-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги їдалень (аутсорсинг) 34060 ліжко/днів, в тому числі 9432 ліжко/днів - дієта №5
Завершена
4 087 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 436.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 436.00 UAH
Номер:
f7723e035f7c446aa531b2a2f6521184
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-05-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2024 00:00
Період моніторингу:
05.11.2024 15:59 - 27.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
04.11.2024 № 152
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.11.2024 № 152
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2022-06-01-002764-a 01.06.2022 КЗ "Іллінський психоневрологічний інтернат" ДОР" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону № 922.
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом оприлюднення звіту про виконання договору від 02.08.2022 № 30 та шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КЗ "Іллінський психоневрологічний інтернат" ДОР" (далі Замовник) ID: UA-P-2022-06-01-000958-b на 2022 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи - протокол від 28.06.2022 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розгляду тендерних пропозицій, розкриття тендерних пропозицій від 18.07.2022, тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «ЛІКЕА», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.07.2022, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 20.07.2022, договір про надання послуг за державні кошти від 02.08.2022 № 30, додаткові угоди від 05.09.2022 №1, від 17.10.2022 №2, від 23.11.2022 №3, від 12.12.2022 №4, пояснення замовника надані 11.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 06.11.2024.
Відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону № 922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до пункту 10.1 розділу «X. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору про надання послуг за державні кошти від 02.08.2022 № 30 цей Договір набирає чинності з моменту підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2022 року.
Відповідно до даних інформаційно-пошукової системи https://spending.gov.ua/new/ оплата за договором про надання послуг за державні кошти від 02.08.2022 № 30 з урахуванням змін, внесених додатковими угодами від 05.09.2022 №1, від 17.10.2022 №2, від 23.11.2022 №3, від 12.12.2022 №4, проведена в повному обсязі у серпні – грудні 2022 року на суму 513 214,02 гривень.
Проте, на порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону № 922 Замовником в електронній системі закупівель після закінчення строку дії договору звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-06-01-002764-a не оприлюднено.
Моніторингом установлено, що відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/03188375/profile) Замовник є розпорядником коштів місцевого бюджету нижчого рівня.
Проте, на порушення пункту 4¹ Постанови № 710 Замовником протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, що підтверджено поясненням Замовника, яке отримано Східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель 11.11.2024, відповідно до якого «власний веб-сайт відсутній, у зв’язку із чим надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за ідентифікатором в системі електронних торгів Prozorro UA-2022-06-01-002764-a не уявляється за можливе».
Слід зазначити, що 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення Обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Тобто, Кабінетом Міністрів України з 19.12.2020 року органам місцевого самоврядування рекомендовано забезпечити, а головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення Обґрунтування на власному веб-сайті.
Зважаючи на те, що Замовник є розпорядником коштів місцевого бюджету нижчого рівня, до нього як до розпорядника бюджетних коштів застосовується пункт 4-1 Постанови № 710, що носить імперативний (обов’язковий) характер.
Період усунення порушень:
25.11.2024 16:51 - 10.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.11.2024 16:51
Запити/Пояснення
Номер:
73171c0901ef467bb97a9201ed6df256
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.11.2024 15:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-06-01-002764-a), проведеної КЗ "Іллінський психоневрологічний інтернат" ДОР" (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
3. Відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону №922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
За результатами проведення процедури закупівлі укладено договір про надання послуг за державні кошти від 02.08.2022 № 30 (далі – Договір від 02.08.2022 № 30).
Відповідно до пункту 10.1 розділу X «Строк дії договору» Договору від 02.08.2022 № 30 «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання та скріплення печатками Сторін року і діє до 31.12.2022 року».
Враховуючи вищевикладене, прошу надати повну інформацію щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за вказаним Договором, а саме: документи, що підтверджують факт отримання послуги, а також, документи, що підтверджують оплату в частині здійснених розрахунків за договором.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c17979245734450f984cfaae6c75d02d
Назва:
Відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
11.11.2024 12:28
Опис:
№263/0/3-24 від 11.11.2024 на №_____________ від ___________
Східний офіс Держаудитслужби
На запит про надання пояснення
за закупівлею UA-2022-06-01-002764-a
01.06.2022 комунальним закладом «Іллінський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної (надалі – КЗ «Іллінський ПНІ» ДОР, Інтернат) розпочато та 02.08.2022 завершено проведення закупівлі за ідентифікатором в системі електронних торгів Prozorro UA-2022-06-01-002764-a за предметом «Послуги їдалень (аутсорсинг) 34060 ліжко/днів, в тому числі 9432 ліжко/днів - дієта №5» (надалі – закупівля).
04.11.2024 Східним офісом Держаудитслужби (Наказ Східного офісу Держаудитслужби «Про початок здійснення моніторингу закупівель» №152 від 04.11.2024) розпочато проведення моніторингу зазначеної вище закупівлі. Під час моніторингу закупівлі 06.11.2024, о 15.31. год. органом державного фінансового контролю в системі електронних торгів Prozorro опубліковано запит, за яким Інтернату необхідно:
1) надати пояснення про те, яким чином та на підставі яких документів Інтернатом здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
2) надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого п. 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (зі змінами №1266 від 16.12.2020);
3) надати повну інформацію щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за Договором, укладеним за даною закупівлею, а саме: 1) документи, що підтверджують факт отримання послуги; 2) документи, що підтверджують оплату в частині здійснених розрахунків за договором.
На виконання даного запиту повідомляємо наступне.
1) Закупівля за предметом «Послуги їдалень (аутсорсинг) 34060 ліжко/днів, в тому числі 9432 ліжко/днів - дієта №5» за ідентифікатором в системі електронних торгів Prozorro UA-2022-06-01-002764-a проведена Інтернатом на виконання вимог законодавства України, зокрема п.п.1 п.5, абз.4 п.6 Типового положення про психоневрологічний інтернат, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №957 від 14.12.2016, за якими «Основними завданнями інтернату є забезпечення прав та інтересів підопічних, створення належних умов для проживання/перебування. Підопічні відповідно до встановлених норм забезпечуються раціональним не менше ніж чотириразовим харчуванням, у тому числі дієтичним, з урахуванням віку та стану здоров’я у межах натуральних норм харчування (проміжки часу між прийманням їжі не повинні перевищувати чотирьох годин, останнє приймання їжі здійснюється за дві години до сну)».
Натуральні добові норми харчування в інтернатних установах затверджені постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики» від №324 від 13.03.2002 (надалі – Норми харчування).
Предмет закупівлі - «Послуги їдалень (аутсорсинг) 34060 ліжко/днів, в тому числі 9432 ліжко/днів - дієта №5», за яким Виконавець зобов’язувався здійснити виготовлення та реалізацію готових страв для споживання підопічними Інтернату, а Інтернат зобов’язувався прийняти і оплатити такі послуги.
Технічні характеристики предмета закупівлі – 34060 ліжко/днів, в тому числі – 9432 ліжко/дні за дієтою №5 розраховані відповідно до фактичної кількості підопічних закладу та приблизної кількості періоду харчування до 31.12.2022.
1 ліжко/день передбачає виготовлення страв 1 підопічному Інтернату відповідно до добової норми харчування.
Якісні характеристики предмета закупівлі - виготовлення страв Виконавцем відповідно до меню, визначеного Інтернатом на підставі «Збірника рецептур став для підприємств громадського харчування» за редакцією Здобнова О.І., Циганенко В.О. із дотриманням Норм харчування.
Строк надання послуг - з моменту укладення договору до 31.12.2022.
Очікувана вартість предмета закупівлі - 4 087 200,00 грн.
Розрахунок розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі здійснено за середніми ринковими цінами на продукт харчування, визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики» від №324 від 13.03.2002.
2) В комунальному закладі «Іллінський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної власний веб-сайт відсутній, у зв’язку із чим надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за ідентифікатором в системі електронних торгів Prozorro UA-2022-06-01-002764-a не уявляється за можливе.
3) За закупівлею надані комерційні пропозиції від 2-х учасників, зокрема ТОВ «Лікея» із вартістю комерційної пропозиції 4 036 011,00 грн. та ТОВ «Оптітрейд» із вартістю комерційної пропозиції 4 053 140,00 грн.
Переможцем закупівлі визнано ТОВ «Лікея», із якою укладено Договір про надання послуг за державні кошти №30 від 02.08.2022 (надалі – Договір аутсорсингу).
З моменту укладання до закінчення строку дії умови Договору аутсорсингу змінювались Сторонами шляхом укладання додаткових угод у зв’язку з тимчасовим переміщенням (евакуацією) підопічних закладу до інших інтернатних установ.
Так, 05.09.2022 Сторонами укладена Додаткова угода №1 до Договору аутсорсингу, якою суму Договору аутсорсингу зменшено до 4 029 000,00 грн.
17.10.2022 Сторонами укладена Додаткова угода №2 до Договору аутсорсингу, якою суму Договору аутсорсингу зменшено до 3 927 801,00 грн.
23.11.2022 Сторонами укладена Додаткова угода №3 до Договору аутсорсингу, якою суму Договору аутсорсингу зменшено до 1 366 305,00 грн.
12.12.2022 Сторонами укладена Додаткова угода №4 до Договору аутсорсингу, якою суму Договору аутсорсингу зменшено до 513 214,00 грн.
Додаток:
1. Документи, що підтверджують факт отримання послуги на 20 арк.
2. Документи, що підтверджують оплату в частині здійснених розрахунків за договором, на 37 арк.
В.о. директора Микола РОМАНЕНКО
Вик. Дмитро СКІПЕНКО 0979141514