводу, що також підтверджено офіційним представником на території України виробника відповідного обладнання - ТОВ «ФЕНІКС КОНТАКТ» (додаток 2 до цих заперечень); 3) щодо пункту 3.2.3.3.1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме, характеристик «для підключення вихідних дискретних сигналів:» «кількість сигналів:» Учасником надано заповнений Додаток 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації: Відповідно до файлу «phoenix-contact-2700172-uk.pdf», на сторінці 2 вказано: та відповідно до файлу «phoenix-contact-2700976-uk.pdf», на сторінці 3 вказано: що дає підстави вважати, що для підключення вихідних дискретних сигналів Учасник пропонує 2 шт. модулі дискретних виходів на 8 каналів та 4 канали, які розташовані на самому ПЛК, що разом складає 20 шт. каналів дискретного виводу, що також підтверджено офіційним представником на території України виробника відповідного обладнання - ТОВ «ФЕНІКС КОНТАКТ» (додаток 2 до цих заперечень). Таким чином, твердження з Висновку ДАСУ від 25.01.2023 про те, що «Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ «Нафтогазхім сервіс» та ТОВ «Укртехноресурс» як таких, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив їх до аукціону» не відповідає дійсності. 2. За результатами моніторингу Замовника зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору. Щодо даного питання повідомляємо таке: Рішення про початок моніторингу процедури закупівлі № UA-2022-06-06-004529-a прийнято наказом Державної аудиторської служби України 30.12.2022 № 320, а висновок про результати її моніторингу складено, затверджено та оприлюднено 25.01.2023. Договір про закупівлю № 4600006502 від 09.09.2022, укладений з переможцем ТОВ "УКРТЕХНОРЕСУРС" (далі – Договір), оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 09.09.2022. Згідно з частиною першою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною першою статті 651 ЦК України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною першою статті 188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Крім того, відповідно до частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. При укладенні Договору вищезазначені обставини не існували, отже Договір не є нікчемним у розумінні Закону. Також, відповідно до статті 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою – третьою, п'ятою та шостою статті 203 ЦК України. Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлено законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. У випадках, встановлених цим Кодексом, нікчемний правочин може бути визнаний судом дійсним. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин). Крім цього, статтею 204 ЦК України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. На момент надання цих пояснень вказаний правочин недійсним судом не визнавався. Відсутні й обставини, встановлені законом як абсолютна підстава недійсності правочину. З урахуванням вказаних вище обставин, у Замовника були відсутні передбачені чинним законодавством України підстави для припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору. З урахуванням вищезазначеного Замовник аргументовано не погоджується з висновком ДАСУ від 25.01.2023 про результати моніторингу закупівлі № UA-2022-06-06-004529-a. Висновок ДАСУ від 25.01.2023 про результати моніторингу закупівлі № UA-2022-06-06-004529-a буде оскаржено Замовником до суду у передбачений Законом строк, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Додатки: 1. Лист ТОВ «Йокогава Електрик Україна» від 27.01.2023 № YRU-UKR-L23-005. 2. Лист ТОВ «ФЕНІКС КОНТАКТ» від 31.01.2023 № 2023-АМ-003.
Дата публікації звіту: 01.02.2023 11:49

Запити/Пояснення