• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень (аутсорсинг) 34060 ліжко/днів, в тому числі 9432 ліжко/днів - дієта №5

Завершена

4 087 200.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 436.00 UAH
Номер: f7723e035f7c446aa531b2a2f6521184
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-05-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.11.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.11.2024 15:59 - 27.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 04.11.2024 № 152 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.11.2024 № 152 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 12 UA-2022-06-01-002764-a 01.06.2022 КЗ "Іллінський психоневрологічний інтернат" ДОР" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону № 922. За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом оприлюднення звіту про виконання договору від 02.08.2022 № 30 та шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КЗ "Іллінський психоневрологічний інтернат" ДОР" (далі Замовник) ID: UA-P-2022-06-01-000958-b на 2022 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи - протокол від 28.06.2022 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розгляду тендерних пропозицій, розкриття тендерних пропозицій від 18.07.2022, тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «ЛІКЕА», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.07.2022, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 20.07.2022, договір про надання послуг за державні кошти від 02.08.2022 № 30, додаткові угоди від 05.09.2022 №1, від 17.10.2022 №2, від 23.11.2022 №3, від 12.12.2022 №4, пояснення замовника надані 11.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 06.11.2024. Відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону № 922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до пункту 10.1 розділу «X. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору про надання послуг за державні кошти від 02.08.2022 № 30 цей Договір набирає чинності з моменту підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2022 року. Відповідно до даних інформаційно-пошукової системи https://spending.gov.ua/new/ оплата за договором про надання послуг за державні кошти від 02.08.2022 № 30 з урахуванням змін, внесених додатковими угодами від 05.09.2022 №1, від 17.10.2022 №2, від 23.11.2022 №3, від 12.12.2022 №4, проведена в повному обсязі у серпні – грудні 2022 року на суму 513 214,02 гривень. Проте, на порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону № 922 Замовником в електронній системі закупівель після закінчення строку дії договору звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-06-01-002764-a не оприлюднено. Моніторингом установлено, що відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/03188375/profile) Замовник є розпорядником коштів місцевого бюджету нижчого рівня. Проте, на порушення пункту 4¹ Постанови № 710 Замовником протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, що підтверджено поясненням Замовника, яке отримано Східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель 11.11.2024, відповідно до якого «власний веб-сайт відсутній, у зв’язку із чим надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за ідентифікатором в системі електронних торгів Prozorro UA-2022-06-01-002764-a не уявляється за можливе». Слід зазначити, що 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення Обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Тобто, Кабінетом Міністрів України з 19.12.2020 року органам місцевого самоврядування рекомендовано забезпечити, а головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення Обґрунтування на власному веб-сайті. Зважаючи на те, що Замовник є розпорядником коштів місцевого бюджету нижчого рівня, до нього як до розпорядника бюджетних коштів застосовується пункт 4-1 Постанови № 710, що носить імперативний (обов’язковий) характер.
Період усунення порушень: 25.11.2024 16:51 - 10.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.11.2024 16:51

Запити/Пояснення